2019-12-14, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Lamotte visar VERKLIGHETEN och det måste störa pk och Löfen & co nåt ruskigt.

För han går runt bland vanligt folk och frågar.

Och må han ALDRIG sluta.
För genom hans kanal ser man hur verkligheten ser ut!

Jag befinner mig i Estland på jobb ett par månader om året. Kan säga att skillnaden mellan Sverige och Estland är milsvid när det gäller demografi och brottslighet.

Här i Estland är det i princip helvitt i grannskapet. I varje köpcentrum. I varje simhall. Etniska, vita estländare. Läser nästan aldrig om personrån, mord eller liknande. Min tjej har festat med väninnor sent ut på nätter - tryggheten i städerna är slående. Hjälpsamma och trevliga vita européer.

Och sedan kommer man tillbaka till Sverige. Och möts av kaos som det Lamotte möts av i varje kommun han besöker. 80% invandrare som skriker "knulla din mamma", "svennehora", "du suga min nigga kuuuuuuk". 1000 personrån i Göteborg hitintills iår. Sprängåd och mord i rekordantal!

Sverige är totalt förstört pga massimport av lågintelligenta, kriminella KRÄK.
Senast redigerad av blueberrycake 2019-12-14 kl. 03:52.
Citera
2019-12-14, 03:42
Medlem
ZNUTENs avatar
Detta var jävligt provocerande att se hur poliserna gick omkring som dagisfröknar samtidigt som blattarna styrde och ställde hur de ville på torget.
Här var det det blattarna som ägde både området och polisen.
Vilka jävla mesar vi har till poliser i detta land!
De är fullkomligt värdelösa i ett skarpt läge.

Inte underligt att de slår sönder polisbilar eftersom de fullständigt saknar respekt för Trollhättepolisen som beter sig som fega kärringar.
Polisen går runt och mumlar lite otydligt medan blattarna tillåts skrika och hota hur mycket som helst.

Nej sådana mesar till poliser kommer inte att klara av jobbet att skapa trygghet i vårt land, inte ens om de blir 50 000. Fullständigt initiativlösa och rädda poliser gör ingen nytta oavsett hur många dom är.
I staterna hade orosmakarna fått order om att lägga sig på magen, alternativt fått en kula i sig om ordern inte åtlyddes direkt.
Därefter försetts med handfängsel för vidare transport därifrån för förhör.
Senast redigerad av ZNUTEN 2019-12-14 kl. 03:45.
Citera
2019-12-14, 03:47
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Lamotte uppviglar och skapar situationerna själv. Se på Lars Vilks. Eller den däe feta skåningen som satt och skrek i sin bil på film varje vecka. Samma sak. Symbolvärde

Och? Charlie Hebdo har all rätt att göra vad de finner roligt ändå. Vad är alternativet?
Citera
2019-12-14, 03:49
Medlem
Proras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
J
Sverige är totalt förstört pga massimport av lågintelligenta, kriminella KRÄK.

Just det här förtjänas att lyftas fram.
De här utomeuropeiska personerna har inte den genomsnittliga intelligens som fordras för att som grupp kunna fogas in i ett västerländskt demokratiskt samhälle där den samhälleliga hierarkin byggs på kunskap snarare än våld. När ska den polletten trilla ner bland folk i gemen?
Citera
2019-12-14, 03:53
Bannlyst
Inte insatt i det här men Joakim fick alltså flera smällar och blev bestulen på sin kamera?
Gav han något tillbaka smällar eller jagade efter han som stal kameran?

Vill inte förminska hans insats men han är inte sen med av vad jag har sett att flika in att han är vältränad och även tränad inom kampsport.

Jag förstår att det inte är så lätt när man är ensam mot vad det nu var 30-40 personer men gapar man efter mycket och säger att man är hård så kanske man ska göra slag i saken när det väl hettar till?
Citera
2019-12-14, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LE37
Inte insatt i det här men Joakim fick alltså flera smällar och blev bestulen på sin kamera?
Gav han något tillbaka smällar eller jagade efter han som stal kameran?

Vill inte förminska hans insats men han är inte sen med av vad jag har sett att flika in att han är vältränad och även tränad inom kampsport.

Jag förstår att det inte är så lätt när man är ensam mot vad det nu var 30-40 personer men gapar man efter mycket och säger att man är hård så kanske man ska göra slag i saken när det väl hettar till?

I sådana lägen i Sverige blir det ofta svårt att bevisa exakt vad som hände och om han brukade nödvärn eller inte.

Dumt att riskera att åka dit själv och ge media vatten på sin kvarn vilken dödsknarkarnazist han är.
Citera
2019-12-14, 04:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .Caeth.
I sådana lägen i Sverige blir det ofta svårt att bevisa exakt vad som hände och om han brukade nödvärn eller inte.

Dumt att riskera att åka dit själv och ge media vatten på sin kvarn vilken dödsknarkarnazist han är.

Nej det är skitsnack, det var fullt av poliser runtomkring och svartingar som var på han hela tiden så han kunde gott och väl utdelat både sparkar och slag.

Han har ju förmågan, påstår han iaf.
Citera
2019-12-14, 04:03
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Just det här förtjänas att lyftas fram.
De här utomeuropeiska personerna har inte den genomsnittliga intelligens som fordras för att som grupp kunna fogas in i ett västerländskt demokratiskt samhälle där den samhälleliga hierarkin byggs på kunskap snarare än våld. När ska den polletten trilla ner bland folk i gemen?

Har mindre med intelligensen och mer med kulturen att göra. Är man uppfostrad i en kultur där exempelvis våld främjas eller i varje fall inte beivras så kommer det givetvis att ha stora konsekvenser när man flyttar till västvärlden.

Adoptivbarn från aktuella regioner lider inte av dessa problem då de inte utsätts för samma lågstående kultur, förutsatt att de adopteras som småbarn.
Citera
2019-12-14, 04:27
Medlem
Arkiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Lamotte uppviglar och skapar situationerna själv. Se på Lars Vilks. Eller den däe feta skåningen som satt och skrek i sin bil på film varje vecka. Samma sak. Symbolvärde
Knappast. Återkommande bråk och bilbränder förekom ju innan JL dök upp i Kronogården.
Citera
2019-12-14, 04:28
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Ska vi respektera människor som kommer hit och sätter egna regler i Sverige?

Låter inte direkt rimligt.

Nu missförstod du nog mig, jag svarade på en som tyckte att man borde visa dem mer respekt när man kom in i "deras område"
Kanske uttryckte mig fel. Jag håller med dig.
Citera
2019-12-14, 04:39
Medlem
Gladiators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abiz2
Någon som hade blivit bra video skulle vara om ett stort gäng slöt upp inför hans nästa reportage, stod redo runt omkring hela samlingsplatsen, reda att hjälpa till.

DET hade blivit en video jag skulle ha kollat på om och om igen
Det kommer aldrig att hända. De som är mest upprörda har fullt upp med att sitta och göra arga inlägg på Facebook och Flashback. 😂
Citera
2019-12-14, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dic3man
Man kan göra undantag för obduktion även inom islam och är det fråga om brott så spelar det ingen roll vilken religion du har.

Stämmer, vilket talar för att familjen och polisen inte misstänkte några konstigheter med dödsfallet.
Case Closed.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in