2019-12-12, 20:36
Medlem
Wahnsinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
HAN PROVOCERAR MEDVETET.
Han sa ordagrant "Jag är inte här för att bråka med någon, jag vill prata med er och höra vad ni har att säga". Hur är det att provocera?
Citera
2019-12-12, 20:37
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Man kan ju säga att han fick valuta för pengarna. Ungerfär som när Tim Pool besökte Rinkeby. Vad som skulle hända var ju ganska förutsägbart med tanke på tidigare händelser. Sedan kan man undra hur så många blattar orkade sig ut i vinterkylan för att träffa Lamotte, en person som jag inte ens visste vem det var för några dagar sedan. Tydligen är han känd av massa blattar och Lamotte förvarnade även om hans ankomst. Det är som blattarna jobbar på provision för att ge en bild av att Sverige har stora problem med massinvandring.

Undrar om de inser att de gräver sin egen grav? Finns det någon bättre sätt att göra svenskar till fullfjädrade rasister än detta beteende? De bekräftar ju varenda fördom.
Citera
2019-12-12, 20:38
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
HAN PROVOCERAR MEDVETET.
Hur då? Han var ju villig att ge alla som var där en röst. Om de som bor där känner sig trakasserade av polisen (vilket man hört), så var ju detta ett utmärkt tillfälle att berätta om det för svenska folket. Men istället valde man att skrika horunge femtioelva gånger. Smart.
Senast redigerad av Gautama 2019-12-12 kl. 20:40.
Citera
2019-12-12, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Vaddå skitsnack - om Regeringen väljer att ta in analfabeter o andra värdelöözaaa jävlar så
skulle den se till att de får låg- eller obelånade hyreshus - att mjölka dom på månadshyror behöver man inte vara einstein för - o hur vanligt är det att hyreshusägare är bidragstagare o rövare

Alltså du säger att det är socioekonomiska saker som avgör. Det har inget med saken att göra som sagt. Det har att göra med att våra politiker låter folk från andra kulturer med annat tänk strömma in i landet.
Som sagt, "ENDAST kulturella skillnader som göder sådant beteende".
Vet du vad "socioekonomi" betyder? Kan säga att det är en sorts klassindelning. Jag befinner mig i samma klass som dessa dårar, men jag beter mig inte som en discovery-huvudroll, jag respekterar min medmänniska, även om denna har en annan åsikt, hudfärg eller lön än mig.
Citera
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
1. Polisen kan inte längre försvara medborgare.

Polisen har order att inte ingripa, både attacken på Lamotte eller kravallerna i största allmänhet. Det här kommer från hösta ort och Trollhättans polischef är korrupt. Syftet är att skapa organisk kaos i samhället. Samma strategier kan man t.ex. se i USA där polisen fått order att inte gå in och säkra ordningen vid demostrationer mellan t.ex. vänsteraktivister och MAGA-folk. De demostrerar i städer där de vet att polischefen är korrupt och är lydig än att göra det han är betald att göra. Allt är välregisserat.
Citera
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Näe, det är ett annat problem.

Regeringen byggde enkla fångläger i Norrland under kriget. Går väl att fixa igen.
Citera
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
HAN PROVOCERAR MEDVETET.

Ja. Förringar du babbarnas brott eller?
Citera
2019-12-12, 20:43
Medlem
Någon som hade blivit bra video skulle vara om ett stort gäng slöt upp inför hans nästa reportage, stod redo runt omkring hela samlingsplatsen, reda att hjälpa till.

DET hade blivit en video jag skulle ha kollat på om och om igen
Citera
2019-12-12, 20:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Alltså du säger att det är socioekonomiska saker som avgör. Det har inget med saken att göra som sagt. Det har att göra med att våra politiker låter folk från andra kulturer med annat tänk strömma in i landet.
Som sagt, "ENDAST kulturella skillnader som göder sådant beteende".
Vet du vad "socioekonomi" betyder? Kan säga att det är en sorts klassindelning. Jag befinner mig i samma klass som dessa dårar, men jag beter mig inte som en discovery-huvudroll, jag respekterar min medmänniska, även om denna har en annan åsikt, hudfärg eller lön än mig.

Men du är väl varken arab mellanösting eller afrikaneger
Citera
2019-12-12, 20:44
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Joakim Lamotte försökte precis göra ett live-reportage från Kronogården i Trollhättan, men streamen avbröts då han blev attackerad av invandrargäng. Där var fullt med poliser på plats, men de agerade mer trygghetsvärdar än poliser. Kommer gammelmedia våga nämna nåt om detta?

Del 1
Del 2
Del 3
Del 4
Del 5

Fy faan vad värdelös polisen är. Har ingen kontroll alls över laget. Jävla mesar.
Citera
2019-12-12, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Men du är väl varken arab mellanösting eller afrikaneger

Nä, det jag säger "KULTURELLA SKILLNADER".
Citera
2019-12-12, 20:45
Medlem
Belavias avatar
Jag är mest förvånad över deras språkbruk: "Horunge", "Knulla din mamma", "jävla fitta", osv.

Hur kommer det sig att de uttrycker sig så obildat? De är ju trots allt raketforskare, civilingenjörer, läkare mm(enligt MSM).

Är det vanligt att högutbildat folk från MENA använder ett så fattigt och hotfullt språk?

Får inte ihop det, någon som kan förklara?
Senast redigerad av Belavia 2019-12-12 kl. 21:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in