Citat:
Visst, varför inte? Särskilt nu när SilvrigaSara nämner en silvrig Saab, som ju M.K har tillgång till.
Edit: Alltså, jag larvar mig bara. Jag ser ingen vits i att lyfta fram M.K igen eller Saabjäveln, men tyckte det var ett lustigt sammanträffande att de två senaste inläggen har en gemensam nämnare.
Hur så, svartviol02, är det något särskilt du vill dela med dig av?
Edit: Alltså, jag larvar mig bara. Jag ser ingen vits i att lyfta fram M.K igen eller Saabjäveln, men tyckte det var ett lustigt sammanträffande att de två senaste inläggen har en gemensam nämnare.
Hur så, svartviol02, är det något särskilt du vill dela med dig av?
Citat:
Anledningen till att jag kom att tänka på de just ikväll var för att jag kollade tillbaka lite från start osv och då kom de ett inlägg där de var super viktigt med just saaben. Sen hittade jag inte så mycket mer om det. Därav min fråga angående saaben. Ifall jag missat något.
Citat:
Ok, du är nyreggad och kommer med smått sensationella uppgifter om att du träffat ett vittne som sett "Gråkappan". Men sedan drar du plötsligt in M.K. och en grå Saab. Ursäkta, men jag har svårt att tro på dig.Svara gärna på mina frågor som jag ställde till dig tidigare, men som du bara helt sonika ignorerade, så ska vi se om förtroendet för dig kan återupprättas:
Citat:
Jag fetade dem för säkerhets skull, för att allvaret med dem inte ska undgås.
Menar du att du inte hade tillfälle att visa bilder på A.A. just då? Men att du själv alltså misstänkte honom då (så tolkar jag det)?
Varsågod.