Citat:
Ursprungligen postat av
Snygginggg
Sötnos, flytta till Ryssland då, om allt är så hemskt i Sverige? Flytta till Moskva, där 60% av befolkningen heter Ahmed/Mahmoud och det är massiva djurslakt mitt i centrum på eid Mubarak etc.
Utvecklingen i Sverige är katastrofal, men det hjälper inte att se upp till en diktatur som har en total avsaknad av självinsikt. Se upp till Danmark/UK
Det handlar inte om Ryssland eller om nazi Tyskland, det handlar om Sverige. Det handlar om dig och mig, det handlar om trygghet, det handlar om att jag skall kunna ge mitt barnbarn 20kr som han skall kunna cykla iväg med och köpa götta för, utan att jag som farfar skall behöva vara orolig för att han blir rånad förnedrad och misshandlad för. Som det är nu så kan jag inte ge mitt barnbarn en slant som han kan handla götta för, jag kan som farfar inte skämma bort honom med en märkes jacka, jag kan inte ens vara trygg med att han kommer tryggt till skolan varje dag. Det är inte längre en självklarhet, det har blivit en ständig oro. När kommer samtalet från min son? Som talar om att mitt barnbarn blivit rånad och förnedrad på väg hem från skolan. När jag som farfar och en relativt hård person skall ta lagen i egna händer. Jag slår och har så gjort många gånger hellre en människa än ett djur. Kalla mig gärna vad ni vänster äckel vad ni vill, men så är det.