2019-12-13, 19:27
Medlem
Det är klart att de blir upprörda när en journalist kommer in i deras området och står och filmar, problemet är att ingen av sidorna visar varandra respekt, om man behandlar dessa invandrarungdomar som vildar så kommer de att uppföra sig som vildar.
Citera
2019-12-13, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Det är klart att de blir upprörda när en journalist kommer in i deras området och står och filmar, problemet är att ingen av sidorna visar varandra respekt, om man behandlar dessa invandrarungdomar som vildar så kommer de att uppföra sig som vildar.
Ditt och PK Sverige älsklingsord.. Deras område? Har de betalat för det området?
Nu får du allt förklarar hur kan de bli deras område?? Däremot kan jag säga min tomt då jag äger min tomt..
Citera
2019-12-13, 19:34
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Vem behandlade dem som vildar?

Bara det att du skriver "deras område" får mig att vilja kräkas.
Citera
2019-12-13, 19:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av reyman66
ge oss några riktiga vapen då , dvs samma som svenska militären har , ge oss fri lejd så kommer vi ta dom , det räcker med några tusen vapen av glock o ak sen ett 30 tal ksp , o ett hundratal cg ,
glöm inte ta med skyddvästar o några 50 cal . svartskallar är inte värda skiten under mina skor ens

VÄGRABLATTASFRAMTIDOPENGAR

Vem ska ge er? Sluta vänta på att andra ska fixa alla era problem. SD kommer inte fixa något, ingen annan kommer. Ni som bor kvar i Sverige kan endast rädda er själva.
Citera
2019-12-13, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissdroppe
Tim Pool har väl tvärsvängt och menar nu på att svenskar är rasister och att invandrare är bra för Sverige. Så jag tvivlar på att något kommer att höras från hans håll.

Jättebarnet Lamotte bör kontakta sina gamla kollegor på journalistredaktionerna, de brukade ju tillsammans arbeta aktivt för mångkulturen vi har idag.

Varför? Det är ju inte så att vänstern inte vet vad som händer i Sverige. De väljer bara att skita i det.

Aschberg skrev att det Lamotte gör är ofarligt men att offerkoftan kliar lite. Dock är det lönsamt.

Vilken person vill ersätta Lamotte för tjäna pengar?

Inte är det Aschberg iallafall som sitter i sin trygghet med larm, kameror och annat skit fö skydda sig.
Citera
Medlem
Citat:

Filma inte mig din horunge, filma inte mig säger jag

Alltså detta är det mest hotfulla reportage jag sett med Lamotte. Även fast det brukar dyka upp mycket invandrarungdomar i hans reportage så brukar det överlag hållas på en lugn nivå, här ser det ut som att dom hade slagit ihjäl honom om polisen inte hade varit på plats.
Citera
Medlem
Fregrettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Vem behandlade dem som vildar?

Bara det att du skriver "deras område" får mig att vilja kräkas.

Det är bara inse faktum. Det är inte svenskt territorium. Det är förlorat område.
Citera
2019-12-13, 19:41
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinskeOlut
Fast Lamotte är ju egentligen den största tönten som finns. Vad kan ens förväntas av att först skriva inlägg som direkt pekar ut den ligan för diverse saker och sedan förvänta sig att personer ska föra en dialog med honom när han kommer på plats?
Det var ju en grabb som försökte prata med honom men Lamotte verkade ju fokusera på helt andra saker.
Grabben livnär sig på att få den svenska white trash befolkningen (typ 95% av denna tråd) triggad, det genom att medvetet trigga igång händelser av detta slag. Propagandamaskinen efterliknas Goebbels.
Att han sedan i slutet säger att han och polisen fått smällar stämmer inte ett dugg.

Att folk ens orkar bry sig om det här snedvridna land och hur fucked up det är rent organisatoriskt är en ren komik. Fokusera på rätt saker som t.ex. att själva behandla alla med respekt, oavsett nationalitet eller ursprung.
Menar du att människorna i videon förtjänar respekt?
Citera
2019-12-13, 19:42
Medlem
Bavaros avatar
Citat:

Herregud....har du blivit hackad? Det där kan du ju inte mena "deras område" "behandlas som vildar"

För det första är jag övertygad om att ca 80-90% av deras anhöriga har inte betalt en spänn i skatt, så bygga ett område krävs skattepengar bla och har man inte bidragit kan man inte kalla det som sitt område. De där packet behöver inte behandlas som något, det sköter de så bra att beskriva sig själva med sina handlingar.
Citera
2019-12-13, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Aschberg skrev att det Lamotte gör är ofarligt men att offerkoftan kliar lite. Dock är det lönsamt.

Inte är det Aschberg iallafall som sitter i sin trygghet med larm, kameror och annat skit fö skydda sig.

Aschbergs kurage sträcker sig till att åka hem till ensamboende svenska sjukpensionärer med ett filmteam i röven.
Senast redigerad av MrStreamer 2019-12-13 kl. 19:45.
Citera
2019-12-13, 19:43
Medlem
Fregrettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift

Aschberg är jude och är mycket väl medveten om farorna att vistas bland impulsnegrer och araber. Han är en av de som har varit med och och uppmuntrat oss svenskar att ta emot dessa i vårat land. Han vill se oss förnedras. Han hatar vita.
Citera
2019-12-13, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krystian
Vilka brott mot Lamotte såg man på videon mer än,

Maskeringsförbud
Olaga hot
Trakasserier / Ofredande
Rån
Misshandel
Mordhot
Våld mot tjänsteman mot Polis

Men polisen grep ingen

En riktig polis hade inte låtit de eskalera såhär. Rensa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in