2019-12-13, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Måste kännas drygt för babbeluringarna att de genom sitt brölande och vevande i luften gör Lamotte förmögen. Tveklöst lär swishen gått het med sympatislantar; det är så enkelt för folk att dra iväg en swish i vredesmod. Lamotte vet hur en slipsten ska dras.
bra om han får stöd efter det här, pengar till ny mobil så han kan fortsätta visa hur invandrgängen begår brott.
Citera
2019-12-13, 16:34
Medlem
Lamotte är en provokatör. Extremt duktig sådan.
Citera
2019-12-13, 16:35
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-III
Jag tycker att Lamotte är ganska ointressant, men framför allt tycks han vara en uppmärksamhets sökande person typ tidig Jocki-boi, Blondinbella m fl. Det får han väl vara om han vill. Kan ju vara en affärside för honom ett tag. Jag reflekterade bara över det fenomen han är en del av, och att det finns folk som hoppar på tåget.

Normalt sett håller jag med dig om det. Dock verkar han igår varit en av sveriges mest intressanta personer.
Citera
2019-12-13, 16:36
Medlem
Lamotte har varit med och skapat kaoset och nu tjänar han pengar på att dokumentera det, smart.
Citera
2019-12-13, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CougheeBrotha
Fråga till dom som fortfarande röstar på SD: Hur ska man vända på detta som t.ex syns i videon? Dom är svenskar enligt Piller Jimmie och Curry Mattias? Tvätta ögonen för i helvete!

Bla bla. Som icke SD:are tröttnar man trots allt på dig och dina kompanjoner på Flashback. Afs är det enda som finns kvar bla bla.

SD är tydliga med att man kan bli svensk. Set kräver en hel del saker och det kan ta generationer. Gissningsvis, som opolitisk lekman, skulle inte SD kategorisera dessa som svenskar. Snarare tvärtom; sätt press på föräldrarna. Annars utvisning av hela familjen.

Så svårt är det att läsa och ta reda på vad de tycket. Att hudfärg ej spelar roll för att bli en del av Sverige - precis som den adopterade polaren alla växte upp med var är Ok. Precis som tvärtom. Det är mer än så.
Citera
2019-12-13, 16:37
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nigellas
Rasuppror ja, är du av annan uppfattning?

Påstår du att min hjärna är rutten för att jag med mina egna ögon ser en stor hop med invandrare, och inte en enda person med vit hudfärg? Det kan inte vara en slump, hade upproret gällt något annat än upplevd rasism från invandrarnas sida hade minst EN människa med vit hudfärg varit där med dom. Den slutsatsen drar jag utan hjälp tack.

Jag tar inte åt mig av dina svamlerier men jag är intresserad av hur du resonerar.

Du får gärna hänvisa dina påståenden om ABB.

Jag ser inte hudfärg, jag ser människor. Alla är vi samma folk.

https://omni.se/psykologen-breivik-hade-storning-som-tvaaring/a/K5ze

Citat:
Massmorden på Utøya och i Oslo hade sannolikt kunnat undvikas om Breivik fått rätt behandling, säger psykologen som utredde Breivik som barn, rapporterar Dagens Nyheter.
Dokumenten visar också att han som barn stöttes bort av sin mamma, som uppges ha projicerat sina sexuella fantasier på honom och kallat honom både ond och elak.
Norges främsta expertis inom barnpsykologin ville tvångsomhänderta Breivik från sin mor 1983 och 1984. Psykologen vid Statens Senter for Barne- og Ungdomspsykiatri, SSBU, som under 80-talet observerade samspelet mellan mamman och sonen, förhördes av polisen efter terrorattentaten 2011.
Citera
2019-12-13, 16:38
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Lamotte är en provokatör. Extremt duktig sådan.
Du får gärna beskriva vad som är så provocerande, utifrån ett normalt journalistiskt, juridiskt och samhälleligt perspektiv. Var gärna övertydlig så att alla feltolkningar undviks.
Citera
2019-12-13, 16:39
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Lamotte har varit med och skapat kaoset och nu tjänar han pengar på att dokumentera det, smart.
Hur då? Har han kastat sten och vandaliserat polisbilar?
Citera
2019-12-13, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Jag ser inte hudfärg, jag ser människor. Alla är vi samma folk.

https://omni.se/psykologen-breivik-hade-storning-som-tvaaring/a/K5ze
mmmm, nej det var ju absolut inget svammel 💁‍♂️
Citera
2019-12-13, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlutoJ
Du får gärna beskriva vad som är så provocerande, utifrån ett normalt journalistiskt, juridiskt och samhälleligt perspektiv. Var gärna övertydlig så att alla feltolkningar undviks.
du pratar med ett troll som tidigare försvarat ISIS ledaren.
Citera
2019-12-13, 16:42
Medlem
I morse fanns en video på Facebook gjord av en tjej från Trollhättans kommun där hon gjorde narr av Lamotte. Den försvann senare. Är det någon som sparat ner videon och kan jag få den i så fall?
Citera
2019-12-13, 16:42
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krystian
du pratar med ett troll som tidigare försvarat ISIS ledaren.
Tack. Det misstaget ska inte upprepas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in