2019-12-13, 12:32
Medlem
Ligger Lamotte på sjukhus eller? finns ingen update än från han.
Citera
2019-12-13, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut1
Såg ut som han blev nedslagen i sista filmen när han filmade med reservkameran.
Han skriker till sen blev allt svart å tyst.
Fortfarande helt tyst... Helt galet
Kmr ni ihåg vad som hände med han som senast kaxade upp sig mot Robert aschberg?
Citera
2019-12-13, 12:33
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsaklart
Underbart resonemang. Ungefär som: Det är pensionärens fel att denne blir rånad, eftersom han/hon inte borde gå ut med kontanter. Typiskt svenskt resonemang
Har aldrig skrivit att han får skylla sig själv.
Skrev att han bör se över vad han vill ha ut av att stå och mucka bråk med ortengrabbar.
För du mennar väl inte på allvar att han trodde att dom skulle sätta sig i parken och föra en debatt med honom?
Citera
2019-12-13, 12:34
Medlem
Wajis avatar
Så undrar folk på Östermalm och Södermalm och resten av kultureliten varför SD växer Så här ser det ut på de flesta ställen i Sverige. Frågan är om det är rätt att kalla dessa för svenska ungdomar?

Problemet finns och ingen vill prata om det. hmm
Citera
2019-12-13, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Man får ju komma ihåg att Lamotte verkligen inte har något bra rykte bland förortsgangsters och borde nog se över vad han vill få ut av dessa "imorgon kommer jag stå på mumintorget och försöka få en dialog med detta gänget som jag skrivit om".
Blir det såhär när Janne Josefsson åker till förorten för att snacka kravaller? Nej det blir det inte.
Lamotte är bannlyst bland dessa kriminella muppgäng och han kommer aldrig få nån jävla debatt om varför dom kastar tegel på snutbilar.

Och du tycker att de har mandat för det då eller? Ordningen skulle givetvis vara att Lamotte får åka precis vart han vill. Och när dessa skitungar börjar bråka skall polisen slå dem i järn och in på häktet och köra en snabbprocedur och sedan bums i fängelse. Allt annat är trams.
Citera
2019-12-13, 12:37
Medlem
Citat:
Skrev att han bör se över vad han vill ha ut av att stå och mucka bråk med ortengrabbar.
För du mennar väl inte på allvar att han trodde att dom skulle sätta sig i parken och föra en debatt med honom?

Det er da helt klart det de skulle have gjort.

Hvis de vil forblive i Sverige er de nød til at indrette sig på demokratiets spilleregler.

Hvis de ikke vil det er der mange muslimske lande at rejse til som praktiserer deres tankesæt.
Citera
2019-12-13, 12:37
Medlem
Citat:
Blir det såhär när Janne Josefsson åker till förorten för att snacka kravaller? Nej det blir det inte.

Eftersom hela Malmö är en enda förort, så bör väl denna videon räknas dit

https://www.youtube.com/watch?v=VovwtjJNoiY
Citera
2019-12-13, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chilly_c_cane
Tveksamt.
Folket sover och kommer aldrig vakna. Aldrig...

Björnen är på väg att vakna
Citera
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Kan konstatera på filmen att området är förlorat. Bygg fängelsemurar 5*5 mils radie och kasta in några säckar ris per dag så får de sköta sig själv. Dessa individer kommer inte bidra till något vettigt någonsin.
Citera
Medlem
Citat:

Varför inte?
Möter jag livets ord, Jehovas etc på stan (har hänt flera ggr i Uppsala) som vill bjuda på kaffe och kaka så tar jag det och sen debatterar jag gärna med dessa.
Skulle dessutom ngn av dessa ha en kamera och sända LIVE på FB (eller whatever) så är det ju en perfekt plattform för mig och debattera med idioterna.
En vältalig invandrare (eller vanlig Svensson för den delen) med ngt innanför pannbenet hade säkert kunna prata ner Lamotte och fått hans följare att fundera, men icke.
Citera
2019-12-13, 12:39
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Och du tycker att de har mandat för det då eller? Ordningen skulle givetvis vara att Lamotte får åka precis vart han vill. Och när dessa skitungar börjar bråka skall polisen slå dem i järn och in på häktet och köra en snabbprocedur och sedan bums i fängelse. Allt annat är trams.
Låt oss nu ha en sak riktigt klart.
Frågar du mig så kan man skicka dessa muppjävlar som förstör samhället till Sibirien för att ruttna.
Citera
2019-12-13, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lallladin
Kmr ni ihåg vad som hände med han som senast kaxade upp sig mot Robert aschberg?
Aschberg är inget å va rädd för.
Han är ju sosse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in