2019-12-12, 20:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Så det är politikernas fel att de maskerar och grupperar sig och håller på och bråkar?

JAAA - för ingen i hela släkten skulle ha fått lämna hemlandet o än mindre få flytta hit
Citera
2019-12-12, 21:00
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Har skrivit det tidigare, vi behöver ta in hjälp utifrån som utbildar svensk polis, kåren måste förnyas helt. Kalla in dagens svenska militär, nja...

Eller så kontakta Moskva och fråga om deras strategiska bombflyg behöver nya övningsmål.

Instämmer helt.

Sverige behöver hjälp av BOPE- https://www.youtube.com/watch?v=vx86oCRJgkM
https://www.youtube.com/watch?v=IT098OAArWQ

eller

Instructor Zero. Att legenden själv hjälper svenska polisen:https://www.youtube.com/watch?v=B1Oy1pwHzaA
Citera
2019-12-12, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Varför är de aldrig underbemannade när NMR delar flygblad?

Dom verkade inte underbemannade, bara handlingsförlamade.
Citera
2019-12-12, 21:01
Medlem
Vilka brott mot Lamotte såg man på videon mer än,

Maskeringsförbud
Olaga hot
Trakasserier / Ofredande
Rån
Misshandel
Mordhot
Våld mot tjänsteman mot Polis

Men polisen grep ingen
Citera
2019-12-12, 21:02
Medlem
Satt och följde livesändningen och väntade bara på att han skulle bli knivhuggen eller skjuten. Han utsätter sig absolut för livsfara. Han borde definitivt få utmärkelser för sitt arbete. Tyvärr lever vi i ett korrupt land där man blir hyllad när man gör fel.
Citera
2019-12-12, 21:06
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Skicka dessa video till Aschberg.

Ashberg var ju inbjuden till Trollhättan men dök inte upp.

Lamotte har mer stake än Aschberg någonsin kan tänka sig samla ihop.

Jag tror Arselberg blev tvungen att stanna hemma pga socioekonomiska faktorer.

(Gåslevern kanske inte hade hållit sig en dag till.)
Citera
2019-12-12, 21:06
Medlem
bigbossjonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Varför är de aldrig underbemannade när NMR delar flygblad?

Antar att du vet svaret men för att staten är styrd av marixster och judar som vill se svensken utbytt och marginaliserad i sitt eget land!

En snut är att jämföra med en lydig hund han gör som husse säger och tänker inte mer på det utan anser sig förtjäna en klapp på huvudet! De borde ta självmord sllihoppa av dom allr minst i samma takt som den franska polisen

Ångånde blattarna så ska minst 95% av dom utvisas
Citera
2019-12-12, 21:07
Medlem
Kalergiplan i fullt gång, och de lägger ner massa resurser på att föra folk bakom ljuset med att motsäga att detta pågår. Vi har ju bevisen rakt framför oss.
Citera
2019-12-12, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GunvaldKarlsson
Satt och följde livesändningen och väntade bara på att han skulle bli knivhuggen eller skjuten. Han utsätter sig absolut för livsfara. Han borde definitivt få utmärkelser för sitt arbete. Tyvärr lever vi i ett korrupt land där man blir hyllad när man gör fel.
finns det update om Lamotte är okej nu?
Citera
2019-12-12, 21:09
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunvaldKarlsson

Mina tankar var snarlika. Säga vad man vill om Lamotte men han har faktiskt växt det senaste året i mina ögon. Han vill verkligen väcka det sovande folket, och det med både han och sin familjs liv som insats.
Citera
2019-12-12, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Jag tror Arselberg blev tvungen att stanna hemma pga socioekonomiska faktorer.

(Gåslevern kanske inte hade hållit sig en dag till.)

Kan också vara så att Aschberg på förhand inte vill meddela var han kommer vara med tanke på hur många fienden han har.

Dock tror jag mest att han är bekväm och vill rulla in lite kulor via PK eliten och slippa se den sanna verkligheten. Och sen tror jag inte han har "kulor" lika stora som Lamotte. Han hade det nog en gång i tiden men idag är det bara russin.
Citera
2019-12-12, 21:10
Medlem
Situationen är ju redan nu bortom kontroll. Det skulle behöva åka 50 Lamotte till olika liknande zoner i Sverige främst för att konstatera att det här landet styrs av någon annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in