Citat:
Sitter å läser här å någon skriver om att han kan ha suttit fast i kontorsstolen. De tror jag åxå eftersom i förhören står det hela tiden att gärningsmännen STÅR bakom STÅR på sidan osv- samt att m.i står med benen på varsin sida å matar slag. Sen det där med termosen åxå - stämmer bättre att mata med den i skallen när han är sittande. Och stämmer åxå bättre när m.s lutat mot skåpen å hållt fast honom . Läs igen igenom förhören igen å utgå från kontorsstolen- jag tycker att det verkar stämma bättre . Bla att dom knutit armarna
bakom stolen fast gör ju att han inte kasar ned .. var tror ni ?
bakom stolen fast gör ju att han inte kasar ned .. var tror ni ?
Näe, tror inte på det.
Varför skulle man isf erkänna att man hållt ett grepp bakom någon? I mina öron låter det värre att hålla direkt i personen än att personen sitter i en stol. Typ mer intimt och personligt.
Förekom ju nånting om saxgrepp med benen också? Kanske att dom har suttit på golvet och slagen har matats högt uppifrån för att få maximal kraft?
Dom verkar ju så jävla bäng så dom kanske inte kommer ihåg/vet skillnad mellan sitta/stå/ligga.
Kommer ihåg nånting vagt om en matta som försvunnit. Hade nån skitit eller spytt på den? (Tidigare) Inte helt otroligt iaf. Kan man inte se skillnad på dass och hallen, då är det ganska troligt att man inte heller kan skilja på höger, vänster, upp, ner, bakom och framför.
Om han suttit i stolen, varför ta bort honom från den? (Ok, den är mer synlig, men dom lindade ju ändå in honom). Den hade kanske varit lättare att bära, så man sluppit tappa honom..
Hade han suttit i stolen hade M.S och M.I själva sett till att stolen förstördes. Nu kom J.L med den ideén och dom andra verkade inte fatta varför.