Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-12-12, 14:44
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HakiBoi
Men vart och hur skall jag uppfostra dom? Hur får jag dom att gå hem bland brudarna? Vill att de ska vara ganska gött fertila hehe

Har du ingen instinkt?
Citera
2019-12-12, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingmeister
Blev mest nyfiken på vem denna person du såg på tv var? En av världens mest fysiskt välpresterande människa håller på med längskidåkning? 😂 låter som att du har koll på vad du pratar om, ungefär som hästhoppare som försöker påstå att deras sport är den mest fysiskt krävande sporten i världen.

Ha ha ha jättekul, alla vet ju att Petter Northug är världens uthålligaste man...
Citera
2019-12-12, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanja77
Se till att mamman är intelligent, din egen IQ är inte lika viktig.
https://www.svd.se/-forskning-intelligens-arvs-fran-mamman

Jäklar, sjukt intressant! Men utseende och fysik kommer väl från båda?
Citera
2019-12-12, 14:50
Medlem
Citat:
Ha ha ha jättekul, alla vet ju att Petter Northug är världens uthålligaste man...

Komiskt, men har du den uppfattningen så har du, men kan rekommendera andra sporter om du är genuint intresserad, längdskidåkning är krävande, ja. Men inte jämfört med andra sporter.
Citera
2019-12-12, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingmeister
Komiskt, men har du den uppfattningen så har du, men kan rekommendera andra sporter om du är genuint intresserad, längdskidåkning är krävande, ja. Men inte jämfört med andra sporter.

Aha, men vilka typ då? Asså har hört att Thaiboxning e bra men då blir väl ungen hjärnskadad...
Citera
2019-12-12, 14:55
Medlem
Man gör så många man hinner. Oddsen ökar .
Hur gör man en kille ? 🤔
Sen kan man göra dom på olika ställen på planeten och olika årstider klockslag osv. Om nu tid plats är viktig. Man måste prova allt.
Senast redigerad av troligengud 2019-12-12 kl. 15:06.
Citera
2019-12-12, 14:58
Avslutad
Älska och förstå dem utifrån deras personlighet.
Den första är ett test, den andra slipper undan med mycket.
Citera
2019-12-12, 15:01
Medlem
Citat:
Aha, men vilka typ då? Asså har hört att Thaiboxning e bra men då blir väl ungen hjärnskadad...

Boxning, thaiboxning och brottning exempelvis.
Du kan träna den fysiska aspekten som dessa sporter erbjuder utan att fightas om du är rädd för eventuella skador. Dessutom så används skydd flitigt. Jag kommer ihåg när jag gjorde lumpen, fysträningen där var som ett dagis jämfört med ett träningsläger inom boxning. Du får det kompletta paketet, kondition, styrka, disciplin, balans och teknik. Att northug skulle kunna löpa längre än en elitboxare kan vi diskutera, (ca 4-6h löpning per dag) men att han exempelvis skulle vara byggd för att kunna ta en smäll från mike tyson är bara skrattretande... (dåligt exempel möjligtvis, ingen människa är byggd för att ta en smäll av den karln)
Citera
2019-12-12, 15:25
Medlem
mats_lindqvists avatar
Citat:
Hur skall jag göra?

Låt bli att försöka. Älska ditt barn förutsättningslöst. Gillar han/hon idrott, kanske barnet blir bra på det. Eller kanske inte. Försök inte hålla på. Det blir inte bra.
Citera
2019-12-12, 16:03
Medlem
För det fysyska, se till att din partner har lämpliga gener, helst bättre än dina. Negrer är uthålligare än neanderthalares ättlingar men neanderthalarnas är snabbare, starkare och intelligentare (grovt generaliserat).

Amma länge.

Bo i norr. På med skidor i treårsåldern och gör det till en naturlig del av vardagen. Ungen fattar inte att den tränar utan tar för givet att det är så man förflyttar sig.

Servera viltkött, inget köpeskräp.
Senast redigerad av 666ten 2019-12-12 kl. 16:06.
Citera
2019-12-12, 16:13
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
För ett par år sedan kollade jag på TV, jag lyssnade på en intervju med en längdskidåkare som lät otroligt intelligent samtidigt som han var en av världens mest fysiskt välpresterande människor (bör tillägga att han var behaglig att se på också).

Jag frågade mig själv: Hur gjorde egentligen hans föräldrar för att skapa en så sjukt maxad unge?

Så jag har börjat planera inför framtiden, jag vill också skapa en maxad unge. Tänker ändå att jag har ganska bra looks och att jag är ganska intelligent fysiken är även ganska bra men vet att jag har gener för att bli jävligt vältränad. Så mitt tillvägagångssätt är just nu att hitta en jävligt snygg partner men inte nått jävla bambi på en krog utan hon skall vara intelligent och i bra fysisk form. Jävligt svårt att hitta faktiskt!

Vet tyvärr dock inte riktigt hur jag skall hitta denna maxade partnern och vet heller inte riktigt hur mitt tillvägagångssätt skall vara efter att partnern e funnen. Hur skall jag göra?

Skaffa en vikinghona med bra genetik. Minst 175 cm lång, stora bröst och rejäla axlar. Sen ser du till att ge kvinnan en ungen innan 25, mata henne med mycket protein och fett samt lite socker, ingen alkohol och ingen rökning under graviditeten.

När ungen är född är det högproteindiet med lots of veggies som gäller och träning från tidig ålder. Stimulera även ungen med intellektuella lekar och övningar. Disciplin och bra sovvanor är viktigt.

När ungen är 13-14 är det extremt viktigt att denne börjar med en sport som är tung eller kör gym.
Citera
2019-12-12, 16:20
Medlem
BorisBalkans avatar
Citat:
Men vart och hur skall jag uppfostra dom? Hur får jag dom att gå hem bland brudarna? Vill att de ska vara ganska gött fertila hehe

Judisk kvinna. Katolsk uppfostran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in