2019-11-21, 14:45
Medlem
Buhos avatar
Jag har haft dem som el bokag, några månader nu;

Bästa billiga pris och allt funkar kanon;

" "
Citera
2019-11-21, 15:44
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buho
Jag har haft dem som el bokag, några månader nu;

Bästa billiga pris och allt funkar kanon;

" "

Vad var priset då?
Och du hade dem förra året och i nästa inlägg att du har dem nu några månader. Hur är det egentligen?
Citera
2019-11-21, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Vad var priset då?
Och du hade dem förra året och i nästa inlägg att du har dem nu några månader. Hur är det egentligen?
Uppenbarligen är han någon som har något att göra med det företaget!
Citera
2019-11-21, 15:52
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gavur2020

Det tror jag med och räknar inte med något svar.
Citera
2019-11-21, 20:51
Medlem
Buhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Vad var priset då?

Jag trodde det ;

men när jag tittade idag så har jag dem kvar har betalat mindre än 100 kr varje månad

"🎈"
Citera
2019-11-21, 20:53
Medlem
Buhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gavur2020

😁 Jag lämnar den info tomt 😀
Citera
2019-11-21, 21:01
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buho
Jag trodde det ;

men när jag tittade idag så har jag dem kvar har betalat mindre än 100 kr varje månad

"🎈"

100 kr per månad säger ingenting. Det är priset per kWh (kilowattimme) som är intressant.
Bara att du tittar på din senaste räkning.
Citera
2019-11-21, 21:12
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filmfreak
Företaget ska självklart upmärksammas för sitt agerande, men jag förstår inte riktigt vad ägarnas kön har med saken att göra.

Sambon hade med företaget i sitt urval av elbolag när vi skulle se över våra kostnader. Kanske får anledning att återkomma i tråden, men förhoppningsvis inte.

Ägarnas kön har med saken att göra därför att kvinnliga företagare ständigt höjs till skyarna i detta land.
Citera
2019-11-22, 12:54
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Ägarnas kön har med saken att göra därför att kvinnliga företagare ständigt höjs till skyarna i detta land.
Intressant uppfattning. Jag uppfattar det som precis tvärtom, att kvinnliga företagare har det något svårare i näringslivet och ifrågasätts på andra kriterier än män. Att det sedan skrivs spaltmeter upp och ner i media som hyllar enskilda kvinnliga företagare är en direkt konsekvens av att kvinnor har det tuffare, det får ett nyhetsvärde och ses som politiskt korrekt att skriva om, men det återspeglar inte den verklighet som jag subjektivt uppfattar.
Citera
2019-12-12, 09:06
Medlem
Någon som hört något mer om dessa skitmänniskor till tjejer?
Citera
2019-12-12, 12:20
Medlem
Arthros avatar
Kände igen efternamnet på en av dem.

Mycket riktigt, när jag kollade igenom de bluffakturor jag sparat, (hade firma på den tiden), fanns det en Lara Ettwein som undertecknat en av bluffakturorna. "Firman" som skickade bluffakturan hette "informatören". Naturligtvis polisanmälde jag denna plus alla andra bluffakturor min firma fått genom åren. I början ville inte *polisen ta i det med tång, men så började tidningarna skriva om det och då blev det fart på *dom.

De flesta Ettewein verkar hålla till i södra Sverige, släkt? Var kommer namnet Ettwin från?
Citera
2019-12-12, 14:22
Medlem
tigerrakets avatar
Ändå spännande att ett elbolag ifrån Skåne som heter: Stockholms Elbolag har så många följare på sin IG från Spanien och latinamerika. Att de var så sugna på el ifrån Sverige där nere
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in