Citat:
Varför skulle W göra det när hon står sin syster nära? Varför är det inte MGM som går hem till sin pappa? Dessutom är det långt för en sjuttonåring att gå så långt som det är från W:s lgh och MGM:s pappas lgh. Dessutom skjutsde MGM:s pappa henne tillbaka till W:s lgh med bil. Vad är det som säger att W och MGM:s pappa inte träffades vid Walkesborgsbadet tex, lättare att MGM:s pappa tog bilen dit och W går dit. Låter mer tonårings tänk att inte gå så långt.
Jag tycker att jag har följt denna tråd hyfsat bra, men jag kan inte minnas att jag sett någon annan benämna lägenheten som W:s lägenhet, eller att jag läst någonstans att MGM2 skulle ha skjutsat W tillbaka till lägenheten? Men jag kan ha missat detta.
Vart kommer den infon ifrån?
Citat:
OBS! GM FINNS I DEN HÄR TRÅDEN! OBS!
Efter det jag skrev om BO:s syster om inläggen hon gjort om BO:s försvinnande så är dessa inte offentliga längre.
Jag skrev i tisdags 10/12 om vad systern skrivit på facebook inläggen, en enda gång skriver hon att BO:s aktivitet på sociala medier slutade sista gången på torsdags morgonen fast hon hävdar i alla andra inlägg att BO INTE haft någon aktivitet på torsdagen överhuvudtaget. Dessutom hennes ordval "hon kom inte fram", alltså visste hon att BO var på väg, hur kunde hon veta det när BO inte varit aktiv på sociala medier på torsdagen? Hon menar nog något annat, tex att BO gömt sig nånstans när systern letade efter henne eller var till BO i lägenheten.
Efter det jag skrev om BO:s syster om inläggen hon gjort om BO:s försvinnande så är dessa inte offentliga längre.
Jag skrev i tisdags 10/12 om vad systern skrivit på facebook inläggen, en enda gång skriver hon att BO:s aktivitet på sociala medier slutade sista gången på torsdags morgonen fast hon hävdar i alla andra inlägg att BO INTE haft någon aktivitet på torsdagen överhuvudtaget. Dessutom hennes ordval "hon kom inte fram", alltså visste hon att BO var på väg, hur kunde hon veta det när BO inte varit aktiv på sociala medier på torsdagen? Hon menar nog något annat, tex att BO gömt sig nånstans när systern letade efter henne eller var till BO i lägenheten.
Känns rätt säkert att de har rätt man i förvar. OM detta inlägg är ett försök att misstänkliggöra systern så är det riktigt, RIKTIGT lågt gjort.
Låt familjen sörja i fred!
, är inte bara naivt och tramsigt utan kan även uppfattas som misstänkt.