Mycket liv på torget i alla fall, det kan man ju säga.
Men - jag förstår inte fenomenet! Gapande tonåringar med sina mobiler i händerna, filmar alltså ett gäng radiopratare som pratar en massa rappakalja, spelar halvdålig musik och sitter i en inglasad studio på ett torg!?
För mig känns det hela bara smått absurt. Ok att det händer något i stan, men det är ju en sådan pseudohändelse. Till och med mindre barn tycker att det verkar ganska meningslöst..
Suttit och lyssnat nu i några timmar och jag tycker nattgästen Filip Dikmen är helt sjukt irriterande. Har aldrig sett någon gäst inne i buren som varit så självgod och arrogant tidigare som honom. För övrigt var det noll kemi mellan han och Daniel, fruktansvärt stelt var det vilket gjorde det svårt att lyssna på de. Blev bättre när Farah tog över vid midnatt men jag beslöt mig för att stänga programmet eftersom jag inte orkade lyssna mer.
Undra om Miriam blev förbjuden att ha Jinder som nattkompis.
2016 hade Jinder Miriam som nattkompis och det måste ha varit den mest oseriösa nattsändningen i musikhjälpens historia. De två tillsammans är en smärre katastrof.
Alltså är det kl 13 52 tisdag 10 dec? Lyckas inte få upp något på svtplay, det bara snurrar. Lyssnade på ljudfil från P3 före och efter 13 52 men ingenting.
Alltså är det kl 13 52 tisdag 10 dec? Lyckas inte få upp något på svtplay, det bara snurrar. Lyssnade på ljudfil från P3 före och efter 13 52 men ingenting.