2019-12-12, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av londontoibiza
Jo det kan hon absolut ha gjort. Hon lär knappast må dåligt över det i alla fall, åttaåringar förstår inte vad sex är och lider inte av övergrepp förrän de ser omgivningens reaktioner. Visst hon hade fysiskt ont, men knappast psykiskt ont. Det är vad jag tror i alla fall. Sjukt att hon ska ha massa skadestånd och uppmärksamhet för det här också. Hon är säkert stolt och känner sig speciell och omtalad. Usch.

Kom ihåg: min åsikt/övertygelse. Hata inte mig det leder ingenstans.

Man får hoppas du är ett troll. Annars så är du en vidrig typ som borde söka hjälp snarast.
Citera
2019-12-12, 00:34
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Förmodligen kommer han att bli ”väl omhändertagen” på kåken! Fallet är så pass uppmärksammat att han nu kommer att få uppleva sin livs mardröm i 6 år
Nej. Så blir det inte. Sexbrottslingar sitter avskilt.
Citera
2019-12-12, 00:53
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Tyvärr kommer han placeras på snuskavdelning så han kommer vara skyddad av kriminalvården. Han kommer aldrig var inom räckhåll för vanliga fångar om inte kriminalvården gör något misstag och han möter någon vanlig i någon transportyta inom en anstalt.

Skitsnack!

Kolla hur Anders Eklund såg ut efter en dag i verkstaden.
Citera
2019-12-12, 00:54
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83

Nej. Googla Anders Eklund + gummiklubba
Citera
2019-12-12, 00:57
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83

https://www.expressen.se/nyheter/misshandlade-eklund--forklarar-varfor-i-brev/
Citera
2019-12-12, 00:58
Medlem
Citat:
Skitsnack!

Kolla hur Anders Eklund såg ut efter en dag i verkstaden.

Anders Eklund blev misshandlad av en person som jobbat som tidningsbud i fel distrikt och på småtimmarna våldtog och slog ihjäl en tjej med en sten. Han greps i Turkiet och skickades tillbaka till Sverige för rättegång och dom. De båda satt på A-huset på Norrtälje då. Den delen av verkstaden där han misshandlades är enbart för de på A-huset.

Så nej det är inte skitsnack. Du kan göra din research innan du snackar skit.

Det är mycket riktigt att de var två som misshandlade honom och båda de som gjorde det satt på sexualbrottsavdelningen.
Senast redigerad av NoF8 2019-12-12 kl. 01:03.
Citera
2019-12-12, 01:02
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Nej. Googla Anders Eklund + gummiklubba
Vad skulle det bevisa menar du??

JO!!! Dom sitter avskilt...Om sen dom sins i mellan råkar i luven på varann är en annan femma.
Citera
2019-12-12, 01:06
Medlem
Citat:
https://www.expressen.se/nyheter/misshandlade-eklund--forklarar-varfor-i-brev/

Det var inte vanliga fångar som hällde piss i Hagamannens cell heller men det kanske du tror? Att de ibland ryker ihop med varandra betyder inte att det är andra än de själva. Äckel på äckel så att säga.
Citera
2019-12-12, 01:19
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Anders Eklund blev misshandlad av en person som jobbat som tidningsbud i fel distrikt och på småtimmarna våldtog och slog ihjäl en tjej med en sten. Han greps i Turkiet och skickades tillbaka till Sverige för rättegång och dom. De båda satt på A-huset på Norrtälje då. Den delen av verkstaden där han misshandlades är enbart för de på A-huset.

Det är mycket riktigt att de var två som misshandlade honom och båda de som gjorde det satt på sexualbrottsavdelningen.
Om jag inte minns fel var den andra internen som misshandlade Eklund, den man som våldtog och mördade en äldre granndam. Du har f ö helt rätt i att intagna får sitta med personer dömda för liknande brottslighet.
Citera
2019-12-12, 01:32
Medlem
DURN80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Pröva tanken på dig själv, frammana bilder av dig själv som åttaåring, föreställ dig att du blir slagen och våldtagen, känn efter - tror du att du skulle glömma det?

Jag vart slagen och sexuellt utnyttjad som barn runt den åldern. Det är perioder då minnena flyter upp men överlag kan det gå flera år emellan tillfällen då man ens flyktigt tänker på det. Jag fattade inte ens vad det var som hade hänt i flera år efteråt mer än att "någon gjorde illa mig men den person är i fängelse."

Om mina föräldrar hade tyckt det var en bra ide att påminna mig ofta så skulle jag garanterat varit mer skadad i vuxen ålder. Det är jävligt garanterat ska du veta.

Små barn fungerar inte som vuxna. Fysiskt ont glömmer man fort som fan som barn. Och barn blir generellt inte psykiskt skadade av sexuellt utnyttjande, såvida inte just vuxna tycker om att PÅMINNA barnen. Tvinga inte barn att återuppleva skit, det hjälper INGEN.
Citera
2019-12-12, 02:20
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Det var inte vanliga fångar som hällde piss i Hagamannens cell heller men det kanske du tror? Att de ibland ryker ihop med varandra betyder inte att det är andra än de själva. Äckel på äckel så att säga.

Dåså. Då finns det folk att spöa upp det här praktsvinet
Citera
2019-12-12, 02:21
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:

Var det han som skrev brev till Englas mamma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in