2019-12-08, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
kan inte 8åringen t.o.m glömt bort att hon blev våldtagen efter 22år ?

Jo det kan hon absolut ha gjort. Hon lär knappast må dåligt över det i alla fall, åttaåringar förstår inte vad sex är och lider inte av övergrepp förrän de ser omgivningens reaktioner. Visst hon hade fysiskt ont, men knappast psykiskt ont. Det är vad jag tror i alla fall. Sjukt att hon ska ha massa skadestånd och uppmärksamhet för det här också. Hon är säkert stolt och känner sig speciell och omtalad. Usch.

Kom ihåg: min åsikt/övertygelse. Hata inte mig det leder ingenstans.
Citera
2019-12-11, 17:02
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av londontoibiza
Jo det kan hon absolut ha gjort. Hon lär knappast må dåligt över det i alla fall, åttaåringar förstår inte vad sex är och lider inte av övergrepp förrän de ser omgivningens reaktioner. Visst hon hade fysiskt ont, men knappast psykiskt ont. Det är vad jag tror i alla fall. Sjukt att hon ska ha massa skadestånd och uppmärksamhet för det här också. Hon är säkert stolt och känner sig speciell och omtalad. Usch.

Räcker med att säga att du troligen är en riktigt sjuk individ som ens tänker så där.

Allmän fråga: Finns det namn på den dömde?
Citera
2019-12-11, 22:30
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
kan inte 8åringen t.o.m glömt bort att hon blev våldtagen efter 22år ?
Pröva tanken på dig själv, frammana bilder av dig själv som åttaåring, föreställ dig att du blir slagen och våldtagen, känn efter - tror du att du skulle glömma det?
Citera
2019-12-11, 22:33
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Räcker med att säga att du troligen är en riktigt sjuk individ som ens tänker så där.

Allmän fråga: Finns det namn på den dömde?

Bilder & FUP ligger i det här inlägget: (FB) Brutal våldtäkt på en flicka 1995 i Billdal
Citera
2019-12-11, 23:17
Medlem
Hummm..s avatar
Han dömdes alltså bara till 6 års fängelse!?
Citera
2019-12-11, 23:49
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Han dömdes alltså bara till 6 års fängelse!?

Förmodligen kommer han att bli ”väl omhändertagen” på kåken! Fallet är så pass uppmärksammat att han nu kommer att få uppleva sin livs mardröm i 6 år
Citera
2019-12-11, 23:58
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Här är tre bilder på honom från åren 1994-1996, fanns i fupen.

https://imgur.com/ODEqgpo

https://imgur.com/GcrhUQJ

https://imgur.com/mpQgwUw

FUP: https://minfil.com/R6L6Ee51ne/G_teborgs_TR_B_3158-19_Aktbil_47_pdf
Fan va spacat. Han ser ju snygg och trevlig ut. Ja det var faktiskt otippat.
Citera
2019-12-12, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av londontoibiza

Din uppfattning är i paritet med andra pedofiler och barnvåldtäktsmän. Du och de med din inställning och läggning saknar mänskligt värde och skulle i bästa av världar tas bort bara.
Citera
2019-12-12, 00:09
Medlem
När det här fallet var på väg att klaras upp, det vill säga att man fått träff och gripit gärningsmannen, var det flera som trodde att familjesökning-tekniken skulle lösa flera olösta brott.

Det är väl inget annat än just det här som kunnat klaras upp på det här sättet?
Citera
2019-12-12, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Förmodligen kommer han att bli ”väl omhändertagen” på kåken! Fallet är så pass uppmärksammat att han nu kommer att få uppleva sin livs mardröm i 6 år

Tyvärr kommer han placeras på snuskavdelning så han kommer vara skyddad av kriminalvården. Han kommer aldrig var inom räckhåll för vanliga fångar om inte kriminalvården gör något misstag och han möter någon vanlig i någon transportyta inom en anstalt.
Citera
2019-12-12, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandaloria
När det här fallet var på väg att klaras upp, det vill säga att man fått träff och gripit gärningsmannen, var det flera som trodde att familjesökning-tekniken skulle lösa flera olösta brott.

Det är väl inget annat än just det här som kunnat klaras upp på det här sättet?

Nä inte hört om något annat som fått träff. De skulle bland annat testa med dubbelmordet i Linköping vet jag.
Citera
2019-12-12, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Fan va spacat. Han ser ju snygg och trevlig ut. Ja det var faktiskt otippat.

Snygg skulle jag inte säg. Max medel. Ser töntig ut som de flesta pedos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in