Citat:
Ursprungligen postat av
Gesaffelstein
Detta låter ganska intressant. Hur går det till? Vart söker man? Vad tjänar ni? Hur länge jobbar ni? Vad är det ni egentligen gör? Är det typ teknisk support eller är det någon slags suicide prevention-linje ni opererar från?
Googla bara jobba hemifrån så får du upp ett formulär du fyller i, sen vill de ha bild av ditt körkort vilket jag var tveksam till men vafan. Sen väntar du ett dygn tror jag det tog för mig så får du ett Mail där det står om du blivit antagen eller ej. Efter det får du en coach som du ska adda på Skype, ni bestämmer en tid som passar för utbildning, tog ca 1,5 timme.
Han/hon/den/det lär dig använda sidan och du får lite uppdrag osv. Sen ska du skriva 50 meddelanden på egen hand. När coachen kollat igenom detta får du feedback och ser allt bra ut så är du anställd. Då är det bara att köra på! Du tjänar mellan 0.12 - 0.18 euro per meddelande.
Du måste ha minst 75 tecken i varje meddelande och de vill man snittar 150. Du kan jobbar när och var du vill då det är via en websida man jobbar. Helger och primetime 18-24 ger det mer betalt tror det är 2 cent mer. Du får lön veckovis om du tjänat mer än 50 euro annars får du det nästa vecka.
Vi skriver snusk för det mesta men ibland bara vardagliga saker med gubbar de flesta 50+. Försöker kåta upp dem så de spenderar krediter, avstyr träffar och hittar på anledningar varför vi inte kan ses och dribblar hit och dit!
Fler frågor så hjälper jag dig gärna