2019-12-10, 09:13
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Smutsiga, snuskiga karlar (oftast) som är 70+ som raggar på vad de tror är artonåriga tjejer, mycket kukbilder och tjat om träffar.
Vart söker man sig om man vill bli chatt-operatör då? Det kan ju vara skitkul ju, bisarrt, men kul.
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Jag misstänker att det är någon slags sex-chat de pratar om. Vad det nu är för något?
Jo, det blev ju ganska uppenbart nu.
2019-12-10, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Jag misstänker att det är någon slags sex-chat de pratar om. Vad det nu är för något?

Ja mysteriet tätnar, ring Ture Sventon. En chat som handlar om sex vad tusan kan det handla om... hmmmmmmmm fram med förstoringsglas och sug ordentligt på pipan.

Ni är för sköna..
2019-12-10, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magicmushy
Nån som nånsin funderat på att starta typ en discord eller något för alla JH:are?
Grymt att du skapade ett helt nytt fb acc för att säga detta. Men fixa discorden så kan vi lägga upp våran favorit bild på gubbarnas snopp...Kanske till och med ha "Penis of the year med" framförhållning och allt nu.
2019-12-10, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Grymt att du skapade ett helt nytt fb acc för att säga detta. Men fixa discorden så kan vi lägga upp våran favorit bild på gubbarnas snopp...Kanske till och med ha "Penis of the year med" framförhållning och allt nu.

Haha precis. Skapa en discord (vad fan är det ens?) om färg som torkar också, jag reggar mig direkt.
2019-12-10, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Haha precis. Skapa en discord (vad fan är det ens?) om färg som torkar också, jag reggar mig direkt.

Discord är typ som Skype, man har olika kanaler där man kan sitta och prata eller skriva i chatt. Är du från stenåldern eller? Alla gamers använder discord More or less.
2019-12-10, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Detta låter ganska intressant. Hur går det till? Vart söker man? Vad tjänar ni? Hur länge jobbar ni? Vad är det ni egentligen gör? Är det typ teknisk support eller är det någon slags suicide prevention-linje ni opererar från?

Googla bara jobba hemifrån så får du upp ett formulär du fyller i, sen vill de ha bild av ditt körkort vilket jag var tveksam till men vafan. Sen väntar du ett dygn tror jag det tog för mig så får du ett Mail där det står om du blivit antagen eller ej. Efter det får du en coach som du ska adda på Skype, ni bestämmer en tid som passar för utbildning, tog ca 1,5 timme.

Han/hon/den/det lär dig använda sidan och du får lite uppdrag osv. Sen ska du skriva 50 meddelanden på egen hand. När coachen kollat igenom detta får du feedback och ser allt bra ut så är du anställd. Då är det bara att köra på! Du tjänar mellan 0.12 - 0.18 euro per meddelande.

Du måste ha minst 75 tecken i varje meddelande och de vill man snittar 150. Du kan jobbar när och var du vill då det är via en websida man jobbar. Helger och primetime 18-24 ger det mer betalt tror det är 2 cent mer. Du får lön veckovis om du tjänat mer än 50 euro annars får du det nästa vecka.

Vi skriver snusk för det mesta men ibland bara vardagliga saker med gubbar de flesta 50+. Försöker kåta upp dem så de spenderar krediter, avstyr träffar och hittar på anledningar varför vi inte kan ses och dribblar hit och dit!

Fler frågor så hjälper jag dig gärna
2019-12-10, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Discord är typ som Skype, man har olika kanaler där man kan sitta och prata eller skriva i chatt. Är du från stenåldern eller? Alla gamers använder discord More or less.

Det var retorisk fråga din tomte, more or less.
2019-12-10, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Det var retorisk fråga din tomte, more or less.

Haha nej det var det inte. Du hade ingen aning bara lägg ner. Men min fråga om du var från stenåldern, det var en retorisk fråga. Åsna
2019-12-10, 23:37
Medlem
magicmushys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163

Du inser att det är möjligt att läsa forumet utan konto?
Ser dessutom inte varför jag skulle vänta en månad om jag skaffade kontot enbart för det ändamålet.

Ja skaffa du en Discord för det, låter fantastiskt givande.
Senast redigerad av magicmushy 2019-12-10 kl. 23:49.
2019-12-11, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Haha nej det var det inte. Du hade ingen aning bara lägg ner. Men min fråga om du var från stenåldern, det var en retorisk fråga. Åsna

Nej jag har fortfarande ingen aning, jag bryr mig inte så mycket om vad gamers gör, eller vad det nu var du skrev. Lille pojk
2019-12-11, 19:18
Medlem
Blev precis erbjuden jobb hos CW.
Någon som jobbar där får gärna pma mig om hur det är och vad man bör tänka på. Tar ni lönen till paypal? antar att man struntar i att skatta.
2019-12-11, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopaa
Blev precis erbjuden jobb hos CW.
Någon som jobbar där får gärna pma mig om hur det är och vad man bör tänka på. Tar ni lönen till paypal? antar att man struntar i att skatta.

Kan ej skicka pm då jag nyss reggat mig här men skriv din Mail eller nåt kan jag hjälpa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in