Citat:
Ursprungligen postat av
keterparyd
Ja, jag är en fittriddare.
Och jag är en sanningssägare som inte bygger min verklighet på något annat än - sanningen.
Makt bygger inte ytterst på våld. Det är en manlig vanföreställning.
Men jag instämmer i att vita män är den grupp i världen som har fostrats till störst våldskapital. Det är dock ingen komplimang som du verkar uppleva det.

Måste säga att du har en mycket burdus perspektiv på världen och detta är varför:
Du skrev tidigare om att ta makt igenom våld inte håller i längden, men jag undrar om matriarkatets styre i Tre Kronor verkligen håller i längden. Dom 10-20 åren har ni haft mer och mer inflytande i Sveriges Riksdag och hela landet har fallerat på grund av detta.
Sen vet jag inte vilka tragiska upplevelser du vittnat igenom åren eftersom du tydligen skall representera en "man", men ändå väljer du att ställa dig i kö med andra humana avskum som t.ex. Cissi Wallin som bara vill förstöra för hela samhället inte bara för oss män utan också hela samhället.
Om du inte tänker lägger lappen i handen för patriarkatet så behöver du inte säga välkommen till matriarkatet punkt slut.