2019-12-04, 15:58
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanite
Precis, har väll hänt över åren nån gång men tycker bara de brukar vara dem första sticken och inte varje stick eller hela vialen.

Saniteringen brukar inte vara ett problem men får väll försöka vara extra noggrann nästa gång.

Stämmer nog som du säger, Va brukar du göra med sånna? Tradigt att slänga en helt ny vial men kanske inte är det bästa att fortsätta med heller om det är nåt skit i det.

Kanske beror mer på att du är känslig där du sticker? För mig brukar PIP för det mesta komma när jag känner redan från början att sticket kommer att bli smärtsamt när nålen nuddar huden, blir less och trycker in den ändå. Jag har främst injicerat i bröst och lår under de senaste två åren och upplevt mycket PIP under 2019. Har inte ens injicerat särskilt mycket i låren, och just vänster lår verkar alltid vilja jävlas av någon anledning, trots att jag främst har injicerat i höger lår. För tillfället kör jag endast 150mg/veckan och injicerar i axlarna med insulinnål. Brukade få PIP av injektioner i axlar tidigare, men nu funkar det riktigt fint.

Desto mer jag skriver om det, desto mer börjar jag tro att det mesta sitter i skallen, haha. Dock tror jag att jag har överanvänt just bröstmusklerna, även om injektion med insulinnål är skonsammare för huden.
Citera
2019-12-04, 16:17
Medlem
-Gustavssons avatar
PIP är ett intressant ämne.

Kan dra en historia om en vän som kunde sätta flera ml utan pip, sen började han helt plötsligt få pip och han bytte olja men det hjälpte inte. Sen tog han långa pauser från AAS och började köra igen och fick ingen pip men det kommer efter 4 ca tillbaka hans pip. Oavsett hur lite han än satte och roterade så spelade det ingen roll.

Han testade att köpa apoteks nebido samma sak där och får pip av små fjuttiga vaccinationer.

Alla svarar olika, beroende på eo,grapeseed och benzylalkhol osv som man kokar upp oljorna med.

Pip får man ofta på kortare estrar, hygien är a och o men annars är det bara att testa byta märke och vila musklerna man har satt i då immunförsvaret jobbar för fulla muggar.
Citera
2019-12-04, 17:23
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Kanske beror mer på att du är känslig där du sticker? För mig brukar PIP för det mesta komma när jag känner redan från början att sticket kommer att bli smärtsamt när nålen nuddar huden, blir less och trycker in den ändå. Jag har främst injicerat i bröst och lår under de senaste två åren och upplevt mycket PIP under 2019. Har inte ens injicerat särskilt mycket i låren, och just vänster lår verkar alltid vilja jävlas av någon anledning, trots att jag främst har injicerat i höger lår. För tillfället kör jag endast 150mg/veckan och injicerar i axlarna med insulinnål. Brukade få PIP av injektioner i axlar tidigare, men nu funkar det riktigt fint.

Desto mer jag skriver om det, desto mer börjar jag tro att det mesta sitter i skallen, haha. Dock tror jag att jag har överanvänt just bröstmusklerna, även om injektion med insulinnål är skonsammare för huden.

Kan det också vara. Har kört samma ställen i nåt år nu så bör ju märkt det rätt tidigt om det skulle vara fallet. Visst händer det nån gång att man stressar och så blir det fel osv.

Men samma pip varje gång, både samma ställe och andra ställen. Så gissar jag väll att det är något i Oljan eller Vialen som är kass.

För som du sagt, redan när nålen är i börjar de göra ont. Men kör vidare ändå vilket kanske inte är de bästa egenligen.

Under denna blasten är de bara 1ml per stick, Axlar, Röven och Latsen. Kör med Orange Insulin på Axlar och Lats sen vanliga blå i Röven.

Men kör ju exakt samma rutin varje gång, samma ställen. Det är bara oljan som har byts så det är där problemet är mest i tanke för min del.
Citera
2019-12-04, 18:44
Medlem
Denna fråga kanske inte tillhör detta forum men testar ändå. Använder ni Localbitcoins för att köpa era bitcoins? Har ni fått att ni måste verifiera er på hemsidan efter 1000euro i trade? Gjort eller ej?

Känns lite konstigt att behöva verifiera sig på deras hemsida, känns inte säkert om man säger så.
Citera
2019-12-04, 21:33
Medlem
Tjaba!!!

Hoppas alla har det bra! Tänkte skriva ihop hur mitt träningsliv är och lite eventuellt feedback från er kring ämnet.

Jag är en pro kraftsportutövare och varit det 2 år nu. Tränat sedan 5-6 år tillbaks är vid 20 års ålder. Har varit alltid strikt med träningen framtill nu när jag håller på och starta eget vilket har röjt och fuckat upp hela mitt liv nästan. Nästan 3 månader utan riktigt träning och under sommaren var jag borta efter skador i drygt 2 månader. En totalt värdelös år för mig alltså. Men ska hålla mig utanför stage nästa år som det ser ut, vår säsong börjar vid mars och är för ont med tid för att komma tillbaks.

För drygt 1 månad sedan hade jag kur där min coach hade lagt upp vilket slutade katastrofalt och fick 2 enorma bulor i skinkorna med enorma smärtor. Det jag tog var drygt 1ml var 3 dag mixlan från Syntholan- Technologies. Efter det här och lite annat så sa jag upp min coach och är just nu utan en coach och har ingen som lägger upp mina kurer. Jag har kurat ett år med 3 olika kurer.
Det jag har använt är:
Clen
Stanozolol/ Strombolan/ Winstrol
Turilan
Masterolone/ Provilan
Mixlan
Methylan

Kur 1: Bestod av enbart clen för att känna hur det är var under Deff
Kur 2: Winstrol och Clen. behövde inget pct efter.
Kur 3: Mixlan, Turilan, Provilan (Kuren blev enbart 1.5 vecka lång då fick enorma bulor i skinkorna efter 3 stickningar med 1ml/ dos.)

Iden med dom första var ifall jag skulle vilja fortsätta och reaktionerna i kroppen vilket inte var så mycket och för min del är det uppenbart att fortsätta då mina motståndare gör det och kan inte hålla mig så rent nu mera...

Ni för att komma igång är då min ide att deffa har gått upp enormt dom senaste månaderna och har gjort en egen kur här nedan för deffet. Jag skulle vilja få er syn på det och är det någon hemsida ni kan rekommendera och märke då jag vill inte köpa från Syntholan-Technologies. JAg har läst bra feedback om Dragon Pharma.
Kur
Clen 1/3 tab 3 dagar, 2x40 ui 3 dagar, 3x40ui 5 dagar trappa ner lika sedan off lika länge som på.
Winstrol 5 tab/dagligen
Dbol 30mg/dagligen första veckan sedan 40mg/dagligen och upp till 50mg/dagligen efter andra veckan.
Har tänkt på inject men vet inte om jag är redo men då blir det Testo E, ifall det blir.
Citera
2019-12-04, 22:05
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svtr1
Tjaba!!!

Hoppas alla har det bra! Tänkte skriva ihop hur mitt träningsliv är och lite eventuellt feedback från er kring ämnet.

Jag är en pro kraftsportutövare och varit det 2 år nu. Tränat sedan 5-6 år tillbaks är vid 20 års ålder. Har varit alltid strikt med träningen framtill nu när jag håller på och starta eget vilket har röjt och fuckat upp hela mitt liv nästan. Nästan 3 månader utan riktigt träning och under sommaren var jag borta efter skador i drygt 2 månader. En totalt värdelös år för mig alltså. Men ska hålla mig utanför stage nästa år som det ser ut, vår säsong börjar vid mars och är för ont med tid för att komma tillbaks.

För drygt 1 månad sedan hade jag kur där min coach hade lagt upp vilket slutade katastrofalt och fick 2 enorma bulor i skinkorna med enorma smärtor. Det jag tog var drygt 1ml var 3 dag mixlan från Syntholan- Technologies. Efter det här och lite annat så sa jag upp min coach och är just nu utan en coach och har ingen som lägger upp mina kurer. Jag har kurat ett år med 3 olika kurer.
Det jag har använt är:
Clen
Turilan
Masterolone/ Provilan
Mixlan
Methylan

Kur 3: Mixlan, Turilan, Provilan (Kuren blev enbart 1.5 vecka lång då fick enorma bulor i skinkorna efter 3 stickningar med 1ml/ dos.)

Iden med dom första var ifall jag skulle vilja fortsätta och reaktionerna i kroppen vilket inte var så mycket och för min del är det uppenbart att fortsätta då mina motståndare gör det och kan inte hålla mig så rent nu mera...

Ni för att komma igång är då min ide att deffa har gått upp enormt dom senaste månaderna och har gjort en egen kur här nedan för deffet. Jag skulle vilja få er syn på det och är det någon hemsida ni kan rekommendera och märke då jag vill inte köpa från Syntholan-Technologies. JAg har läst bra feedback om Dragon Pharma.
Kur
Clen 1/3 tab 3 dagar, 2x40 ui 3 dagar, 3x40ui 5 dagar trappa ner lika sedan off lika länge som på.
Winstrol 5 tab/dagligen
Dbol 30mg/dagligen första veckan sedan 40mg/dagligen och upp till 50mg/dagligen efter andra veckan.
Har tänkt på inject men vet inte om jag är redo men då blir det Testo E, ifall det blir.

Kort svar.

Ge fan i alla excesser.

1. Lägg upp och håll en adekvat kostrutin för viktnedgång,
2. Sätt igång och vidmakthåll sedanen adekvat veckorutin med träning,
3. Därefter, om du ska kura, så är det 500 mg testo e fördelat på två stick i veckan samt 0,5 mg arimidex 2 ggr/v som gäller och inget mer.

Se till att du håller detta i minst 6 månader och först därefter kan du börja tänka på att blanda in mer. Fattar ärligt talat inte vad du ska med en "coach" till.
Citera
2019-12-04, 23:50
Medlem
Citat:
Tjaba!!!

Det jag har använt är:
Clen
Turilan
Masterolone/ Provilan
Mixlan
Methylan

Kur
Winstrol 5 tab/dagligen

Skulle oxå behövt en coach för dessa krångliga och oklara upplägg.. Samt att han säger att du ska köra mixlan som kur nr tre :O Dessa coacher är intressanta...
Men som ovan skriver kör testo! Behöver inte vara mycket svårare än så!

En annan tanke är detta med coacher.. Det finns massor av dessa överallt.
Nu finns internet överallt där ALL info finns som din coach har. Orkar folk inte läsa längre? Detta riktas alltså till motionärer
Citera
2019-12-05, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finatorsken
Skulle oxå behövt en coach för dessa krångliga och oklara upplägg.. Samt att han säger att du ska köra mixlan som kur nr tre :O Dessa coacher är intressanta...
Men som ovan skriver kör testo! Behöver inte vara mycket svårare än så!

En annan tanke är detta med coacher.. Det finns massor av dessa överallt.
Nu finns internet överallt där ALL info finns som din coach har. Orkar folk inte läsa längre? Detta riktas alltså till motionärer

Så inget annat skit enbart Testo?

Coachen jag hade är känt i kretsarna här. Behöver en coach för att var med om en liten sjukdom vilket jag är rädd om. Har fått i mig mycket piller efter det så behöver rådgivning så saker inte spårar ur om något skulle hända. Någon jag kan bolla idé med. Men ser att han har ju inte ens koll vad han säljer och lägger upp. Inte undra på att ens egna atleter inte når top nivån..
Citera
2019-12-05, 07:39
Medlem
Loafees avatar
Citat:

Coachen jag hade är känt i kretsarna här. Behöver en coach för att var med om en liten sjukdom vilket jag är rädd om. Har fått i mig mycket piller efter det så behöver rådgivning så saker inte spårar ur om något skulle hända. Någon jag kan bolla idé med. Men ser att han har ju inte ens koll vad han säljer och lägger upp. Inte undra på att ens egna atleter inte når top nivån..

Även om detta inte alltid ska vara skuldsättning för coachen är atleternas framgångar, eller motgångar, en indikator på hur kompetent personen är.
Citera
2019-12-05, 08:26
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:

Om du vill hålla dig undan sjukdomar och onödiga besvär ska du verkligen hålla dig borta från den där coachen, helvete vilka upplägg alltså. Man blir ju mörkrädd.

Testo E är en bra början, det är en skonsam, billig och effektiv kur du kommer långt på. Senare när du blivit bekväm i detta kan du börja trimma med extra substanser, men just nu är Testo E ett stabilt val för dig.
Citera
2019-12-05, 09:49
Medlem
Citat:

Testo is king, skulle säga att du skulle lägga dig på 250mg eod av susta eller testo e för den delen.

Gillar susta bättre håller inte lika mycket bloat,
sen kan du väl köra clen som du tänkt?

MVH
Senast redigerad av Mr.Reloaded 2019-12-05 kl. 09:52.
Citera
2019-12-08, 17:16
Medlem
Tjena, jag har varit på testo-e 250mg i 12 veckor (första kur), väntade 2 veckor och tagit nolvodex 20mg i tre dagar. Det känns helt okej, jag äter bra och tränat bra, har väldigt bra inställning men känner mig inte så pilsk just nu. Jag fattar att det tar tid och så att komma ur den här fasen jag är väldigt väl förberedd mentalt men finns det några tillskott och annat som underlättar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in