2019-12-10, 14:31
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Att du inte vet ett skit kanske stämmer.
Kan du redovisa för alla de guldpengar som Malena smusslat undan?
Eller tillhör det ditt vetande även där?

Nej jag kan inte redovisa för en krona gällande Marlena med familj men du verkar veta? Sunt förnuft får jag luta mig tillbaka på för tillfället, men det brukar förr eller senare visa sig hur saker och ting ligger till.
2019-12-10, 14:35
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Nej jag kan inte redovisa för en krona gällande Marlena med familj men du verkar veta? Sunt förnuft får jag luta mig tillbaka på för tillfället, men det brukar förr eller senare visa sig hur saker och ting ligger till.
Så ditt sätt att kritisera Greta på går ut på att hitta på lite vadsomhelst för att se vad som kanske, kanske inte faller in?
2019-12-10, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Det låter inte rimligt eftersom Malena gick ut offentligt redan år 2017 att hon slutat flyga och hon sa även att det berodde på hennes dotter. Dvs långt innan Greta blev känd och de kunde "tjäna pengar på henne"
Och Malena har inte sjungit opera sedan 2014.
2019-12-10, 15:02
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Det är ju den som för fram påståenden som skall lägga upp argument och bevis. Inte tvärtom.

Jag spekulerar som sagt och jag har aldrig påstått att jag vet att det jag säger stämmer, du däremot avfärdar det som kritik och med sådan bestämdhet att jag får känslan av att du vet mer än oss andra.

Därför jag frågar om du har belägg för att det jag säger inte stämmer?
2019-12-10, 15:30
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picamagpie
Magdalena heter hon

Japp och Svante är inte hennes far, i alla fall inte till anden.

Att en tonåring är extrem och ser världen i svart och vitt kan jag köpa, men att vuxna ser henne som en slags Messias är svårsmält.
Har världen blivit galen?
2019-12-10, 15:36
Medlem
Greta™ kräver att Norge upphör med oljeproduktion.
https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-12-09/greta-thunberg-says-norway-canada-oil-violates-children-rights
Ja lycka till med det lilla vän.
2019-12-10, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne

Japp och Svante är inte hennes far, i alla fall inte till anden.

Att en tonåring är extrem och ser världen i svart och vitt kan jag köpa, men att vuxna ser henne som en slags Messias är svårsmält.
Har världen blivit galen?
Greta är ett förunderligt undantag som engagerat sig för framtidens klimat, gjort sig känd över hela världen, fått miljontals kronor i prissummor på mindre än ett år och gett bort allt utom 500.000 kronor som hon antagligen behållt för att kunna resa omkring och försöka påverka. Trots all uppmärksamhet så växer inte hennes ego och hon fortsättar att vara den hon är. Sånt inger förtroende hos många människor.
2019-12-10, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-12-09/greta-thunberg-says-norway-canada-oil-violates-children-rights
Det lär ta tid innan syndarna avstår från vinsterna bara för klimatets skull. Bra bild på Greta.
2019-12-10, 16:25
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghou
Greta är ett förunderligt undantag som engagerat sig för framtidens klimat, gjort sig känd över hela världen, fått miljontals kronor i prissummor på mindre än ett år och gett bort allt utom 500.000 kronor som hon antagligen behållt för att kunna resa omkring och försöka påverka. Trots all uppmärksamhet så växer inte hennes ego och hon fortsättar att vara den hon är. Sånt inger förtroende hos många människor.
Detaljer åsido, hon är ju bara 16 år, saknar livsvisdom, vill du verkligen låta dig ledas av ett barn?
2019-12-10, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Detaljer åsido, hon är ju bara 16 år, saknar livsvisdom, vill du verkligen låta dig ledas av ett barn?
Hon är en bra ledare, en som går före. Hennes ledarskap innebär inte ett tvång utan upplysning. Dåliga ledare skjuter andra framför sig och har egenintresse. Ett lätt val för många.
2019-12-10, 17:05
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen

Vill hon vara trovärdig så måste hon sopa rent framför sin egen dörr före hon försöker att läxa upp andra. Hennes resor är inte klimatvänliga när folk måste flyga dit för att kunna transportera hem hon. Bara en tidsfråga innan vi får se mer av hennes våldsvänster åsikter.
2019-12-10, 17:07
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghou
Hon är en bra ledare, en som går före. Hennes ledarskap innebär inte ett tvång utan upplysning. Dåliga ledare skjuter andra framför sig och har egenintresse. Ett lätt val för många.

Är verkligen en bra ledare som hela tiden måste passas upp av andra med åsikter, tal och transporter?
Hon har ingen egen kunskap utan förlitar sig på att det som levereras till hon är den enda sanningen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in