2019-12-10, 13:08
Medlem
*felmess
Citera
2019-12-10, 13:08
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granskadupplysning
Ååå herregud jag får ingen luft. Har varit besatt av henne i dagarna och så dör hon.

Mitt hjärta är paj, det beror iofs inte bara på Fredriksson

It must have been love.
Citera
2019-12-10, 13:09
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrodanStropp
Nja, behandlingen tog rätt hårt på hennes hjärna. Och den reparerade sig aldrig efter behandlingen och hon blev egentligen bara sämre och sämre trots att hon friskförklarades, dock enbart från själva cancern.
Hon har typ i princip tynat bort mer och mer. Tills hjärnan nu sagt upp sig.
Jo jag vet personligen vi an närstående att det som läkarna säger det förkortar livet då dem går in och petar i hjärnan men dem vet inte hur mycket, Med strålning och annat så blir det svårare komma tillbaka men även om du "friskförklaras" så finns chansen alltid att det kommer tillbaka säger läkarna!
Citera
2019-12-10, 13:15
Medlem
grey.eagles avatar
Ja nu försvann en del från ens ungdom, utan tvekan.
Citera
2019-12-10, 13:17
Medlem
arbetets avatar
Det var riktigt tråkiga nyheter. Brukar inte påverkas av sådant men det här:

She's where the water flows,
she's where the wind blows.

🙏🏼
Citera
2019-12-10, 13:18
Medlem
Fy fan detta var inga roliga nyheter. Roxette växte man upp med mer eller mindre. Vila i frid
Citera
2019-12-10, 13:21
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filmfreak
Marie Fredriksson är död.
https://www.expressen.se/noje/marie-fredriksson-ar-dod-varldsstjarnan-blev-61-ar/

Mina gissningar om att det snart var slut stämde. Synd.
Citera
2019-12-10, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
It must have been love.

Citat:
Ursprungligen postat av Soda--Pop
...but he lost it somehow.

Som ju hade tillägget "Christmas for the broken hearted" i originalutgåvan från 1987. Passande nog för Roxettes kanske största hit. Enorm hit fortfarande. Det är en låt som man kan höra på skvalradio på nästan obebodda öar eller i djungeln, typ. Måste ändå ha känts stort att kunna sammanfatta livet med det...
Citera
2019-12-10, 13:34
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Lidandet är över. Tack för allt du gjorde för musiken.
Ditt minne kommer leva länge än.
Citera
2019-12-10, 13:59
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrodanStropp
Nja, behandlingen tog rätt hårt på hennes hjärna. Och den reparerade sig aldrig efter behandlingen och hon blev egentligen bara sämre och sämre trots att hon friskförklarades, dock enbart från själva cancern.
Hon har typ i princip tynat bort mer och mer. Tills hjärnan nu sagt upp sig.
Jag har haft några korta ytliga samtal med henne efter att hon blivit friskförklarad i media.

Jag minns henne som just då skörare än vad jag kunnat föreställa mig men med stark vilja. Hon hade för min del lika gärna kunnat vara tyst och inte ens hälsat, det hade jag inte tolkat som konstigt, men hon gav just därför ett sympatiskt intryck.

Hennes man vakade, vilket jag förstår, hårt över henne och jag förstod vinken han gav mig varje gång att inte anstränga henne mer än nödvändigt.
Citera
2019-12-10, 14:01
Medlem
Hon har upplösts i atomer, lyckligt för henne, olyckligt för oss som är kvar att sakna henne
Citera
2019-12-10, 14:04
Medlem
mikeymikeys avatar
Vila i frid kära Marie
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in