Krulltotten gör bort sig! Man kan ju inte fråga hur en våldtäkt kan gå till bland en folkfull plats! Janice såg ställd ut och Farah var tvungen att rycka in!
Krulltotten gör bort sig! Man kan ju inte fråga hur en våldtäkt kan gå till bland en folkfull plats! Janice såg ställd ut och Farah var tvungen att rycka in!
Jo för Janice var ju verkligen världens bästa reporter och behövde inte alls någon hjälp att beröra...
Insamling för att motverka våldtäkt och sexhandel? Lycka till!
I ärlighetens namn borde vi se över våra egna gator först....
Jag är starkt kritiskt till puplic service vänsterdrivna propagana, men snälla nån? Varför skulle vi inte kunna bidra med pengar till utsatta människor världen över också?
Insamling för att motverka våldtäkt och sexhandel? Lycka till!
I ärlighetens namn borde vi se över våra egna gator först....
Exakt! Den dagen SR inser våra egna problem på t.ex. landets gator, så ska jag gladeligen skänka en slant. Vi kan inte vara socialkontor åt hela världen!
Jag är starkt kritiskt till puplic service vänsterdrivna propagana, men snälla nån? Varför skulle vi inte kunna bidra med pengar till utsatta människor världen över också?
För att 95% går rakt ner i fickan hos någon överklass pamp.
Dom har alltså avskaffat den traditionella circle jerk som företagen gör varje år? Det här kan nog bli sista MH-året om företagen inte får så mycket credd som de vill ha.