Citat:
Ursprungligen postat av
Skaraborg2
Precis vad jag också tycker.
Skall några skonas, så gott detta nu går, så är det brottsoffren och deras anhöriga, samt att försöka varna ev. blivande brottsoffer från sådana här personer. Om det finns flerinblandade i mordet på Emilia vet jag inte men tror faktiskt att så är fallet.
OffT.
Ja tack det där minns jag så väl som det skedde igår. Lisa Holm och tråden om henne är något som jag aldrig kommer att glömma. Vare sig fallet som sådant eller alla dessa kränkande inlägg från olika håll.
Ja vi har båda varit med länge och i flera olika trådar. Men mordet på Lisa Holm lämnar ärr. Och just A1HORNYLAD var en av de värsta kränkarna, det glömmer jag aldrig. Så jag ger inte mycket för att han nu försöker skina förövare snarare än att skydda brottsoffret och presumtiva sådana. Alla knarklangare ska outas, enligt mig, då de är brottslingar och förstör andras liv för egen vinnings skull.
Jag tycker att det grävs bra i denna tråd och uppmanar folk att luska mer. Det är t.o.m. så att det kan vara lättare att posta info här än att kontakta polisen av rädsla för att behöva medverka i ett förhör. Förmodligen läser polisen här så info kommer nog fram till dom ändå.
Är det viktiga saker är det inte bättre att höra av sig till polisen en gång för mycket, då man inte vet om man råkar sitta på en liten pusselbit som kanske kan vara viktig för kunna se hela bilden.
Jag tycker att oavsett Emilias val i livet så verkar hon ha varit en fin person. Och hennes mördare ska åka dit så det visslar om det. Den där stödpersonen borde dessutom få en varning. Och jag hoppas även att patrasket tillika mjukisbrallegangstern Rommin får sina fiskar varma och att polisen har koll på det lilla ynglet framledes. Han är inget annat än "an accident waiting to happen"