Citat:
Ursprungligen postat av
Kefalonia
Även om inte tjejerna är som någon skriver, några fotomodeller, är inte bönderna det heller.
Begriper inte ett skvatt vad tjejerna ser hos Mattias. Han är som en fnittrig tonårstjej.
Varför blir bönderna så förnärmade av att någon av deras tjejer lämnar dem? Det ska väl stämma åt båda håll!
Alla jagar å andra sidan inte fotomodells-utseendet heller. Det är givetvis så att utseendet är en del i det hela men det måste finnas betydligt mer för att det ska klicka. Det sågas lite väl friskt beträffande utseende i denna tråd får man säga, det lär ju inte vara så att vi alla som skriver här är några av världens vackraste heller...
Förstår inte heller vad tjejerna ser i Mattias, det är som du säger som en fnittrig tonårstjej, det saknas väl bara tuggummi-tuggande och lindande av detsamma kring fingret så passar han in på valfri högstadie-skolgård.
Självklart ska det stämma åt båda håll, uppfattar dock inte att bönderna blir just förnärmade när någon lämnar gården frivilligt, ibland lite nere/ledsna men det är ju beroende på vilka känslor bonden har för den som lämnar.
Citat:
Ursprungligen postat av
fitz-hume
Spoilers är skvallerkärringar, inget annat. Jag ignorerar dem helt i alla fall. Därför visste jag inte att Pelle hade valt Karin, men jag kunde förutse det i alla fall, inte svårt eftersom Karin är snyggast och kan dansa, vilket är viktigt för Pelle.
Jimmy blev nog en stor besvikelse för många tv-tittare, det lyftes på ögonbryn där när han dissade Jonna. Men det är inte alltid som böndernas val återspeglar tv-tittarnas val.
Uffe valde som väntat Anna, men jag tror att hon inte alls gillar hans "tjejkompis" som har alltför stort inflytande på honom. Hon förväntade sig en självständigt tänkande karl som hon kan rå om helt själv.
Det var dock omöjligt att ignorera det när det var flanar som citerade spoilers-inlägg och svarade på det samt när det stod helt öppet i andra inlägg. Sedan att det som du säger var ett val man kunde se skulle komma ändå är en annan sak, men det har ju klippts så vilt under säsongerna att man lätt kunde ha lurats att tro så för att sedan "chockas" av beslutet.
Ja, Jimmys val var lite oväntat så sett, men som sagt handlar en del om klippning. Sedan vet vi till skillnad från bönderna & brevskrivarna inte allt som sker på gården. Teamet åkte väl vid 22 och kom vid 08 tyckte jag nån sa så även om det är natt mellan det så kan en del snack och annat ske utan teamet på plats.
Så mycket lär väl inte Anna ha hunnit träffa den där tjejkompisen dock att det går att dra den slutsatsen.