Vissa folk här är riktiga idioter. Glöm inte bort var ni hörde namnet först
Citat:
Ursprungligen postat av FalconChaser
Jag är den enda som kommit med rätt information. Jävla pajas detta handlar om territorium eller en kränkning. Sanna mina ord du kommer läsa snart namnet jag skrev
Suck så tröttsamt "alla" vet tydligen vem GM är men "kan" inte säga hans namn, är det inte bättre ni håller käft istället för o leka att ni vet nåt, har man sagt A får man säga B!!
Eller hur?! Så jävla larvigt. Men det betyder väl att dom egentligen inte vet ett skit. Dom gissa precis som alla andra.
Lite för unga för att jag ska veta vilka personerna är...Men snacket går att det *obin klippte Fl*mur pga en tjej med initialerna NN. Om detta stämmer eller ej låter jag vara osagt, och vill inte hänga ut någon som ej har med det att göra.
Lite för unga för att jag ska veta vilka personerna är...Men snacket går att det *obin klippte Fl*mur pga en tjej med initialerna NN. Om detta stämmer eller ej låter jag vara osagt, och vill inte hänga ut någon som ej har med det att göra.
Oj. Han bor just i området men är väl 20 år inte 18. Räknas han som serb? Robins mamma är svensk.
Oj. Han bor just i området men är väl 20 år inte 18. Räknas han som serb? Robins mamma är svensk.
Halv. Det är bara ett rykte som går det kan lika bra vara någon annan. Men killen är redan så ung och dömdes nyligen för ett rån. Han umgås med tungt kriminella.
Precis. Endast ett rykte som går, och många utav dessa är inte sanna, så ska tas med en nypa salt. Men om fler har hört detta så kan det kanske ligga något i det.