2019-12-08, 20:47
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Kanske inte helt oviktigt detta. Man kan säga fru nummer 2. Pappan har 2 fruar och barn med båda. Fru 1 lever på bidrag som ensamma mammor får.
Säger något om kopplingen mellan alla som kam vara aktuella.
Polisen vet allt redan.
Även hur de ljuger Jag lovar Jag svär.

Till er bättre insatta har jag en fråga.Det står i någonstans att kroppsdelen kunde identifieras för det fanns en tatuering. Texten togs bort direkt.
Hade Wilma en tatuering eller var det en desperat journalist som chansade?
Sluta sprida lösa antaganden och gissa, det blir lätt trådsanningar. Inget tyder på att pappan har två fruar. Inget tyder på att biomamman lever.
Vet du bättre? Belägg då dina påståenden med källor.
Citera
2019-12-08, 20:48
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Vem som nu spridit vad? Ngn har i vart fall tagit upp en kusin från Alingsås ett antal ggr? Har bara noterat.

Ett flertal, relativt nyreggade, användare som skriver i tråden att den tredje anhållne är kusin, (fasterns son).

Medan media skriver kvinna i 40 års åldern.

Så någonstans kommer det vilseledande information. Eftersom en säger att den informationens kommer från nära familjen så finner jag det rätt skumt.
Citera
Medlem
Hon var nog gravid ...och då bestämde dom säkert att döda henne var det bästa.
Citera
Medlem
Kexet65s avatar
Problemet just nu är tyvärr att det tagit så lång tid innan både pappan och kvinnan som begärts häktade i morgon har ett oerhört stort försprång just nu!
Det var väldigt synd att åklagaren inte hade mer på pappan när han häktades första gången då han blev frisläppt igen😳.
Detta innebär att han och kvinnan har haft väldigt gott om tid att undanröja bevis, städa ännu mer, ev kanske oxå flyttat kroppsdelar som eventuellt inte har återfunnits.
Bäst av åklagaren hade nog varit att avvaktat första häktningen av pappan så han hade fått leva i tron att han skulle gå fri från inblandning.
Vidare utredning kommer nog bli väldigt svår om inte någon börjar lätta sitt samvete.
Tyvärr.
Ser inte alls bra ut rent utrednings-tekniskt just nu 🙄.
Just sayin’.....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag trodde ansvaret låg på individen. Att inte mörda. Det är inte butikens fel att du snattar. Det är inte Wilmas fel att ett svin mördar henne. Ansvaret ligger enbaŕt hos Ahmed.

Men ansvaret för att minimera riskerna för ens barn ligger hos föräldrarna.

Varför skulle barn annars ha föräldrar om de skulle klara av att leva utan dem lika väl?
Citera
2019-12-08, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
Uddevalla har ett mycket stort upptagningsområde för elever på gymnasiet. Många har så långa och besvärliga resvägar att de "tvingas" bo i Uddevalla under gymnasiestudier. Men här finns förstås också behandlingshem. Om det berör någon av de inblandade vet jag INTE ALLS. Bara ger grundförståelse för förhållandena.

Tack. Inte helt omöjligt att hon haft eget boende u-valla.
Citera
2019-12-08, 20:50
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hahahahahahaha
Inga häktningsförhandlingen ännu eller allt är sekretess?
I morgon.
Citera
2019-12-08, 20:51
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
För att reda ut en lång diskussion här, skulle du vilja vara så vänlig att ange ålder på FRU 1.

Fru 1 är Första frun han tog och Fru 2 den Andra frun. Den nyaste som bor där.
Bestäm själv föresten.
Citera
2019-12-08, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Ett flertal, relativt nyreggade, användare som skriver i tråden att den tredje anhållne är kusin, (fasterns son).

Medan media skriver kvinna i 40 års åldern.

Så någonstans kommer det vilseledande information. Eftersom en säger att den informationens kommer från nära familjen så finner jag det rätt skumt.

Verkar mest avledande manöver. Litar på polisens meddelanden.
Citera
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
Sluta sprida lösa antaganden och gissa, det blir lätt trådsanningar. Inget tyder på att pappan har två fruar. Inget tyder på att biomamman lever.
Vet du bättre? Belägg då dina påståenden med källor.

Är det en trådsanning att pappan har barn med 2 kvinnor och lever med en.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Fru 1 är Första frun han tog och Fru 2 den Andra frun. Den nyaste som bor där.
Bestäm själv föresten.
Frågade om ålder om du visste?.
Senast redigerad av sherlocksnake 2019-12-08 kl. 20:55.
Citera
2019-12-08, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Vi har ingen bekräftelse på att någon styckning överhuvudtaget skett. Polisen har hittat en del och fortsätter söka fler, det vet vi. Inget mer.

Ingen bekräftelse - att Polisen hittat en
kroppsdel som tillhört W:s kropp vet vi
med säkerhet. Att kroppen har styckats,
är väl en rimlig slutsats av vad som
hittils kommit fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in