2019-12-08, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Han kanske har två fruar..
Ja kanske, men ena stunden bor hon i Göteborg o nästa i Nederländerna...
kanske jag som e trög...
Citera
2019-12-08, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uddevalla-79
Hur ska du ha det?
Är hon T:s mamma eller inte?

Men JA jag har skrivit samma sak hela tiden.
Jag har dock kommit med 2 alternativ som jag inte vet vilket som stämmer.

1. Kvinnan som MGM's pappa är juridiskt gift med är mamman till alla tre barn, men hon heter egentligen något annat på riktigt eftersom hennes förnamn inte stämmer överens med uppgifter från skatteverket.
Hon skrev helt enkelt ett annat namn bara när hon kom till Sverige.

2. Pappan är egentligen juridiskt gift med en kvinna som av någon anledning vill stå skriven hos honom (precis som 3 andra gör i hans hem), han är däremot gift islamiskt med mamman till hans barn och de bor tillsammans - utan att det står skrivet hos skatteverket.

Har sagt samma sak hela tiden, jag vet inte vilket av dem som stämmer. Det enda jag vet är att han bor ihop med mamman som heter något annat än det som står på skatteverket. Varför? Hur? Jag vet inte!
Citera
2019-12-08, 20:21
Medlem
Browndawgs avatar
Skumt att familjen verkar sprida ut att det ska vara nån kusinkille som sitter häktad. Sveriges radio och Expressen skriver 40-årig kvinna (dom har troligen uppgifter från häktningsframställan tänker jag?)
Citera
2019-12-08, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Komment1
Jag har heller aldrig hävdat att jag skulle vara mer trovärdig än någon annan. Men personligen lyssnar jag hellre på folk som bor i Uddevalla alternativt känner familjen än på folk i Stockholm som gissar på att pappan våldtagit W och dylikt. JAG tycker det är mer intressant. Ignorera kommentarerna om du inte tycker samma.

Och det här är inga rykten angående vem som blev gripen, utan jag fick höra det från väldigt nära till familjen. Sedan att de ljög eller inte var specifika är inte mitt problem.

Tycker du bidrar med saker som är väl värda att beakta.
Var och får väl värdera själv.
Citera
2019-12-08, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Har skolan många elever som har längre avstånd mellan hem och skola eller särskilda anledningar skall skolan bistå/antingen själva eller förmedla boende. Utgår bostadsbidrag.
Här verkar det dock vara pendlingsavstånd men kan finnas särskilda skäl. Läste själv i den åldern på annan ort men avståndet var 30 mil!

Tänkte inte alls något skolboende utan kanske mera typ behandlingshem eller familjehem.
Wilma kanske var i behov av mera omsorg än familjen kunde ge, behöver inte vara något fel på familjen eller Wilma. Många tonårsflickor kämpar mot psykisk ohälsa t ex
Citera
2019-12-08, 20:24
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RichEM
Pappan greps på torsdag och kvinnan på fredag förmiddag står det..
Smart drag för då vet inte äckel pappan att även frun är häktad.

Jaa, ett mycket mycket smart drag.. Men ser konstellationen ut på det här viset så tornar det upp en rad problem för åklagarsidan. Dessutom så lär väl då telefonavlyssning av MGM2 inte ha gett något.
Citera
2019-12-08, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uddevalla-79
Ja kanske, men ena stunden bor hon i Göteborg o nästa i Nederländerna...
kanske jag som e trög...

Det är inte hans mamma. Det är hans pappas nya fru som han har små bar med. Styvmamman.
Citera
2019-12-08, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Tycker du bidrar med saker som är väl värda att beakta.
Var och får väl värdera själv.

Tack.
Känner också att andra får värdera själva, väldigt lätt att bara ignorera det i tråden man inte gillar.
Jag tjänar ingenting positivt på att sitta här och skriva, förutom att risken att bli avslöjad ökar.
Citera
2019-12-08, 20:26
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Tack.
Känner också att andra får värdera själva, väldigt lätt att bara ignorera det i tråden man inte gillar.
Jag tjänar ingenting positivt på att sitta här och skriva, förutom att risken att bli avslöjad ökar.

Jag fattar inte vad dom vinner på att sprida felaktig info om att någon kusin skulle vara anhållen. När det tydligen är en 40-årig kvinna enligt media. Skumt är det.
Citera
2019-12-08, 20:27
Medlem
Citat:
Men JA jag har skrivit samma sak hela tiden.
Jag har dock kommit med 2 alternativ som jag inte vet vilket som stämmer.

1. Kvinnan som MGM's pappa är juridiskt gift med är mamman till alla tre barn, men hon heter egentligen något annat på riktigt eftersom hennes förnamn inte stämmer överens med uppgifter från skatteverket.
Hon skrev helt enkelt ett annat namn bara när hon kom till Sverige.

2. Pappan är egentligen juridiskt gift med en kvinna som av någon anledning vill stå skriven hos honom (precis som 3 andra gör i hans hem), han är däremot gift islamiskt med mamman till hans barn och de bor tillsammans - utan att det står skrivet hos skatteverket.

Har sagt samma sak hela tiden, jag vet inte vilket av dem som stämmer. Det enda jag vet är att han bor ihop med mamman som heter något annat än det som står på skatteverket. Varför? Hur? Jag vet inte!

Ok! Tack! ☺️
Svaren haglar här inne, hinner fan inte med att läsa om man ska ha ett vanligt liv också! 😂
Citera
2019-12-08, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meze
Tänkte inte alls något skolboende utan kanske mera typ behandlingshem eller familjehem.
Wilma kanske var i behov av mera omsorg än familjen kunde ge, behöver inte vara något fel på familjen eller Wilma. Många tonårsflickor kämpar mot psykisk ohälsa t ex

Svårt att hitta stöd för det i tråden eller annorstädes. Allt bottnar väl i att systern uttryckte sig lite oklart. Sedan blev det en höna av den ynka fjädern.
Citera
2019-12-08, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thetruesayer
Vet du om de yngre barnen var med henne då?? Tänkte om MGM2 hade hemmet ”för sig själv”?
Om han var ensam en längre tid kanske han passade på att ha ett litet"äventyr" med Wilma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in