2019-12-08, 19:47
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Att judarna lurar hederliga svenska män att åka till Bangkok för att knulla prostituerade och till och med i vissa extrema fall ta med sig en hem till Sverige har jag misstänkt länge. Undrar om judebröderna Ekeroth är inblandade i denna degenerering? Förmodligen.

Alla borde hängas ut. Känner ni någon Bangkokknullare så känn er fria att publicera namn och adress här. De är med 100% säkerhet SDröstare men framför allt ett hot mot den Svenska folkstammens friskhet och sundhet.
Du som tycker rasrenhet är så viktigt måste ju verkligen fördömma ADolf Hitler som med sina bruna gener eventuellt skulle ha raslbandat med den blonda Eva Braun. Deras barn hade ju inte blivit en blond lintotte. Och det är ju inte så konstigt att endel svenskar tar hem thailändskor då dessa är mycket mer feminina än svenskorna nuförtiden.
Sen är det ju en ytterst ytterst liten minoritet som bryr sig om folk rasblandar. Det är nog tom färre än de 20.000 personerna som röstade på AFS.

Sen får man nog ändå säga att det finns procentuellt färre fula thailändskor än vad det finns ula svenskor.
Senast redigerad av volvo 240 2019-12-08 kl. 19:56.
Citera
2019-12-08, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snirv
Aha ok, jag hade lite svårt att avgöra vem du hatar mest.
Men nu ser jag att du har också svårt att avgöra den saken.

Du anser att du själv är snygg och smart, kanske någonstans mellan nio och tio på skalan.
Jag antar det är mamsen som lärt dig det...."du är så stilig bubbisen"
Du anser att "svenska kvinnor" är det bästa, men har aldrig haft en flickvän som matchar din självupplevda skönhet.
För du får bara tjejer som är ett till tre på skalan.
Inget fel på dom säger du, finns massor med snälla och bra tjejer i den klassen, och de är ju så tacksamma....Men du är ändå sur för du tycker att du förtjänar det bästa!
Du tycker att du är ett "kap" men ingen av de brudar du egentligen vill trycka på har någonsin svarat positivt på dina flagranta inviter.
Så du blir bara mer bitter och frustrerad av hur hemskt livet är...

Ja ungefär så uppfattas du av dem som läser dina imbecilla tankegångar du skriver ner här.
En uppblåst Sverigevän med en helt vansinnigt uppförstorad bild av både sin egen betydelse och sin intelligens. För att inte tala om dina psykologiska insikter eller vad vi ska kalla det. Vem hade trott det?

Att sådana som du som prenumererar på Svensk bilsport och inte flyttade hemifrån förrän i 35årsåldern reagerar på att någon överhuvudtaget skulle kunna invända mot att SDare åker till Thailand och knullar prostituerade förvånar väl ingen. Du kör ju trucken hela året och sparar för att ha råd. Du beställer till och med bira från Tyskland av din polare Berra, det blir ju billigare än våra jävla sossepriser.

För resten vet jag att jag är en tia. Det råder faktiskt inga som helst tveksamheter om det. Men eftersom detta är ett anonymt forum är det lika meningslöst för dig som för mig att spekulera i hur vederbörande ser ut. Om jag bara utgår ifrån dina inlägg som verkar förutsätta att man inte på något sätt får ifrågasätta svärjevänners rätt att knulla horor i Bangkok kan jag bara konstatera att du är tunnhårig, har ölmage, bor i Dalarna och har en bästis som heter Berra
Senast redigerad av Alpoxen 2019-12-08 kl. 20:00.
Citera
2019-12-08, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Skitsnack. Försök inte med någon freudiansk judepsykologi här.

Haha "judepsykologi". Det är inget komplicerat, bara en uppenbar social observation. En riktig alfa känner inget behov av att hela tiden framhäva hur maskulin han är, det gör bara någon som är osäker på sig själv.
Citera
2019-12-08, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
En uppblåst Sverigevän med en helt vansinnigt uppförstorad bild av både sin egen betydelse och sin intelligens. För att inte tala om dina psykologiska insikter eller vad vi ska kalla det. Vem hade trott det?

Att sådana som du som prenumererar på Svensk bilsport och inte flyttade hemifrån förrän i 35årsåldern reagerar på att någon överhuvudtaget skulle kunna invända mot att SDare åker till Thailand och knullar prostituerade förvånar väl ingen. Du kör ju trucken hela året och sparar för att ha råd. Du beställer till och med bira från Tyskland av din polare Berra, det blir ju billigare än våra jävla sossepriser.

För resten vet jag att jag är en tia. Det råder faktiskt inga som helst tveksamheter om det. Men eftersom detta är ett anonymt forum är det lika meningslöst för dig som för mig att spekulera i hur vederbörande ser ut. Om jag bara utgår ifrån dina inlägg som verkar förutsätta att man inte på något sätt får ifrågasätta svärjevänners rätt att knulla horor i Bangkok kan jag bara konstatera att du är tunnhårig, har ölmage, bor i Dalarna och har en bästis som heter Berra

Jag ser att din läsförståelse haltar, helt i par med resten av den självbild du målar upp här.
Du kan fortsätta härja runt här fritt och svära över din egna beskaffenhet, det är ju ändå lite av din grej.

Du behöver inte svara, jag kommer aldrig läsa det.

Adjö nu lille vän, hälsa mamsen.
Citera
2019-12-08, 20:57
Medlem
mtmmtms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Vi behöver en tråd om detta fenomen. Några alternativhögerpersonligheter skapade detta genom att skamma kvinnor som horade ut sig på twitter. Det har lett till mycket diskussion. Hashtaggen #skampatrullen "trendar" på twitter.

Vad är era åsikter?

Personligen är jag positiv. Det är en betydligt mer fruktsam verksamhet än "clownvärlden" och "boomerkampen" vilket är de två senaste althögerprojekten.

På vilket sätt blev det 'produktivt' att införa Svenska sharialagar ?
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/XgO7Jn/jenny-27-blev-uthangd-av-hogerextrem-skampatrull
Det är väl enbart högerextrema som kan tycka som du...
Har man de åsikterna borde man sitta inspärrad 24/7 (eller åka till valfritt auktoritärt land).
Citera
2019-12-08, 21:05
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtmmtm
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/XgO7Jn/jenny-27-blev-uthangd-av-hogerextrem-skampatrull
Har man de åsikterna borde man sitta inspärrad 24/7 (eller åka till valfritt auktoritärt land).

Du tycker inte att nedanstående undergräver din argumentation en smula?

Har man de åsikterna borde man sitta inspärrad 24/7”/mtmmtm
Citera
2019-12-08, 22:17
Avstängd
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Haha "judepsykologi". Det är inget komplicerat, bara en uppenbar social observation. En riktig alfa känner inget behov av att hela tiden framhäva hur maskulin han är, det gör bara någon som är osäker på sig själv.
Inte riktigt så. Faktum är att en riktig silverrygg alfahanne slår sig på bröstet och plockar thotskalper utan pardon, oavsett om det står någon liten psykjude vid sidan av och gnäller "den som sa det han var det".
Senast redigerad av PK-befriad 2019-12-08 kl. 22:30.
Citera
2019-12-08, 22:49
Medlem
SanktPeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtmmtm
Du är patetisk
Citera
2019-12-09, 02:50
Medlem
Bara jag som känner att alt right tiden börjar rinna mot sitt slut? Känns som nåt som stimulerar 15 åringar som gille provocera med memes inte en snart 40 årig singel man? Diger dock en del skit dom gör ibland men de va typ 2017/2018
Citera
2019-12-09, 03:32
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nix-registret
Giftermål är nyttigt för att det skapar familjer. Skilsmässor gör det inte. Att jämföra stressnivåer mellan de två är meningslöst eftersom det förstnämnda har ett värde som trumfar andra faktorer, det andra har det inte.

Jag försöker komma åt den fundamentala syn på relationen mellan man och kvinna som har skapat den situation som Skampatrullen reagerar mot. Dubai-slinkor på Instagram är bara ett extremt uttryck för ett mer djupgående misstag. Den förskjutna synen på äktenskapet har sin grund i samma misstag, dessutom berör den många fler människor. Det är mindre spektakulärt än att kalla någon hora, men kanske ändå mer provocerande, eftersom det blir personligt skamligt för många fler att erkänna problemet.
Vad är Dubaislinkor?
Citera
2019-12-09, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Vad är Dubaislinkor?

https://travellingjezebel.com/dubai-porta-potty/

Många svenska Instagramhoror sysslar med det.
Citera
2019-12-09, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Argumenterar nu inte för att skaffa barn sent men de där riskerna är rätt överdrivna.

Män har inte en biologisk klocka som kvinnor har, det finns inget klimakterie för män.

Man blir inte infertil på samma sätt, å andra sidan kan ju män av olika skäl inte bli gravida i ung ålder heller. Det är bara kvinnor som kan det. Däremot så finns det medicinska risker, och den egna kroppen förfaller - man ska vara i hyfsat fysiskt skick för att kunna spela fotboll med sina barn t ex.

Citat:
Vad det dock handlade om var det larviga att försöka göra någon fattig poäng av att Dulny inte skaffat barn än men uppmanar kvinnor att göra det, för vadå är det bättre att han inte uppmanar andra, jo det är det såklart.

Här kan man citera ett gratislexikon på internet:

Hyckleri

En hycklare eller hypokrit predikar om en särskild tro, religion eller livsstil, utan att själv följa det han förespråkar.

Ett exempel på vanligt hypokrit-beteende är när en förälder förmanar sina barn att inte röka, med motiveringen att användning av tobak är farligt, för att sedan själva röka

Fundera lite på hur detta relaterar till Dulny och hans uppmaning till andra att skaffa barn trots att han inte har några egna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in