Citat:
Ursprungligen postat av
snirv
Aha ok, jag hade lite svårt att avgöra vem du hatar mest.
Men nu ser jag att du har också svårt att avgöra den saken.
Du anser att du själv är snygg och smart, kanske någonstans mellan nio och tio på skalan.
Jag antar det är mamsen som lärt dig det...."du är så stilig bubbisen"
Du anser att "svenska kvinnor" är det bästa, men har aldrig haft en flickvän som matchar din självupplevda skönhet.
För du får bara tjejer som är ett till tre på skalan.
Inget fel på dom säger du, finns massor med snälla och bra tjejer i den klassen, och de är ju så tacksamma....Men du är ändå sur för du tycker att du förtjänar det bästa!
Du tycker att du är ett "kap" men ingen av de brudar du egentligen vill trycka på har någonsin svarat positivt på dina flagranta inviter.
Så du blir bara mer bitter och frustrerad av hur hemskt livet är...
Ja ungefär så uppfattas du av dem som läser dina imbecilla tankegångar du skriver ner här.
En uppblåst Sverigevän med en helt vansinnigt uppförstorad bild av både sin egen betydelse och sin intelligens. För att inte tala om dina psykologiska insikter eller vad vi ska kalla det. Vem hade trott det?
Att sådana som du som prenumererar på Svensk bilsport och inte flyttade hemifrån förrän i 35årsåldern reagerar på att någon överhuvudtaget skulle kunna invända mot att SDare åker till Thailand och knullar prostituerade förvånar väl ingen. Du kör ju trucken hela året och sparar för att ha råd. Du beställer till och med bira från Tyskland av din polare Berra, det blir ju billigare än våra jävla sossepriser.
För resten vet jag att jag är en tia. Det råder faktiskt inga som helst tveksamheter om det. Men eftersom detta är ett anonymt forum är det lika meningslöst för dig som för mig att spekulera i hur vederbörande ser ut. Om jag bara utgår ifrån dina inlägg som verkar förutsätta att man inte på något sätt får ifrågasätta svärjevänners rätt att knulla horor i Bangkok kan jag bara konstatera att du är tunnhårig, har ölmage, bor i Dalarna och har en bästis som heter Berra