Citat:
Ursprungligen postat av
2britter
Om nu W var på fest på onsdagen kan hon ju ha träffat någon där som har mördat henne på hemvägen tex. efter en våldtäkt. Finns det några förhörda vittnen från denna fest? Det har varit helt tyst om denna fest. Konstigt det också. Hon kanske följde med någon av festdeltagarna hem. Kanske förekom droger där också.
Mycket möjligt!
Men polisen verkar ha bevis på att W dog i mgm:s lägenhet. Information tyder på att hon levde på torsdagen. Låt oss säga att hon dog på onsdagen, vem dödade henne och varför finns det då spår av mord i mgm:s bostad? Lånade han ut lägenheten? Nu finns det troligen ”bevis” på att någon annan än mgm har hanterat W:as kvarlevor. Det kanske är så att mgm är helt oskyldig men det skiter jag fullständigt i, han vet. Han får gärna börja snacka. Är det så att han lånade ut lägenheten så får han göra sig och Wilmas familj en tjänst och berätta vad han vet!
Jag tror fortfarande att det är han, det baserar jag min känsla, hur hennes familj sa att han bemötte dem när hon försvann, en ”trådsanning” om att han uppförde sig som en psykopat på hennes skola...samt att han sitter häktat på sannolika skäl.
Har det förresten framkommit vilka det är som blev häktade idag? Pappan och vem är det??