2019-11-30, 14:55
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lifesentence
I spegeln så ser det inte ut som att jag har lagt på mig jätte mycket men enligt vågen så gömmer sig 9 extra kilon som jag lagt på mig senaste veckorna.

I mina öron låter det som du dragit iväg rejält på östrot med tanke på sömsvårigheterna och den där bloaten på 9 kg (!!). Deca tenderar ju att påverka östrot rätt så rejält. Oavsett vad som är orsaken bakom sömnsvårigheterna (my 2 cent är att östrot spökar) så är en sak väldigt säker, ditt hjärta mår INTE bra av att du huff puff går upp 9 kg.
Citera
2019-11-30, 16:13
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
I mina öron låter det som du dragit iväg rejält på östrot med tanke på sömsvårigheterna och den där bloaten på 9 kg (!!). Deca tenderar ju att påverka östrot rätt så rejält. Oavsett vad som är orsaken bakom sömnsvårigheterna (my 2 cent är att östrot spökar) så är en sak väldigt säker, ditt hjärta mår INTE bra av att du huff puff går upp 9 kg.

Det kanske ligger något i det du säger, jag får nog gå och ta ett blodprov snarast. Har legat på ett rejält kaloriöverskott i ca 2 månader i syfte att bulka upp inför kommande max-period, planen är att nu äta för att bibehålla dessa 100kg. I framtiden kanske jag ska satsa på ett mindre överskott för en jämnare viktökning. Mvh
Citera
2019-11-30, 18:33
Medlem
OT eller Anavar om man vill deffa men ändå bygga muskler?

Mvh
Citera
2019-11-30, 18:34
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptsmash

Mvh

Endera. Välj. Slutresultatet blir ändå liknande.
Citera
2019-12-02, 09:22
Medlem
Hej skulle någon kunna skriva ut de rätta räknesätt om man tex vill veta hur mycket 500mg e5d blir på 1 vecka, har försökt kolla runt men hittar inte.
Citera
2019-12-02, 09:29
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkea
Hej skulle någon kunna skriva ut de rätta räknesätt om man tex vill veta hur mycket 500mg e5d blir på 1 vecka, har försökt kolla runt men hittar inte.

https://steroidcalc.com/
Citera
2019-12-02, 09:33
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkea

500/5=100x7=700
Citera
2019-12-02, 22:02
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptsmash

Mvh
Har du erfarenhet från någon av dem tidigare? Har kört båda och skulle nog valt anavar, men det skiljer sig från individ till individ vad man svarar bäst på samt vad för mål med fysiken man har.

Upplevde mig själv som hårdare på anavar. Men la på mig mer massa på OT. Enbart anekdoter som kan ha färgats av andra prepp jag tog vid de tillfällena.

OT påverkade min lever mer negativt.
Anavar påverkade mitt kolesterol mer negativt om jag minns rätt.
Citera
2019-12-03, 11:49
Medlem
Titanites avatar
Ny vial på samma märke.

Varje stick har slutat med PIP och musklen är hård dagen efter i några dagar. Brukade inte vara några problem innan.

Är det bara jag som är kass, Eller är det så att sticker jag i mig något helt annat?

Hänt 3-4 gånger nu på olika ställen...
Citera
2019-12-03, 14:23
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanite
Ny vial på samma märke.

Varje stick har slutat med PIP och musklen är hård dagen efter i några dagar. Brukade inte vara några problem innan.

Är det bara jag som är kass, Eller är det så att sticker jag i mig något helt annat?

Hänt 3-4 gånger nu på olika ställen...

Det hände mig också en gång. Batchen var bra med andra vialer, men just en vial orsakade problem. Dubbelkolla att gummicapen är spritad, det är lätt man glömmer den.

Annars kan det vara produktionsfel också, trots att batchen är bra. Mycket möjligt att något skit kommit i vialen i produktionen, ovanligt men inte omöjligt.
Citera
2019-12-03, 15:29
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Det hände mig också en gång. Batchen var bra med andra vialer, men just en vial orsakade problem. Dubbelkolla att gummicapen är spritad, det är lätt man glömmer den.

Annars kan det vara produktionsfel också, trots att batchen är bra. Mycket möjligt att något skit kommit i vialen i produktionen, ovanligt men inte omöjligt.

Precis, har väll hänt över åren nån gång men tycker bara de brukar vara dem första sticken och inte varje stick eller hela vialen.

Saniteringen brukar inte vara ett problem men får väll försöka vara extra noggrann nästa gång.

Stämmer nog som du säger, Va brukar du göra med sånna? Tradigt att slänga en helt ny vial men kanske inte är det bästa att fortsätta med heller om det är nåt skit i det.
Citera
2019-12-04, 09:00
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanite
Precis, har väll hänt över åren nån gång men tycker bara de brukar vara dem första sticken och inte varje stick eller hela vialen.

Saniteringen brukar inte vara ett problem men får väll försöka vara extra noggrann nästa gång.

Stämmer nog som du säger, Va brukar du göra med sånna? Tradigt att slänga en helt ny vial men kanske inte är det bästa att fortsätta med heller om det är nåt skit i det.

Jag vet inte riktigt, jag brukar köra 500 mg varje stick så en vial är bara 5 stick. Min senaste vial nu hade jag ett bra första stick, sedan tre dåliga stick varav ett riktigt kasst då jag blev halt några dagar. Tänkte slänga vialen men tog det sista sticket ändå och det gick hur bra som helst.

Jättekonstigt faktiskt, men jag antar att det är möjligt att man får "skitstick" flera gånger i rad av rena slumpen också, även om det är osannolikt. Våra hjärnor är trots allt programmerade att hitta mönster även om där inte finns några.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in