2019-12-08, 17:00
Medlem
UUUUUUs avatar
Tidigare idag spekulerades det i huruvida gärningsgrisen skulle ha släktband till ägaren av 172'ans Pizzeria och att delar av Wilmas kropp kan ha serverats till kunderna där. Har detta bekräftats eller var det bara rykten?
Citera
Medlem
PuncturedBladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komment1
Är väl antagligen systern då istället för hennes son som jag skrev tidigare.
Varför i hela friden skulle jag vilja vilseleda folk på flashback med flit? Det var det jag hörde från nära som hade pratat med familjen.. givetvis inte med pappan eftersom han också greps samtidigt.
Är kvinnan på 39 år som är skriven på faderns (MGM2) adress gift med honom? Är det den kvinnan som är moder till MGM1?
Eller är fadern gift med en annan kvinna som bor i Göteborgstrakten? Är det kvinnan i Göteborgstraken som är MGM1s mor?

Det har tidigare skrivits i tråden att familjen inte var särskilt religiösa utan ganska sekulariserade. Jag får inte ihop den informationen med det du tidigare skrivit om kurdiska icke juridiska giftermål som ett sätt för BO och MGM1 att kunna bo tillsammans.
Citera
Medlem
En dålig dag för klanen. En bra dag för Sverige.
Citera
2019-12-08, 17:01
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marielo
Vet ej ... Har inte sett den bilden ... De bilder jag såg visade en till synes väldigt väl anpassad kille,
normal ..eller vanlig.Inte den utstyrseln. Kan ej säga om det är samma.Men lika smal.

Nu när vi vet att MGM3 är en kvinna bör taniga killar från Alingsås vara OT i nuläget, eller ska vi köra några tiotalet sidor om kusinen i brist på annat?
Citera
2019-12-08, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Har nog inte sett maken till tråd med så mycket trådssanningar.

Förslagsvis stängs denna tråd och en ny hårdmodererad, trådsanningarna Kommer till och med i blaskorna..
Håller med till fullo! Det här verkligen tröttsamt. Fattar inte hur alla orkar? Gör de inget annat än håller på med alla dessa fantasier och spekulationer?
Snacka om att gotta sig i tragedier!
Citera
2019-12-08, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Har nog inte sett maken till tråd med så mycket trådssanningar.

Förslagsvis stängs denna tråd och en ny hårdmodererad, trådsanningarna Kommer till och med i blaskorna..

Håller inte med dig alls.
Huvudteserna här är ganska sanningsenliga.
Vad du menar är väl att det blir rörigt med så många intresserade som skriver i tråden.
Någon liten över- eller underdrift och dåligt minne kan förekomma,
men i stort tycker jag det fungerar.
De som saboterar är inte så många i antal.

Det ligger i sakens natur att inte kunna ha renodlade inlägg då vi inte vet så mycket.
Polis och advokater har lagt locket på tills vidare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RichEM
Pappan greps på torsdag och kvinnan på fredag förmiddag står det..

Enl SR/ekot så anhölls båda i fredags: ”Personerna anhölls i fredags, och enligt åklagaren finns det risk att de skulle kunna skada utredningen om de försattes på fri fot.”

Som bekant är det i realiteten inte så värst bevänt med Statsmedias pålitlighet, den uppgiften är nog alltså felaktig, det korrekta skall vara att de anhölls i torsdags kväll. Som jag nu förstått.

(ja kan ju vara så att beslut om anhållan togs på båda i torsdags men att man först av någon anledning grep mamman i fredags)

Och vi är ju några som varit inne på att mamman nog kan vara inblandad, men om uppgiften kommer från P4: vågar man lita på den?
Åkl har ju lagt locket på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
En dålig dag för klanen. En bra dag för Sverige.

Ja, men.. dem ska fällas också.
Gw sa idag att dem kommer skydda varandra.
Han hade sett flera liknande fall där alla blev friade.
Citera
2019-12-08, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Nu när vi vet att MGM3 är en kvinna bör taniga killar från Alingsås vara OT i nuläget, eller ska vi köra några tiotalet sidor om kusinen i brist på annat?

Oj då, är det en kvinna!
Har missat det, inte varit inne på ett par timmar här.
Varifrån kommer det då?
Låter som MGM2:s fru?
Citera
2019-12-08, 17:05
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komment1
Kan det vara systern tro? För vad jag hörde var det tydligen hennes son som det handlar om (kusin till MGM), men kanske är systern då?

Kvinnan på pappans adress är trolig. Hon är 39
Citera
2019-12-08, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PuncturedBladder
Är kvinnan på 39 år som är skriven på faderns (MGM2) adress gift med honom? Är det den kvinnan som är moder till MGM1?
Eller är fadern gift med en annan kvinna som bor i Göteborgstrakten? Är det kvinnan i Göteborgstraken som är MGM1s mor?

Det har tidigare skrivits i tråden att familjen inte var särskilt religiösa utan ganska sekulariserade. Jag får inte ihop den informationen med det du tidigare skrivit om kurdiska icke juridiska giftermål som ett sätt för BO och MGM1 att kunna bo tillsammans.

Jag vet inte om det är samma kvinna som faktiskt är hans fru som står skriven hos honom, för hans fru som är mamma till alla hans barn har ett annat namn än det som står skrivet. Så där vet jag inte vad det handlar om.

Alltså de flesta muslimer, oavsett hur lite religiösa de är, ser det fortfarande inte som okej att bo sambos. Därför gifter man sig och inget mer med det.. behöver inte alls ha att göra med att man är religiös för att man väljer att gifta sig, speciellt om man kommer från en kultur där alla lär snacka skit om man bor som sambo.
Citera
2019-12-08, 17:06
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Son, pappa, mamma(?).
Ett stycke kriminalhistoria verkar hålla på att skapas.

Helt sjukt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in