2019-12-08, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfon
Om du läser igenom tråden så nämndes det några skyddvästar och 200 000 kr affären

och hur troligt är det att nån har fått 200k för att gå och köpa skyddsvästar?
för 200k får man 100 skyddsvästar, man skickar inte nån 20 årig för att köpa det, skyddsvästar är inte olagligt så då gör man det själv.. folk här inne tror på allt
Citera
2019-12-08, 11:58
Medlem
Många albaner som blivit klippta i Malmö utan något har hänt på senaste åren
Citera
2019-12-08, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho

Älskar att du säger detta som att du verkligen vet. 😂
Citera
2019-12-08, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thehero231
Hej alla här inne jag brukar aldrig skriva i Flashback men lyssna alla på mig den här flamur från arlöv är en väldigt god vän till mig även den andra som var med honom. Flamur är ingen kille som e kriminell flamur e en vanlig kille som oss alla som kan hamna i problem med fel folk Flamur är en kille som va helt okej i skolan som oss alla andra. Flamur va en kille som hängde med vänner men han va väldigt mycket med sin familj flamur va den som ville hitta sig den rätta och gifta sig och skaffa barn och ett bra liv. Känner en del av hans vänner som ringde honom och ville ut men flamur va väldigt mycket hemma jag själv va ute med flamur en del men flamur va väldigt lugnt av sig och ville väldigt mycket bara ta de lugnt med sitt liv han va absolut ingen som förtjänade dö. Jag e själv väldigt mycket inom de kriminella livet i malmö men jag såg absolut inte flamur som en människa som visade sig eller att han spelade tuff. Så alla vet så råkade flamur helt ärligt skriva till fel brud eller lättare så sagt så va brudens ex en som va Allan Ballan som tog de till ett helt annan nivå...... gud tar dem bästa först ❤️❤️❤️❤️Villa i fred våran älskade flamur. Om de nån som vill veta vem jag e så skriv pm.

Vad har Allan Ballan-exet för etnicitet? Serb? Ungrare?

Och bruden då?
Citera
2019-12-08, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Älskar att du säger detta som att du verkligen vet. 😂

Är verken Yugoslav eller Alban men

Bajrami bröderna blev klippta av Mekky gänget absolut ingen hämd.

Albanen som blev mördad i hermosdal pga av att han anmälde att han hade blivit rånad på sin kedja utav Papo karmin (Mekkys gäng) ingen hämd.

Det krävdes att en Serb skulle drabbas (Dani Judes bror blev kidnappad) för att släcka Mekkys gäng.

Så man kan tydligen fucka rätt så mycket med albaner utan konsekvenser.
Citera
2019-12-08, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extreem
Är verken Yugoslav eller Alban men

Bajrami bröderna blev klippta av Mekky gänget absolut ingen hämd.

Albanen som blev mördad i hermosdal pga av att han anmälde att han hade blivit rånad på sin kedja utav Papo karmin (Mekkys gäng) ingen hämd.

Det krävdes att en Serb skulle drabbas (Dani Judes bror blev kidnappad) för att släcka Mekkys gäng.

Så man kan tydligen fucka rätt så mycket med albaner utan konsekvenser.

Är varken också, men åkte inte en alban dit nyligen i nån FUP jag läst kring mordet på nån som satt häktad för ett mord på en alban (nån från familjen K*pa var med och såg sin vän bli mördad...?)

Det kanske stämmer i det stora hela dock. Min känsla är dock att albanerna trivs som bäst när de underskattas...
Citera
2019-12-08, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Eller?
Citera
2019-12-08, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thehero231
Hej alla här inne jag brukar aldrig skriva i Flashback men lyssna alla på mig den här flamur från arlöv är en väldigt god vän till mig även den andra som var med honom. Flamur är ingen kille som e kriminell flamur e en vanlig kille som oss alla som kan hamna i problem med fel folk Flamur är en kille som va helt okej i skolan som oss alla andra. Flamur va en kille som hängde med vänner men han va väldigt mycket med sin familj flamur va den som ville hitta sig den rätta och gifta sig och skaffa barn och ett bra liv. Känner en del av hans vänner som ringde honom och ville ut men flamur va väldigt mycket hemma jag själv va ute med flamur en del men flamur va väldigt lugnt av sig och ville väldigt mycket bara ta de lugnt med sitt liv han va absolut ingen som förtjänade dö. Jag e själv väldigt mycket inom de kriminella livet i malmö men jag såg absolut inte flamur som en människa som visade sig eller att han spelade tuff. Så alla vet så råkade flamur helt ärligt skriva till fel brud eller lättare så sagt så va brudens ex en som va Allan Ballan som tog de till ett helt annan nivå...... gud tar dem bästa först ❤️❤️❤️❤️Villa i fred våran älskade flamur. Om de nån som vill veta vem jag e så skriv pm.
Polisen kanske vill veta vem du är om du är väldigt mycket i det kriminella livet😂 tack för att du delar med dig och bekräftar det här om tjejen vilket verkar vara bästa förklaring hittills. Varför skriver ingen ut psyko ex namn?
Citera
2019-12-08, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toyZ
och hur troligt är det att nån har fått 200k för att gå och köpa skyddsvästar?
för 200k får man 100 skyddsvästar, man skickar inte nån 20 årig för att köpa det, skyddsvästar är inte olagligt så då gör man det själv.. folk här inne tror på allt

Tydligen så förmedlade han pengarna som skulle användas men behöll de för sig själv, det är bara att leta genom tråden och fråga användaren som har postat det om det ligger nån sanning i det
Citera
2019-12-08, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catulla
Du pratar som en som är innanför lagen. Fattar du inte att utanför lagen råder andra lagar? De som är i den världen vet mycket väl vilka lagar som gäller där och vilka risker de tar. De som är med i den leken får leken tåla. Alla är både BO och GM, situationerna skiftar.
Melanins text är bra och intressant.
Sen kanske den inte handlar om det här mordet utan om ett annat, det vet inte jag. Den unge mannen som sköts ihjäl vid Sege park var kanske inte alls involverad i kriminalitet. Trist med alla svepande rasistiska "förklaringar", de tillför ingenting.
Det du och några till här i tråden skriver är ju helt sinnessjukt.

Du skriver allt som om det vore det mest naturliga i världen att leva som kriminellt avskum på bekostnad av alla andra oskyldiga människors liv och hela samhällen.

Världen hade sett så mycket bättre ut utan er. Ingen vill ha er. Det är ni som förstör för barnen, deras ungdom, vår framtid och alla vi som lever här nu, unga som gamla, mina barn.

Skäms ta mig fan.

Och alla svenskarna i tråden som tackade kriminella för några få löjeveckande ord, ja ni vet vem ni är. Haha det är därför det ser ut som det gör i ert land.
Senast redigerad av Martlet 2019-12-08 kl. 14:25.
Citera
2019-12-08, 14:33
Medlem
Det hela handlade om en tjej
Citera
2019-12-08, 14:35
Medlem
Amanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Det du och några till här i tråden skriver är ju helt sinnessjukt.

Du skriver allt som om det vore det mest naturliga i världen att leva som kriminellt avskum på bekostnad av alla andra oskyldiga människors liv och hela samhällen.

Världen hade sett så mycket bättre ut utan er. Ingen vill ha er. Det är ni som förstör för barnen, deras ungdom, vår framtid och alla vi som lever här nu, unga som gamla, mina barn.

Skäms ta mig fan.

Och alla svenskarna i tråden som tackade kriminella för några få löjeveckande ord, ja ni vet vem ni är. Haha det är därför det ser ut som det gör i ert land.

Catulla har väl inte skrivit något om det du anser vara "naturligt" eller inte. Dessa paralleller drar du ju helt på egen hand.
Hans inlägg poängterade bara att den kriminella världen inte tar särskilt stor hänsyn till de lagar, normer och regler som gäller för oss andra och lägger väl så vitt jag kan se ingen vidare värdering i detta. Och det har han ju helt rätt i eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in