Citat:
Ursprungligen postat av
ledigtnamn46
Idag blir det en ond cirkel - feministindoktrinerade kvinnor förtrycker, trakasserar eller mobbar sina män. Männen får inte göra effektivt motvärn. Kvinnan tappar respekten för mannen som nu upplevs som vek. Hon blir mindre attraherad av mannen. Hon bråkar ännu mer med honom pga sin frustration och brist på attraktionskänslor. Cirkeln upprepas. Cirkeln börjar i ett läge då kvinnan är starkt attraherad till mannen - hon förstör sin egen attraktion till mannen - med samhällets attityder som hjälp - det är inte mannen som gör det.
Du har noe rett, men etter mitt syn også feil. Det er i hovedsak mannen, som er den rasjonelle og mentalt sterke parten sitt ansvar å finne løsninger, uansett hvor dårlige omstendighetene er. Dette er en kontradiksjon jeg ofte finner i type dagens internett-mannsaktivister, at de forstår at kvinner har liten evne til å handle, forstå ting rasjonelt og ta ansvar, men alikevel legger ansvaret for å få ting til å fungere over på kvinnene de prøver å ha noe forhold med.
Jeg kan dele min metode jeg har hatt stort hell med, den er egentlig ganske enkel. Jeg bare gir meg aldri i en diskusjon, og holder på mitt uansett. Et hovedproblem er at mange menn virker som å ikke helt forstå mekanismen bak kvinners hysteri, og at det sjelden handler om hva som blir sagt. Som regel vet ikke kvinner selv hva de egentlig er frustrert over. Så i en slik situasjon har jeg funnet at det beste er å forholde seg rolig og sympatisk, men også streng og ikke vike eller kompromisse på det som blir fremstilt som saken. Hvis du ikke lar deg rive med i det emosjonelle kan du heller prøve å dedusere hva som faktisk er problemet, for noe er det faktisk gjerne, bare ikke det kvinnen tror. Kvinner er ikke idioter, de bare lever i en ikke-rasjonell og emosjonell verden som det er opp til deg å håndtere på en stoisk måte.
Et problem her er jo at unge menn har blitt oppdratt til å se på kvinner som "like" og de tar hysteriske utbrudd veldig alvorlig. Det er ikke så rart, for hvis en annen mann hadde gått inn i et emosjonelt tantrum på linje med hva som er vanlig for kvinner så hadde det jo vært rett før en slosskamp på liv og død finner sted. Så da er det viktig å huske på at vi er ikke like i det hele tatt, og for kvinner betyr det ikke så mye at man har et (for en mann) ekstremt emosjonelt utbrudd.