2019-12-07, 15:50
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Finns ju snyggare tights som slutar strax nedanför knäna. Tänk klassisk hora i päls på gatan. Inte säkert det var typ cykelbyxor. Men som sagt jag har ingen aning.

Knälånga tights är inte snyggt ens med snygg päls. Knälånga tights har man till träning eller som pyjamasbyxa. Men möjligt är att det är cigarettbyxor som slutar en bit ovanför ankeln, fast det ser ju mer ut som kontorsklädsel än prostituerad men en del torskar gillar nog sådant med.
Citera
2019-12-07, 15:51
Medlem
Citat:
Jag har ingen aning. Enligt första signalementet som återges i början på tråden så kan hon ha haft svart peruk på sig och det kan betyda dejt. Men det är inte säkert att hon hade peruk när hon lämnade lägenheten. Det kan bara vara polisens sätt att upplysa att hon skulle kunna vara klädd i peruk för att allmänheten ska vara uppmärksam på det också.

Är alla dessa bilder på hennes FB med peruk? Trodde nämligen att hon hade långt hår naturligt? Finns det några bilder på henne i "normalt" tillstånd, altså inte uppsminkad till tänderna? Även om jag i tråden läst att även om hon bara gick till lokala Ica så var hon alltid fixad.
Citera
2019-12-07, 15:54
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Knälånga tights är inte snyggt ens med snygg päls. Knälånga tights har man till träning eller som pyjamasbyxa. Men möjligt är att det är cigarettbyxor som slutar en bit ovanför ankeln, fast det ser ju mer ut som kontorsklädsel än prostituerad men en del torskar gillar nog sådant med.

Har du missat alla blanka lack/läderaktiga tights tjejer springer runt i nu?
Citera
2019-12-07, 15:56
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whippo83
Är alla dessa bilder på hennes FB med peruk? Trodde nämligen att hon hade långt hår naturligt? Finns det några bilder på henne i "normalt" tillstånd, altså inte uppsminkad till tänderna? Även om jag i tråden läst att även om hon bara gick till lokala Ica så var hon alltid fixad.

Här finns bilder. Tror hon hade långt hår naturligt. Började redan 2011 att spara ut längre hår.
https://stalkfest.net/account/emeliefenty/331769382/
Citera
2019-12-07, 15:58
Medlem
Stivalis avatar
Citat:

Nja, hon kunde även se vanlig ut. Långt blont hår i hästsvans innanför jackan. Just tights som nämns använde hon i så fall när hon inte hade högklackat. Hon såg dock alltid ut som en tjej! Har aldrig ens tänkt tanken att det skulle varit en kille.
Citera
2019-12-07, 15:59
Medlem
Citat:
Har du missat alla blanka lack/läderaktiga tights tjejer springer runt i nu?

Snyggt är det inte. Men nej, jag har inte sett mycket av det.
Citera
2019-12-07, 16:01
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Nja, hon kunde även se vanlig ut. Långt blont hår i hästsvans innanför jackan. Just tights som nämns använde hon i så fall när hon inte hade högklackat. Hon såg dock alltid ut som en tjej! Har aldrig ens tänkt tanken att det skulle varit en kille.

Är detta hennes eget hår?
https://stalkfest.net/media/2038150694703574196_331769382/
Citera
2019-12-07, 16:02
Medlem
OroligLantiss avatar
Angående mobiler. Jag är tekniskt inkompetent, så ber om ursäkt om jag låter helt korkad nu.
Jag vet att polisen/tekniker kan få fram raderade foton, meddelanden etc. Men kan de se något annat än var mobilen varit uppkopplad utan att ha själva telefonen?

Emilia hade, enligt uppgifter i tråden, varken dator eller surfplatta, utan skötte allt via mobilen.
Men om hon lånat en dator/surfplatta hos exempelvis sin mor, så bör väl polisen kunna se typ Messenger och andra sociala medier därigenom?

Och hur fungerar det med Snapchat och Kik - är de tillgängliga enbart via mobil?

Om Emilia har haft kontakt med A, så måste den informationen även gå att nå genom As mobil. Såvida han inte gjort sig av med den?

Så hur viktig är Emilias mobil i ärendet?
Citera
2019-12-07, 16:02
Medlem
Biatchs avatar
Citat:

https://minfil.com/ncxeU4D7n6/Screenshot_20191207-160410_png
Citera
2019-12-07, 16:05
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Är detta hennes eget hår?
https://stalkfest.net/media/2038150694703574196_331769382/

Nja, det vågar jag inte svara på tvärsäkert. Hon kunde vara ännu mer blond "till vardags".
Citera
2019-12-07, 16:06
Medlem
Citat:
Här finns bilder. Tror hon hade långt hår naturligt. Började redan 2011 att spara ut längre hår.

På en bild var hon lik sossarnas Veronica Palm, om hon hade skådespelartalang så skulle hon kunnat gjort något med After Darkgänget.
Citera
2019-12-07, 16:06
Medlem
Citat:

De bilderna har jag sett, tänkte mer på vardagliga bilder utan all styling och filter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in