2019-12-07, 14:11
Medlem
En vän till mig vill prova OCB-olja för dess hälsoegenskaper och cancerförebyggande egenskaper, men då sa jag till honom att OCB-oljan som numera får säljas i Sverige är väl såpass svag så att den knappt är verksam.

Stämmer det, eller blandar jag ihop?

Jag har för mig nämligen att för 2-3 år sedan så ändrades lagen i Sverige rörande OCB-oljorna?

Om så är fallet, var åker man då för att köpa de riktiga grejorna? Räcker det med Danmark eller måste man till Holland?
Citera
2019-12-07, 14:21
Avstängd
Det går bra att beställa på nätet
Citera
2019-12-07, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Against-modernity
En vän till mig vill prova OCB-olja för dess hälsoegenskaper och cancerförebyggande egenskaper, men då sa jag till honom att OCB-oljan som numera får säljas i Sverige är väl såpass svag så att den knappt är verksam.

Stämmer det, eller blandar jag ihop?

Jag har för mig nämligen att för 2-3 år sedan så ändrades lagen i Sverige rörande OCB-oljorna?

Om så är fallet, var åker man då för att köpa de riktiga grejorna? Räcker det med Danmark eller måste man till Holland?

OCB OLJA?!🤣 Du måste mena CBD!
Citera
2019-12-07, 14:32
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKroK1
OCB OLJA?!🤣 Du måste mena CBD!
Haha exakt min tanke

z
Citera
2019-12-07, 14:53
Medlem
OCB olja, vafan är det? Olja gjord från OCB-papper eller?
Citera
2019-12-07, 15:41
Medlem
Tycker Endoca har bra kvalité som finns i Danmark/online men köper numera bara när jag är utomlands . Är halva priset.

Har bara testat Hemply Balance vattenbaserade av det svenska utbudet men minst sagt skit enligt min mening och löjligt dyrt
Citera
2019-12-07, 20:50
Medlem
Jag hade visst hjärnsläpp ang benämningen OCB.

Kan någon snäll moderator ändra om i ordet OCB- i rubriken och i trådstarts-inlägget?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in