Citat:
Ursprungligen postat av
JustLikeMoney
Jag vet att det är Otto, det står t.om.
Jag menar att det kanske inte är så långsökt att Otto är gråkappan precis så som han ser ut i TV-inslaget, med den jackan/hoodien.
Fastern har kanske bara sett Diana men inte alter egot.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kaviarmedagg
Du vet?
Kan garantera dig att jag vet att du har fel 😁
JustLikeMoney svarade det som svar på ett inlägg, som var ett svar på ett inlägg där JLM länkat Minfil-collagebilden jag postade långt tidigare, där Diana var med på TV4 under namnet Otto och en sminkad bild med Snapchatfilter (som Diana) och en gemensam Dianabild med Emilia där de också var mycket kraftigt sminkade med lösögonfransar och Snapchatfilter.
Jag postade det fotocollaget ursprungligen främst för att många inte fann inslaget med Otto på TV4, och mina få inlägg till trots på detta konto har jag som rutin att ta dumpar innan saker försvinner. Klippte ihop bilder för att minska inläggen "vem är O/D" samt som ett personligt ifrågasättande att efter en vecka fortfarande eftersöka en kvinna med massivt mycket smink på samtliga bilder och ett Snapchatfilter som kraftigt förvanskar ansiktsdragen.
Betvivlar inte att Emilia var vacker, androgyn och feminin, men fortfarande har jag enbart sett uppgifter om att hennes utredning inte var klar och att hon inte påbörjat hormonbehandling vilket som minst borde resultera i en blond gles skäggväxt efter en vecka utan hårborttagningsmedel. Smink hade hon inte heller med sig. Och förhoppningen var att finna henne vid liv. Hade hon varit bortförd under hot och tvingats in på en mack och betala, hade hon inte sett ut som tjejen på bilden media spred. Jag visade hur Otto såg ut till skillnad från Diana, trots att Otto har mer smink på TV4 än många tjejer har på fest inklusive sk fillers i läpparna i en mängd få biologiska tjejer som inte söker till Paradise Hotel har.
Tldr; du svarade inte på vad du trodde Kaviarmedagg, frid & fred