Citat:
Ursprungligen postat av
Grunkz
SD har alltså bara 12,9 % i Stockholms kommun enligt SCB-mätningen. Marginellt större än V och C. Det var väl SD fick nationellt i valet 2014. Stockholm ligger väldigt långt efter.
Det är på Stockholm SD bör mestadels av fokus under mandatperioden. Där bor trots allt 10% av de röstberättigade.
https://pbs.twimg.com/media/EK4zvYHWwAIH6BQ?format=jpg&name=large
Vi som är Stockholmare men som inte bor innanför själva stadens kommungräns, typ Täby, Huddinge, Danderyd, Ekerö, Haninge, Nacka, Solna, Sollentuna, Sundbyberg med flera, VI, har härmed alltså blivit stora, tjocka, goa och blågula människor äntligen.
Vi ökar enormt!
(Crispy-citat)
Sthlm län 13,7 > 22,1 = +8,4 (+61,3%)
Äntligen bor även RingRing i SD-land.
Väldigt kul också med tjejerna som nu går in i SD. Jag ser att många här i Stockholms kranskommuner är allvarligt oroliga över hur invandrar-gängen har börjat bli ett reellt hot mot oss och våra svenska barn. Våldet sprider sig in i medelklassen nu, det är mycket tydligt kan jag säga.
Jag kan säga såhär som boende i en kranskommun till Stockholm.
2019 är det första året i mitt 50-åriga liv då jag hör att människor väljer att inte gå ut vid vissa klockslag och till vissa ställen på grund av rädsla för invandrar-våldet, det är också första gången jag själv känner egen rädsla att vistas på vissa ställen i min välmående och rika medelklasskommun, för första gången!
När kvinnorna börjar känna äkta rädsla för sina svenska barn, då ruuusar SD-stapeln. Det är just det vi ser nu.
Våra barn riskerar nu att bli förnedringsrånade, mopperånade, och stryprånade. Vuxna har också blivit rånade mitt i medelklassidyllen detta år. Det är 99,9% invandrare som utför brotten.
Polisen har bekräftat ökningen med statistik i lokaltidningarna här, så jag sitter inte och tom-alarmerar här.
Kämpa Sverige och det blågula blocket
🇸🇪❤️