2019-06-12, 17:31
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Nyckeln till ett långt liv är att piska fruntimmer😁.
Det verkar onekligen så.
Citera
2019-06-12, 17:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Loveaffair
Dör aldrig gubbfan? 95 år fyllda. Undrar hur med han är och om han fortfarande orkar piska på tanterna.

Precis min undran. Stålpitten, liksom.
Citera
2019-06-12, 17:55
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X

Nåja, nu behöver han inte en fungerande kuk för att piska tanterna.
Citera
2019-06-12, 18:00
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Han är en seg gubbe liksom, som det verkar.
Håller han fortfarande på med att piska sina fruntimmer?
Citera
2019-06-12, 18:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Nåja, nu behöver han inte en fungerande kuk för att piska tanterna.

Om han inte e hård (där nere) så är det väl inge kul för honom, kan tänka...
Citera
2019-06-12, 18:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Han är en seg gubbe liksom, som det verkar.
Håller han fortfarande på med att piska fruntimmer?

Att göra det man måste är att göra det man vill (Mikael Rickfors)
Citera
2019-06-13, 22:17
Medlem
Jag träffade faktiskt Hans och hans kvinnor på Bågengården förra veckan! Skulle dit och få lite signerat. Inget smisk el sånt Det gör han inte nu. Hans var faktisk vid gott humör, dock hörde han lite dåligt! Men har får bra stöd från Brita och Agneta. Han är ju trots allt 95år nu.

/Jerkan
Senast redigerad av jerkanfalun 2019-06-13 kl. 22:46.
Citera
2019-06-15, 12:58
Medlem
Loveaffairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerkanfalun
Jag träffade faktiskt Hans och hans kvinnor på Bågengården förra veckan! Skulle dit och få lite signerat. Inget smisk el sånt Det gör han inte nu. Hans var faktisk vid gott humör, dock hörde han lite dåligt! Men har får bra stöd från Brita och Agneta. Han är ju trots allt 95år nu.

/Jerkan

Få lite signerat? Vadå, böcker, fan-prylar? 🙈

Berätta mer!

Ställer mig i övrigt till den skara i tråden som tycker han är ett riktigt svin till peddogubbe och att det är så fel att han fått göra tramsiga "hemma hos"-reportage trots hans och kvinnornas bakgrund av pedofila övergrepp. Samtidigt kan jag inte riktigt sluta skratta åt honom och hela fenomenet kring denna gubbstruts som lyckades charma två yngre högutbildade kvinnor till att rentav lämna samhället för att bo med honom på en isolerad gård och bli piskade med björkris. Är ganska mycket humor i det och tycker väl det är ok att fnittra åt lite i sin ensamhet men är fan riktigt illa och ett hån mot offrena att ge honom mer medial och/eller positiv uppmärksamhet än så.
Senast redigerad av Loveaffair 2019-06-15 kl. 13:01.
Citera
2019-09-04, 11:51
Medlem
Scheike ska ju ha en son. Undrar vad han tycker om sin farsa.
Citera
2019-09-04, 12:09
Medlem
Det var tydligt att Scheike och hans tanter inte vet hur ett ungdomsläger går till. Men vill de ha sånt igen kan det vara bra om de får några enkla tips. För det första, vuxna ska ej ha ett intresse för stjärtar på ungdomar under 15 år. Det kan vara bra för Scheike och hans tanter att veta. Sen ska ungdomar klä sig som de själva vill, på ett normalt läger går inte barn och ungdomar och visar röven för folk. De ska dessutom ha eget rum och inte sova med en gammal gubbe.
Citera
2019-12-06, 17:37
Medlem
moralhoras avatar
Not so strong längre: https://www.expressen.se/nyheter/sektledaren-hans-scheike-dod-blev-95-ar/
Citera
2019-12-06, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Not so strong längre: https://www.expressen.se/nyheter/sektledaren-hans-scheike-dod-blev-95-ar/

Expressens uppgiftslämnare, en anhörig, vill inte kommentera Scheikes död. Det tyder på att det var mord. "Såg dog sexsektens ledare" står det på löpet i morgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in