Citat:
Ursprungligen postat av
Unggoy
Chalupa har aldrig varit i Ukraina. Hon hade kontakter med Ukrainas ambassad. Du som tror på alla republikanernas historier om 2016 borde ha bättre koll än så. Republikanerna i senaten har redan förhört henne, de hitta nada och lade ner det hela:
Citat:
Ursprungligen postat av
Garre74
Som säkert många sagt, varför är det inga utredningar eller liknande relaterat till Chalupa eller annat runt Ukraina. Det finns inget!
Citat:
Ursprungligen postat av
Fittahora
Alexandra Chalupa var med och tog fram akten (eng "dossier") som låg bakom FISA-övervakningen av Carter Page och därmed Donald Trump. Dom korrupta Demokraterna pekade på Trump och skrek "Ryssland!!!", när dom i själva verket gjort sig skyldiga till det dom anklagar Trump för – fast med Ukraina. Trump vet om detta och så även kommer hela världen att göra när alla utredningar är färdiga.
Precis, jag tror inte att Unggoy & Garre74 vill höra sånt. För att i deras värld är det helt ok om det är den ”goda sidan” som betalar för en fejkad akt i ett försök att sänka sin motståndare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Garre74
Istället för att säga att demokraterna varit värst, förklara hur/när... för det jag läste mig till då var att det hela var rätt och riktigt skött av demokraterna helt enligt regler/praxis från 2015.
Jo, jag har förstått att du tycker det är praxis att betala för fejkad information i syfte att få bort en motståndare från banan. Vi har nog lite olika syn på vad som är praxis.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lucas49
Trump som en säkerhetsrisk i sig för USA genom sitt "rysspatriotiska" agerande och sitt förakt för normalt säkerhetstänk i sina kommunikationer med omvärlden borde ju räcka för att sparka ut honom kan man tycka.
Vilken tur då att den senildemente och hans ”slave to the white lady”-son inte alls är en säkerhetsrisk genom att ta emot monetär ersättning av ett korrupt Ukraina och rivalen/fienden Kina. Nej, nej, det är absolut ingen säkerhetsrisk, för de menar ju så väl...nutti, nutti...
Citat:
Ursprungligen postat av
Scrip7
Så du menar att det är vanligt att man stoppar vittnen, förbjuder frågor, förbjuder viss information att komma fram under en förundersökning? Ni är bara så pinsamma så jag vet inte vad man ska tro om ni trollar eller att ni saknar allt logiskt tänkande.
Ja, de tycker att det är vanligt, eftersom det ju gynnar den ”goda sidan”, och då är allt sådant helt ok. Allt annat är oväsentligt i deras värld.
Citat:
Ursprungligen postat av
ertil
Skulle gärna se honom sitt elva timmar på en dag som Clinton gjorde under Benghazi. Hon gnällde inte och tjöt som snöflingan i Virriga Huset. Hoppas Trump vill vittna. Det kan man alltid hoppas på.
Hon är inte dummare än att hålla käften och inte gnälla när hon vet att hon har blod på sina händer. Att vara direkt ansvarig för fyra amerikaners liv är inget du snöflingar dig igenom i ett förhör.