2019-12-06, 08:43
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Packluck är inget du ska räkna med i detta spelet. Har lirat alla WL sedan starten ,alltid fått Guld1/2 rewards , gjort alla sbcer som generar bra packs etc spelat en del draft och fått mkt packs där också. Vet inte hur många veckor som passerat men ja , inte packat ett kort över 100k. Fick Hazard i player picks men kan ju inte sälja honom direkt. Men det kvittar nästan att man ej får bra packs när det är relativt enkelt att göra coins på spelet ändå. Som tidigare år har man lite roligare att sitta i menyerna och pyssla.

Räknar verkligen inte med packluck, men att pack weight är så dåligt att man inte ens får några 84-ratade kort är förvånande. Packat 1 kort som jag fått mer än 10k för, resten typ discard.
Citera
2019-12-06, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Räknar verkligen inte med packluck, men att pack weight är så dåligt att man inte ens får några 84-ratade kort är förvånande. Packat 1 kort som jag fått mer än 10k för, resten typ discard.

Har spelat sen early acess och öppnat SB, WL och DR rewards, samt gjort i stort sett alla sbc. Måste öppnat iaf 500 packs

Inte packat något över 60.000
Citera
2019-12-06, 10:07
Medlem
EnLitenFryss avatar
Ser att veckans MM ligger ganska högt (Man City, Bayern, Mönchengladbach). Tänker att folk håller paketen till ikväll när Best of UCL-korten släpps, då borde priserna sjunka en aning iaf? 6000 coins för Mendy känns rakt inte aktuellt.
Citera
2019-12-06, 10:39
Medlem
Hej,
Skulle verkligen behöva er hjälp nu då jag har en fruktansvärd beslutsångest.
Har detta lag ihop byggt för stunden
https://www.futbin.com/20/squad/11561481

Vad gör jag?
Har 3 mille, ska jag köpa en Icon tex Cruyff, Pelé, någon annan ??? och spela med dembele till höger?
Köpa Messi och köpa en forward för ca 1,4mille ex Aguero scream? (Kan tillägga att jag spelat otroligt många matcher med Messi men tyckte att han vart sämre efter senaste patchen och sålde iväg han då priset ändå hade dragit iväg)
Sälja även mbappe och köpa ihop något för ca 4 mille ?
Sälja mbappe och köpa Messi och leta något annat för ca 2.5mille??
Vad hade ni gjort??
Är inte sugen på att uppdatera mittbackarna då jag redan provat alla och tycker mili och pique gör ett jäkligt bra jobb som tar mig långt varje WL.

Kan även tillägga att den enda som inte går att säljas är Gerrard och han lämnar aldrig mitt lag. YNWA!!!
Citera
2019-12-06, 11:01
Medlem
UnEasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leftyhanded
Hej,

Vad gör jag?
Har 3 mille, ska jag köpa en Icon tex Cruyff, Pelé, någon annan ??? och spela med dembele till höger?
Köpa Messi och köpa en forward för ca 1,4mille ex Aguero scream? (Kan tillägga att jag spelat otroligt många matcher med Messi men tyckte att han vart sämre efter senaste patchen och sålde iväg han då priset ändå hade dragit iväg)
Vad hade ni gjort??
Är inte sugen på att uppdatera mittbackarna då jag redan provat alla och tycker mili och pique gör ett jäkligt bra jobb som tar mig långt varje WL.

Kan även tillägga att den enda som inte går att säljas är Gerrard och han lämnar aldrig mitt lag. YNWA!!!

Fan va fint jag behövde höra det. Landade mitt 19e icon swop kort idag. Började vackla lite mot Rio istället men det blir nog captain Gerrard istället!
Citera
2019-12-06, 11:18
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Har spelat sen early acess och öppnat SB, WL och DR rewards, samt gjort i stort sett alla sbc. Måste öppnat iaf 500 packs

Inte packat något över 60.000

Samma för mig. Även kanske lagt 300 kronor i månaden. inte packat nåt. Till igår när jag packade Kante från ett vanligt guldpack. Det var förvånande, men kul för en gång skull.

Många tror TOTGS kommer idag, men det lär väl vara först efter nästa omgång som spelas i veckan.
Citera
2019-12-06, 11:51
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Samma för mig. Även kanske lagt 300 kronor i månaden. inte packat nåt. Till igår när jag packade Kante från ett vanligt guldpack. Det var förvånande, men kul för en gång skull.

Många tror TOTGS kommer idag, men det lär väl vara först efter nästa omgång som spelas i veckan.
EA gick ut på twitter i går att det kommer TOTTGS i kväll.

https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/1202648853003943937
Citera
2019-12-06, 11:52
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
EA gick ut på twitter i går att det kommer TOTTGS i kväll.

Jaha, missat helt! Kul!
Citera
2019-12-06, 20:11
Medlem
Hunden007s avatar
Fick Toliso han verkar vara extind. (att hans kort går för köp nu priset) kommer den ökas eller skall bara sälja direkt?
Citera
2019-12-06, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Fick Toliso han verkar vara extind. (att hans kort går för köp nu priset) kommer den ökas eller skall bara sälja direkt?

Ökar nästan alltid när det är så, chansa och håll. Skulle jag gjort iaf.
Citera
2019-12-06, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leftyhanded
Hej,

Vad gör jag?
Vad hade ni gjort??

Vet inte om du köpt eller inte, men Messi IF droppa som fan nu när han fick nytt kort.
Köpte honom för 1.69mille, hade Garricha(?) 92 innan och Messi är så jävla mkt bättre.

Kör även med Neymar å mbappe, har scream Insigne och Allan också, plus Gullit 90.
Känns som jag inte kan ha mycket bättre offensiv, skulle vara Cruyf Mid istället för Messi men har blivit så jävla dyr.
Citera
2019-12-07, 04:19
Medlem
Mrwomanizers avatar
Jag har bronzepackat, gjort varenda sbc som eventuellt kan genera cois och spelat över 500 matcher. Äntligen fick jag råd med den ikonen som verkar vara fattigmans-messi på detta spel och jag är inte besviken.

https://www.futbin.com/20/player/13188/gianfranco-zola, denna spelare är utan tvekan den bästa spelare jag rattat. På fyra weekend league matcher har han orkat med 9 kassar och 4 ass som cam. Vågar inte tänka mig vad han gör i en st position.

Utöver det, ni som harvar kring vilken ikon ni ska ta, i samband med växlingen av tokens, så kan jag inte mer än nog rekommendera den hårdskjutande ytterbacken ifrån Brasilien.
Till en början så tyckte jag att han var ganska meningslös att ha, men karln vinner tammefan varenda jävla duel. Det spelar licksom ingen roll om han är två linjaler hög, han vinner dem. Utöver det så är han en spelare som förstört spelet. Det går nämligen inte att missa frisparkar med den vänstersläggan. Lyckades panga en boll mitt i mål med lite "knuckle effect". Keepern (se. Ter Stegen) hade inte en chans.

Just nu älskar jag spelet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in