2019-12-06, 09:29
Medlem
Vi har häktningsförhandling för Emilia kl 11
Vilken tid har vi på detta?
Citera
2019-12-06, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja, de kan bli ett vinnande koncept

Jag la mitt hopp till att rättspsyk skulle göra bedömningen att MGM inte skulle klara en omhäktning på plats utan skulle delta via länk från dårhuset. Blev mycket bättre så här.
Citera
2019-12-06, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Jag la mitt hopp till att rättspsyk skulle ge bedömningen att MGM inte skulle klara en omhäktning på plats utan skulle delta via länk från dårhuset. Blev mycket bättre så här.

Ja jo, nu tror ju inte jag att han är sjuk i den meningen. Utan de är med största sannolikhet svartsjuka som ledde till mordet, själva styckningen var nog i ren panik
Citera
2019-12-06, 09:39
Medlem
Orobanches avatar
Enligt min källa är det huvudet som hittats. Mer kroppsdelar kommer troligen hittas.
Citera
2019-12-06, 09:39
Medlem
Imponerande hur lite som läckt ut från utredningen
Citera
2019-12-06, 09:42
Medlem
Goliat1982s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orobanche
Enligt min källa är det huvudet som hittats. Mer kroppsdelar kommer troligen hittas.

Utan att röja din källa så vore det intressant att veta varför han sitter på informationen. Utredare, journalist eller polis. Är din källa din granne så är det inte mycket värt. Är din källa däremot polis eller rentav åklagare så är det mer intressant. Förstår du hur jag menar??
Citera
2019-12-06, 09:44
Medlem
Pappan sa ju till media att sonen lovat honom att han inte dödat Wilma. Så är de båda inblandade. Fina människor.
Citera
2019-12-06, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imthebest2012
Imponerande hur lite som läckt ut från utredningen

Ja, jag visste att dom var duktiga däruppe, men i detta fallet (så här långt) har allt varit enastående
Citera
2019-12-06, 09:45
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Vi har häktningsförhandling för Emilia kl 11
Vilken tid har vi på detta?

Lär inte ge så mycket eftersom omhäktningen kommer att hållas bakom lytka dörrar
Om jag fattat det rätt har den nu anhållne mannen fått bo på skyddad adress. Kan man tänka sig att farbror blå har haft span och avlyssning på honom där
Citera
2019-12-06, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Lär inte ge så mycket eftersom omhäktningen kommer att hållas bakom lytka dörrar
Om jag fattat det rätt har den nu anhållne mannen fått bo på skyddad adress. Kan man tänka sig att farbror blå har haft span och avlyssning på honom där

Jo så sätt, span har dom absolut haft. Avlyssning vet jag inte ens om man får ha på den misstankegraden, tror de krävs ganska mkt för att få avlyssna någon
Citera
2019-12-06, 09:47
Medlem
Citat:
Ja jo, nu tror ju inte jag att han är sjuk i den meningen. Utan de är med största sannolikhet svartsjuka som ledde till mordet, själva styckningen var nog i ren panik

Jag lägger mig inte i det här med att diagnostisera kurden, det enda jag ville var att klanfar och son inte skulle träffas idag.

Får sonen nu känslan att han vanärat klanen eftersom pappan inte är på plats så kan det komma något gott ur det här, att bli förkastad av sin familj är i många fall värre än att sitta "tryggt" bakom lås och bom.

Svartsjuka utesluter inte heder och klantänk.
Citera
2019-12-06, 09:50
Medlem
Citat:
Jo så sätt, span har dom absolut haft. Avlyssning vet jag inte ens om man får ha på den misstankegraden, tror de krävs ganska mkt för att få avlyssna någon

I Vänersborgsmordet nu senast hade de avlyssning på sambon till gm direkt när hon hade släppts på fri fot. Vet inte om hon var anhållen för medhjälp först eller vad det var
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in