2019-12-05, 21:43
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Eftersom det går lite långsamt på den lille skånska tingsrätten (hög belastning nu) så har jag inte fått ut några gamla domar mot A.A idag, kanske imorgon.

Däremot har jag en gammal på R*mmin som inte varit uppe i tråden. Framförallt för att den inte har jättestark koppling till tråden. Men båda MGM's vänner RJ och DT är dömda i denna gamla soppa där det knullats fel tjejer som det ska straffas för (samma som fallet med Kev*n L). Håll till godo:

https://minfil.com/j1Fd82D8n1/Kristianstads_TR_B_2520-15_Dom_2016-02-02_pdf
Citera
2019-12-05, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hulken44
Kan någon länka tingsrättsdomen som postades tidigare där BO var vittne?

Jag har fup i det målet om du vill ha den. Tror att jag även har domen..vill du ha båda?
Citera
2019-12-05, 21:51
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
100 gram cannabis = langare
Det är ingen enorm mängd, men ingen hobbyrökare har en stash värd ca 10 lax hemma för husbehov...

Det låter troligt. Särskilt i 20-års åldern tror jag ingen lägger ut 10 papp för eget bruk hemma. Möjligen en hardcore hippie i 50-årsåldern. 90 tabletter låter också som langning i mindre skala och inte för eget festande.
Citera
2019-12-05, 21:54
Bannlyst
Citat:
100 gram cannabis = langare
Det är ingen enorm mängd, men ingen hobbyrökare har en stash värd ca 10 lax hemma för husbehov...

100 gram är inte mycket för en inrökt jävel som är beroende av skiten, folk röker 5-10 gram om dagen när dom är riktigt inrökta så 100 gram räcker inte långt.
Citera
2019-12-05, 21:56
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Det låter troligt. Särskilt i 20-års åldern tror jag ingen lägger ut 10 papp för eget bruk hemma. Möjligen en hardcore hippie i 50-årsåldern. 90 tabletter låter också som langning i mindre skala och inte för eget festande.

Beredd att hålla med även om ett hekto köps in för ~7k så är det mycket om man är 20. Langare i liten skala, för att försörja sitt egna.
Citera
2019-12-05, 21:59
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
100 gram är inte mycket för en inrökt jävel som är beroende av skiten, folk röker 5-10 gram om dagen när dom är riktigt inrökta så 100 gram räcker inte långt.
Men en 20-åring troligtvis arbetslös kille som bor hos föräldrarna? Nää
Citera
2019-12-05, 22:00
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1900-talet
Då är det ju fel av Media att skriva att det var en kvinna. De som inte läser Flashback tror ju det..
Det hade du trött med, ifall du sett Emilia ute.
Citera
2019-12-05, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Jag har fup i det målet om du vill ha den. Tror att jag även har domen..vill du ha båda?

Jatack
Citera
2019-12-05, 22:06
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
Eftersom det går lite långsamt på den lille skånska tingsrätten (hög belastning nu) så har jag inte fått ut några gamla domar mot A.A idag, kanske imorgon.

Däremot har jag en gammal på R*mmin som inte varit uppe i tråden. Framförallt för att den inte har jättestark koppling till tråden. Men båda MGM's vänner RJ och DT är dömda i denna gamla soppa där det knullats fel tjejer som det ska straffas för (samma som fallet med Kev*n L). Håll till godo:

[url]https://minfil.com/j1Fd82D8n1/Kristianstads_TR_B_2520-15_Dom_2016-02-02_pdf[/url]

Det där jävla äcklet filippa. Ljuga om en våldtäkt. Hoppas att hon mår dåligt över att bögemil är borta och att hon får ett misslyckat liv.
Citera
2019-12-05, 22:07
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Är du på riktigt? 5-10 gram om dagen? Vilken låtsasvärld lever du i? Sen så kostar inte 100 G några 10 000, isåfall blir du blåst...
Sorry för OT, Men detta är bara för dumt, ovanpå alla andra dumheter som försiggår här i tråden.
Citera
2019-12-05, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Det där jävla äcklet filippa. Ljuga om en våldtäkt. Hoppas att hon mår dåligt över att bögemil är borta och att hon får ett misslyckat liv.

Men låt bli att skriva så onödiga grejer om en människa som mist livet. Hon valde sin egen väg och mådde bra av att bli refererad som kvinna.
Citera
2019-12-05, 22:14
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Dessutom behöver ju inte "gråkappan" (ja jag vet), vara mördaren. BO kan ju ha mördats flera timmar senare och hunnit träffat både person A eller B.

Ja, det hela känns jävligt obehagligt. Jag känner inte bara stor sorg utan även en dålig smak. Vet inte vad som är officiellt än angående var hon faktiskt mördades men saker pekar ju på att hon/dom har hamnat ute i sumpmarken söder om E22. Fattar inte hur det skulle gått till. Man vill inte spekulera men samtidigt är spekulerandet en del av bearbetningen av tragedin.

Någon har nämnt att fler vittnen finns. Detta kommer definitivt klaras upp. Ifall mordet var planerat så är min känsla att de som ligger bakom det knappast är "bra" på det dom sysslar med. Ett sopgäng helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in