2019-12-05, 19:11
Medlem
Har nu läst en del i dessa protokoll, tror att detta var planerat.

Vad tror ni?
Citera
2019-12-05, 20:50
Medlem
Hydraheads avatar
Tackar Vanheden!

Citat:
Ursprungligen postat av Lyyysande
FUP

Håll till godo

https://minfil.com/D0Ee31D5n2/Aktbil_134_F_runders_kningsprotokoll_pdf
https://minfil.com/F7Ec3aD5n1/Aktbil_135_F_runders_kningsprotokoll_pdf
https://minfil.com/H7Ee3aD0n1/Aktbil_136_F_runders_kningsprotokoll_pdf
https://minfil.com/NdEf3cDana/Aktbil_137_maskad_pdf
Citera
2019-12-05, 21:37
Medlem
Kan någon skärmdumpa fupen kommer inte åt länkarna
Citera
2019-12-05, 21:45
Medlem
Unicornas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SopperoGossen
Har nu läst en del i dessa protokoll, tror att detta var planerat.

Vad tror ni?

Har en känsla av att Isaksson och Sandberg försöker skicka allt på Dufva, speciellt Isaksson när man läser fupen. Visst att han har 100% inblandning i det hela men tvivlar starkt på att det är så mycket som Isaksson försöker få det att verka.

Tyvärr då vi bor i sverige tvivlar jag på att det blir högre än dråp dom åker dit för.
Citera
2019-12-05, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unicorna
Har en känsla av att Isaksson och Sandberg försöker skicka allt på Dufva, speciellt Isaksson när man läser fupen. Visst att han har 100% inblandning i det hela men tvivlar starkt på att det är så mycket som Isaksson försöker få det att verka.

Tyvärr då vi bor i sverige tvivlar jag på att det blir högre än dråp dom åker dit för.

Åklagaren är jätteskarp, likaså Målsägarnas advokat så jag sätter osett emot.

Jag har INTE läst FUP då min webläsare skriiker i högan sky(minfil.org). Finns det någon vänlig person som kan spara ner den i acceptabel form.
Senast redigerad av Remark 2019-12-05 kl. 22:07.
Citera
2019-12-06, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umebo123

Haha, skärmdumpa FUPen... Den är väl på typ 800 sidor.
Citera
2019-12-06, 05:18
Medlem
Hugo.Draxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umebo123
Varsågod https://drive.google.com/drive/folders/1qXdHWyJUNMx3IBQ25NuU1hW29WRzpNws?usp=sharing
Citera
2019-12-06, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Så strypt,tejpad,bakbunden,paketerad,transporterad,br änd och nergrävd. Fy fan

Har bara börjat skumma runt i fup lite grann men en sak reagerade jag på.
Bilen(svart Audi) som BO lämnade efter sig på parkeringen den 27/7 ägs sedan 2/8 av sambon.
Den var på annons 24/6 och om nu BO köpte den just före allt detta inträffade men det ägarbytet har ramlat ur systemet när den ägaren inte finns längre,varför gjordes ägarbyte till sambon 13 dagar före han hittades? Känns ju lite udda att skriva över ett fordon när man inte vet vad som hänt.

Och om han inte ägde den före henne hur kan han då köra den sex dagar före hon köpte den?

BO får ej äga bil/stå som ägare pga kronis mm. Var flickvännens bil och hon som köpte den. Men ägarbytet från tidigare ägare hade tydligen gått igenom först den 2/8. BO körde bil oavsett om han ägde fordonet eller ej eller hade körkort
Citera
2019-12-06, 15:49
Medlem
Nu har jag läst hela FUPen.

Det verkar inte som det var planerat, utan dom satt och pratade om hur dom på olika vis ogillade BO.
Sen hade dom både tagit droger och alkohol och då kommit på att dom skulle sätta BO på plats, lockade dit honom och flög på honom.

Sen är det lite blandade vittensmål om vad som hände, men jag tror inte dom ville döda men att det gick överstyr och han tyvärr avled.

Det som känns svårt är att bevisa vem som dödade honom.

Jag tror som sagt inte det var planerat.
Citera
2019-12-06, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Nedgrävd i en myr till och med, och här pratade folk om att det var omöjligt att hitta en kropp nedgrävd i en myr.

Jag vill inte kalla det för myr där han hittades, en myr är vad jag vet, väldigt blött och sankmark.. på bilderna i FUPen ser det ut som torr mark, ena MGM sa att det var svårt att gräva för det var så stenigt...
Citera
2019-12-06, 16:54
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MollyCule
Nu har jag läst hela FUPen.

Det verkar inte som det var planerat, utan dom satt och pratade om hur dom på olika vis ogillade BO.
Sen hade dom både tagit droger och alkohol och då kommit på att dom skulle sätta BO på plats, lockade dit honom och flög på honom.

Sen är det lite blandade vittensmål om vad som hände, men jag tror inte dom ville döda men att det gick överstyr och han tyvärr avled.

Det som känns svårt är att bevisa vem som dödade honom.

Jag tror som sagt inte det var planerat.

Åklagaren behöver inte bevisa vem av dom som dödade Joakim,spelar ingen roll om dom skyller på varandra,dom åker på mord kollektivt,regeln om att skylla på varandra och gå fri ändrades för länge sedan
Citera
2019-12-06, 16:56
Medlem
Även om det kostar skattepengar gör nog alla tre det bäst i finkan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in