Citat:
Ursprungligen postat av
HaraldMeH
Schysst analys. Köp när kursen går ner 50%. Brukar inte gå så bra för dig på marknaden väl? Kryptovalutor är såååå 2017....
Kursen har gått ner 50% den är där nu. Därav skrev jag det nu. Tajming du vet. Jo jag försörjer mig på marknaden. Btw sarkasm är kul så försök höja nivån så det blir lite roligt & inte som en passivt agressiv kärring. 😁
Citat:
Ursprungligen postat av
CrytoStocker
Vad jag har förstått så ska man tänka långsiktigt här i livet, stämmer det?
Det är viktigt att leva i nuet också. Särskilt när livet är jobbigt. Göra det man kan för stunden. Fysisk träning är alltid det hjälper även för tänkandet.
läst att man kan köpa Krypto valutor via Avanza om man införskaffar ett Certifikat men vad innebär det egentligen? Blir det några begränsningar och vilka för-nackdelar finns det med detta?
Certifikatet ska följa utvecklingen på bitcoin. Att du slipper få din vinst bestulen på av staten om du lyckas göra en sådan. Du behöver inte lära dig bitcoin. Om de med certifikatet klantar sig. Blir av med alla bitcoins jag antar att de håller i. Så kan du hoppas att de som utfärdat har tillräckligt mycket pengar att förlora så de kan ersätta förlusten.
Räkna med att förlora pengar om du inte vet vad du håller på med. Marknaden som facit ger dig fel eller rätt direkt i form av pengar. På morgonen möts de som har pengar & de som har kunskap på marknaden & när dagen är slut har de delat med sig lite av det som de hade till varandra. 🙂