2019-12-04, 16:06
Medlem
526s avatar
Vilket badhus?

Var bastar Alexander Bard med Christer Sandelin?
Citera
2019-12-04, 17:24
Medlem
flesh-flutes avatar
Kan det vara Svenne Hedlund?
Citera
2019-12-04, 19:48
Medlem
kappuss avatar
Observera ”västra Sverige”.
Det behöver ju inte betyda att han bor där, men känns troligt. ”Känd för sina relationer med tjejer” undrar man ju lite varför de skriver, har det varit något speciellt med det eller?
En som är känd för att haft många könda snygga tjejer är ju Kleerup, men tror han faller på att han inte precis gör ”shower” eller kan kallas ”popstjärna”.
Håkan Hellström var också ett namn jag först tänkte på, men nä, tror inte på det heller.
Finns det några fler popstjärnor i västra Sverige som gjort ”shower”?
Citera
2019-12-04, 22:18
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
En fågel kvittrade att det var P Gizzle.
Åh åh ååååh flickorna på "tv2" åh åh åååh"
Citera
2019-12-05, 11:06
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Vilket badhus?
Var bastar Alexander Bard med Christer Sandelin?

Alexander Bard? Var får du det ifrån? Sluta med gissningsleken. Det är otroligt att detta inte är fastslaget vem det är.
Citera
2019-12-05, 12:30
Medlem
NilssonApans avatar
Vid det här laget finns ingen artist kvar, som inte redan föreslagits här i tråden.
Det är ju ingen ide att fortsätta gissa.
Troligen bara hittepå ändå.
Citera
2019-12-05, 12:34
Medlem
Saltkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Alexander Bard? Var får du det ifrån? Sluta med gissningsleken. Det är otroligt att detta inte är fastslaget vem det är.

Med tanke på källan i TS så kan det mycket väl vara bluff hela grejen. Maken till mer trollig sida än Stoppa Pressarna får man leta efter. De där skvallerblaskorna som arbetslösa fibromyalgitanter och pensionärer köper framstår ju som djupt seriösa i jämförelse. Tror inte vi ska lägga allt för mycket energi på det här.
Citera
2019-12-05, 15:47
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkille
Med tanke på källan i TS så kan det mycket väl vara bluff hela grejen. Maken till mer trollig sida än Stoppa Pressarna får man leta efter. De där skvallerblaskorna som arbetslösa fibromyalgitanter och pensionärer köper framstår ju som djupt seriösa i jämförelse. Tror inte vi ska lägga allt för mycket energi på det här.

Håller med, stäng tråden.
Citera
2019-12-05, 18:30
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack

Otydligt av mig. A.Bard och Sandelin har inget med detta att göra. Det var en annan användare som skrev att Bard och Sandelin bastar på samma badhus.

Jag undrar mest vad dessa badar? Inte för att jag vill hamna i samma bastu som dom, men jag är intresserad av bra badhus. Gärna lite avskilda utan stök på vardagarna. (nej jag är ingen bastubög), gillar att simma och basta på lugna och lite lyxiga ställen.
Citera
2019-12-05, 19:42
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavinfara17
Kan det vara samma snubbe som åkt fast för att ta Methamfetamin. Den drogen göra att man får ohämmat lust för sex . Han kanske inte kunde kontrollera sig i badhuset. Den schlagerkillen ,, mr A. Lund**et. Finns en annan tråd om det.

Det låter som det mest vettiga svaret i den här tråden.
Citera
2019-12-05, 20:27
Medlem
brianmolkos avatar
De var ju någon i möte med kändis tråd här på FB som hade träffat A Bard på ett badhus i bastun på ett badhus i bastun där en gång en gång
Citera
2020-12-02, 19:06
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Den kände popstjärnan är bejublad och känd för sina shower – men nu avslöjas hans innersta lustar.
https://stoppapressarna.se/settochhort/kand-popstjarna-onanerar-pa-badhus
Någon som vet vem det kan vara?
Stoppa pressarna, 😁😁😁😁😁.
Jämfört med den är Svensk damtidning och Aftonbladet Pulitzer material.
Gissar att historien handlar om typ kusinen till basisten i popcicle eller något liknande om den nu alls är sann.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in