2019-12-05, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobbyLong
Jävla autister i denna jävla tråden. Skit i kön, det var inte kuken som blev dränkt. Namnet är Emilia för det var juridiskt ändrat.

Vem som än blir dömd får ett dödsstraff. Efter avtjänat straff kommer släktet att ta den jäveln.

Nej mördaren kommer vandra fritt inom 12år och ingen kommer göra någonting tyvärr
Citera
2019-12-05, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Ja för jag hittar den inte. Han borde väl inte ha tillgång till Fejan när han sitter..

Den ligger fortfarande uppe och har säkert blivit länkad till 10 gånger redan. Senast för två sidor sedan...
Citera
2019-12-05, 12:04
Medlem
Nån som kan länka på bild på mgm.

Vad har den misstänkte för relation till offret?
Citera
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Är Jonatha* bisexuell då eller hur fungerar det? Var det så att alla i Tollarp såg accepterade Emelia som en tjej men med penis? Dvs inget som stod ut och störde lokalbefolkning?

Det är ju ändå 2020. Visst är Tollarp kanske en inskränkt håla, men att det skulle förekomma något öppet hat mot henne pga att hon är transsexuell tror jag inte. Folk har fullt upp med sitt eget. Även muslimer & högerextrema har fullt upp med sitt eget. Att hata en transsexuell kommer nog långt ner på prioriteringslistan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Den ligger fortfarande uppe och har säkert blivit länkad till 10 gånger redan. Senast på föregående sida...

Kommer inte in på länken😌
Citera
2019-12-05, 12:08
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Det är ju ändå 2020. Visst är Tollarp kanske en inskränkt håla, men att det skulle förekomma något öppet hat mot henne pga att hon är transsexuell tror jag inte. Folk har fullt upp med sitt eget. Även muslimer & högerextrema har fullt upp med sitt eget. Att hata en transsexuell kommer nog långt ner på prioriteringslistan.

Förutom på Flashback där pojkarna fortfarande låtsas att de inte hade varit intresserad av en rolig tjej.

Världen utanför flashback har lyckligtvis avancerat.
Citera
2019-12-05, 12:09
Medlem
Jag får bara upp En äldre andre*s som jobbar som lärare.
Han skulle ju vara 20..
Citera
2019-12-05, 12:11
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Kommer inte in på länken😌

Då tar vi det igen. Du får byta ut *
Eller så går du in på Es sida, kikar bland vänner och hittar A*dreas A*dersson där. Profilen ligger uppe. Eller ja, den gjorde det för 30 sekunder sedan iaf.
Citera
2019-12-05, 12:12
Medlem
Citat:
Jag får bara upp En äldre andre*s som jobbar som lärare.
Han skulle ju vara 20..
Om jag inte är helt ute och cyklar är det denne kille:

https://www.facebook.com/andre*s.andersson.3950178

Byt ut stjärnan till ett a när du lagt upp den i adressfältet.
Citera
2019-12-05, 12:18
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Förutom på Flashback där pojkarna fortfarande låtsas att de inte hade varit intresserad av en rolig tjej.

Världen utanför flashback har lyckligtvis avancerat.

Emilia var en spektakulär syn. Att se henne i verkligheten en förmiddag i Tollarp var nästan häpnadsväckande. Hon fullständigt osade sensualitet när hon var uppklädd & stylad & visade upp sin långa, smala, vackra gestalt. Så ja, väldigt många män skulle vara intresserade av att umgås med henne. Man kan ju ha sexuellt umgänge på olika sätt. Krama, pussa, smeka tex.
Citera
2019-12-05, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Då tar vi det igen. Du får byta ut *
Eller så går du in på Es sida, kikar bland vänner och hittar A*dreas A*dersson där. Profilen ligger uppe. Eller ja, den gjorde det för 30 sekunder sedan iaf.

Ok hitta, tack.
Men kan han verkligen vara advokat, vid 20 bast..
Citera
2019-12-05, 12:22
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ok hitta, tack.
Men kan han verkligen vara advokat, vid 20 bast..

Nej, han är inte advokat. 🤣

Med tanke på hans påstådda bekantskapskrets så är han troligen bidragstagare, och ev knarklangare för att dryga ut slantarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in