Citat:
Ursprungligen postat av
darkaim
Då förstår jag, utgick från att du hade injicerat dagligen under lång tid. Då jag vill minnas att du skrivit om en riktigt djävlig blodförgiftning, du hade otur som fan.
Otur och otur, du vet man är helt väck, men tycker ändå att det vore skoj med en ny skjuts.. Hittar bara tabletter, mosar tabletterna med fingrarna, missar venen för att man ser i kors och är fumlig, tjofaderittanlej och man har hudbakterier som kalasar på ens kropp.
Citat:
Aja, skönt att läsa att allt går bra och att toleransen kan återgå till något liknande en normal människas efter några års missbruk.
Ja, jag är rätt känslig för kaffe nu till och med, vilket jag är tacksam för.
Citat:
Även om jag tror själva ritualen är svårast att komma över, fan den ger ju en rejäl dopaminkick efter bara någon vecka av avhållsamhet.
Ja, haha. Får rätt stark dopaminkick av blodprov, tandläkarbedövning och sånt fortfarande. Fick till ett par riktigt rejäla rökare som jag minns tydligt än idag, så det är inte konstigt att man reagerar som man gör. På sätt och vis bra för jag behöver inte gå och tänka att jag inte upplevt det fullt ut eller nåt sånt.