Citat:
Ursprungligen postat av
Farbror-Cthulhu
Vet du, den historien har gått meg hus forbi! Rart at det ikke er blitt noe mer av dette.... for de har vel blitt sjekket ut av polisen? Eller?
Jeg har ikke lest noe informasjon om at politiet vet eller ikke vet hvem de fiskerne er. Her er mer om observasjoner av de fiskerne:
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/l1o81y/nytt-vitne-i-loerenskog-saa-mystiske-menn-med-fiskestang-og-telelinse
Her er uttalelser fra det vitnet (Rørvik, en fuglefotograf) som så den nevnte parkerte bilen:
"Samme dag som han så disse tre mennene, så han en sølvfarget bil med skilter fra et østeuropeisk land, forteller Rørvik, som tror det var en eldre Ford Fiesta. Den sto parkert på en liten parkeringsplass like ved.
– Jeg gikk utifra at den tilhørte fiskerne, da jeg ikke så noen andre i nærheten, sier Rørvik, som foreløpig ikke har vært i kontakt med politiet."
"Fuglefotografen mener at han verken har sett bilen eller fiskerne etter 31. oktober – dagen da Anne-Elisabeth Hagen forsvant.
Rettelse: VG sendte ved en feil ut et nyhetsvarsel om at fiskere er etterlyst. Det er ikke riktig at politiet har etterlyst fiskere i forbindelse med forsvinningssaken, noe som heller aldri stått i saken."