2019-12-04, 22:19
Medlem
Lost.Villains avatar
Sinnessjukt, men inte oväntat i clownsverige.
Citera
2019-12-04, 22:30
Medlem
Har vi någon identitet på den bajsfärgade främlingen med särrättigheter?
Citera
2019-12-04, 22:35
Medlem
Vad är det här för äckligt arabkräk och hur punktmarkerar vi det svinet?

Jävla arabäckel alltså.
Citera
2019-12-04, 22:56
Medlem
Ingen yttrandefrihet hela vägen till avgrunden
Citera
2019-12-04, 23:52
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
...och källan som länkas till detta är från Fria Tider.

Så den historien ger jag inte mycket för.
https://www.nsk.se/2019/09/16/kallade-araber-for-krak-doms/ - försvinn från forumet din nej-sägare.
Citat:
Ursprungligen postat av beyondantares
Hur swishar man bidrag till böterna? Tänker att man borde få ihop det dubbla åt gubben, för sveda och värk.
Akta så du inte åker dit för uppvigling genom insamling av kapital för kontrarevolutionär aktion.
Citat:
Ursprungligen postat av nemesis556
det har jag svårt att tro på - skriver nu många år mycket värre saker överallt men blev aldrig dömt - fast jag skulle aldrig betala,jag skulle göra skandal i hela EU ty jag har flera medborgarskap och flytta utomlands omedelbart - man ska aldrig ge upp och istället ställa till fruktansvärt helvete
Har du missat att det finns en helt egen myndighet som numera sköter civilrättsliga mål emot etniska svenskar som inte tycker om invandrare?
Citat:
Ursprungligen postat av Fredo_N
Har vi någon identitet på den bajsfärgade främlingen med särrättigheter?
Min misstanke är att han ur den nya adelns förlovade folk (ironi: läs smutsig pedofildyrkare) inte ens är den del i detta, utan det är staten emot civilisten målet gällt.
Senast redigerad av GoUoD 2019-12-04 kl. 23:57.
Citera
2019-12-05, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
Hade jag dömts för det så hade jag vigt mitt liv åt att radera samtliga av dem som gjort filmen...och hela deras släktträd

En riktig tangentbordsriddare
Citera
2019-12-05, 00:11
Medlem
Den ni, det börjar bli en avgrund mellan PK eliten och majoritetsbefolkningen.

I vänsterns värld - race trumps gender så invandrare står över kvinnor, män som kvinnor.
- kvinnor står över män (vita)

- längst ned på deras skala finns vita män och då blir det så här, killen måste bara straffas.
Fick dom skulle dom driva det till att om en vit man försvarar sig mot invandrar.misshandel så är den vita mannen skyldig...

Det här är riktigt absurt men det är mycket som inte är riktigt i Sverige nuförtiden.

Bad times creates hard men
Hard men creates good times.
Good times creates weak men.
Weak men creates bad times.

Snart dags inom 5-10 år för en generation män som styr upp sk1ten tror jag, kommer så smått.
Nu ingår såklart kvinnor i denna grupp nuförtiden men ni förstår resonemanget.
Citera
2019-12-05, 00:22
Medlem
NilssonApans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Antar att närhatsgranskaren även anmälde araben
Yeah right.
Citera
2019-12-05, 00:29
Medlem
Theoduluss avatar
Tråd om själva videon från 2018 finns för den som vill läsa.
(FB) "Araber ska ta över ditt land, svenska hora" - Film som sprids på nätet
Citera
2019-12-05, 00:32
Medlem
NilssonApans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Varför skulle det vara en jude som anmält? Skärp dig.
Instämmer. Varför detta ständiga tugg om judar? Det är grupper som Näthatsgranskaren, jagärhär och annat löst PK—folk som anmäler.
Citera
2019-12-05, 00:36
Medlem
För varje dag som går närmar vi oss ett scenario i vilket svenskar får psykos och börjar ta ut sig vrede på svartskallar. Må vara världens mest passiva folk, men alla har en gräns. De kommande åren kommer bli kanon. Jag laddar redan skarpt, och skriver upp adresser till blattar vars uppsyn jag inte gillar. När anarkin väl släpps lös dukas julbordet, och det är inte halal som står på menyn.
Citera
2019-12-05, 01:02
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Bra ide’, jag bidrar gärna. Kan vi få fatt på ett konto för detta?
Jag är sjukpensionär och har inte mycket materiellt sett, men vill också bidra om någon vet namnet på människan. Man kan alltid sätta på ljusstakarna lite senare om dagarna och sitta med jacka på inomhus istället för att ha det dyra värmeelementet på. Synd bara att det inte finns många andra ljusstakar att vila ögonen på där jag bor. Lägger nog ner Stryktipset också, det är 16 kronor i veckan som kan läggas på viktigare saker. Till exempel en åsiktsförtryckt, och kanske den mindre lottade svenska hemlösa herren utanför ICA. Han är för blyg för att fråga men stirrade länge på kycklingen som jag tyvärr behövde äta själv. Många bäckar små blir till en stor å.
Senast redigerad av KUSE 2019-12-05 kl. 01:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in