2019-12-04, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nonickie
Inlägget hon kommenterade på togs bort direkt

Namn då.
Citera
2019-12-04, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juroso
Om det inte är romm*n så lägger jag alla mina kort på att de är D.T?
Har hört rykte att D.T ska vara R.Js springpojke, driva in/köra han och annat smått och gott. Han har en och annan bokstavskombination med, pack dras till pack.

Tänker högt nu om R.J har kort stubin (och inte vill driva in skuld mot sin egen kusin) har han kanske skickat D.T på att driva in E:s skuld? När detta inte har gått har tumult uppstått. Vad som händer sen kan bara D.T svara på?

Vad tor ni?

Vem var nu D.T?
Citera
2019-12-04, 21:09
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyrodicken12
Inget fullständigt förnamn - Nej!
Försökte få till namnet utan * men det gick ju åt helvete med det!
Sorry, försökte skicka PM till dig, men det gick inte. Men nu har ju någon annan skrivit ut namnet iaf.

Man får iaf tänka på att dessa personer kanske har noll och inget med mordet att göra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nonickie
Inlägget hon kommenterade på togs bort direkt

Var någon WT/Högernisse som la ut bild på R*mmin där som skyldig. Men borttaget nu.
Citera
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Folk som tror att obduktionen är inte klar eller gjord kan jag säga er alla så fort hon kom in på rättsmedicinska i Lund så tog någon an sig fallet, Så kan garantera er att polis & åklagare fått en preliminär dödsorsak!

Det som tar tid är provresultaten som är tagna i samband med obduktionen även om man har säkert förtur så tar det 2veckor minimum, Sedan så kan patologen skriva en obduktionsrapport och utlåtande & fastställande av en dödsorsak!

Det kan även vara så att när de bärgade kroppen så kunde det konstateras att det fanns uppenbara skador efter våld och att man direkt kunde utesluta självmord. Man har ju även under sökandet försökt kartlägga vilka personer hon kan ha haft kontakt med och då ganska omgående kunnat häkta någon misstänkt för mord. De plockar ju in någon dagen efter kroppen hittas tror jag och han var häktad i sin frånvaro redan senare samma dag som kroppen hittats, så man har nog haft klart för sig vilka kontakter hon haft.
Citera
2019-12-04, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagmottelassie
Namn då.

Namn på vem? Om du menar på den som raderade sitt inlägg så kommer jag inte ihåg
Citera
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Storväxt o sportig. Aktiv ung man. Gammal klasskamrat med E, eller hur är deras relation?

Ingen aning! 😊
Citera
Medlem
Citat:
Vem var nu D.T?
De som bor i Tollarp vet ju vems lägenhet som spärrats av.
Citera
Medlem
Citat:
Vem var nu D.T?
Denn*s t*edemann
*i
Citera
2019-12-04, 21:11
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Riktiga uppgifter?

Är väl egentligen inte relevant för fallet. Men ja, jag tror det är riktiga uppgifter.
Citera
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Läs tidigare inlägg, det är alltså ett svar på mina frågor tycker du?

Jag är inte intresserad av vem som åker med vem om det inte är relevant för dödsfallet.

Vänligen förklara varför fordonen och dess passagerare är relevanta, kan du det?
Därför att den huvudmisstänkte i tråden (men kanske inte den anhållne) ofta är bilburen med ett gäng vänner som färdas i dessa bilar.

Bilarna, framförallt en, Saaben, har i omgångar omnämnts här i tråden som skum och har setts köra omkring på ett konstigt vis dagarna kring försvinnandet.

Det är nu utrett vilka vänner dessa är och vilka bilar de rör sig i.
Citera
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Det kan även vara så att när de bärgade kroppen så kunde det konstateras att det fanns uppenbara skador efter våld och att man direkt kunde utesluta självmord. Man har ju även under sökandet försökt kartlägga vilka personer hon kan ha haft kontakt med och då ganska omgående kunnat häkta någon misstänkt för mord. De plockar ju in någon dagen efter kroppen hittas tror jag och han var häktad i sin frånvaro redan senare samma dag som kroppen hittats, så man har nog haft klart för sig vilka kontakter hon haft.
Visst rättsläkaren har varit där då dem hittade hon och jobbade med teknikerna, Visst men dem brukar INTE säga mycket om en ev dödsorsak oavsett vad innan dem fått besiktigat kroppen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in