2019-12-04, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Just ditt ordval "förmodligen" tar bort tyngden i dina inlägg men du kanske kan reparera det genom att svara på följande fråga.

Hoppade W av gymnasiet?
Media nämner Drottning Blankas gymnasium. Så hon är ingen avhoppare. Läs gärna artiklarna själv. Finns hur mycket som helst..
Citera
2019-12-04, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jo, men vi har väl ett gäng svenska lirare som blivit svartsjuka och tagit kål på sin flickvän/fru också.
Svartsjuka är så utspritt, de finns hos nästan alla. Men dödlig svartsjuka finns hos vissa och dom kan döda

Lyssna nu din tortilla spagge. Det domineras dock grovt av från värst såsom araber, balkans och polska spaggar så kom inte med det där att det är jämnt för det är det inte mellan olika kulturer. Araber och balkans har närmare till sjuklig svartsjuka då de växer upp med narcissism och sociopati pga de tror de är överlägsna. Detta kan resulter i mord i rena ilskeutbrott likt araben som mördat Wilma.
Citera
2019-12-04, 16:31
Medlem
[quote=monocerotis|69498473]
Polisen hittade blod, samt att blodhundar markerade. (inga normala mängder)
QUOTE]

Jag måste ha missat det här med blodet. Finns det någon källa på det? Tack på förhand
Citera
2019-12-04, 16:35
Medlem
DURN80s avatar
Så det visar sig att det var Irakiern trots allt. Fan vad oväntat.

Risken att bli styckmördad som Svensk tjej, av Svenska pojkvänner, är tämligen mindre skulle jag tro.

Många Svenska tjejer verkar verkligen vara så jävla naiva nuförtiden.

Tankarna går till hennes familj och vänner, inte så mycket till henne själv.
Citera
2019-12-04, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Helt riktigt. Och den där dödliga svartsjukan finns enbart hos människor som saknar spärrar. Det brukar ha synts innan händelsen också. Vi lär få veta mycket om vår gärningsman i senare skede. Vittnesmål från tidigare flickvänner ex.vis.
Han är bara 22 år och har varit tillsammans med BO i minst två år. Han har nog inte haft så många flickvänner innan. Tror inte åklagaren går tillbaka till de han frågade chans på i mellanstadiet.
Citera
2019-12-04, 16:38
Medlem
Citat:
Media nämner Drottning Blankas gymnasium. Så hon är ingen avhoppare. Läs gärna artiklarna själv. Finns hur mycket som helst..

Dom är lästa av mig. Bara det att ordet GICK är ett imperfekt i min värld. Tydligen inte i din värld eftersom du skriver till mig att W inte är en avhoppare.

UddevallaWilma Anderssons död har satt Uddevalla i sorg. Fredagens besked skakar ungdomar i hennes ålder. På gymnasieskolan där Wilma gick under en period har man nu en kurator i beredskap.
– Det är som att alla är chockade, säger K*rolina J*kku, elev på Drottning Blankas gymnasium.
Senast redigerad av iLivid 2019-12-04 kl. 16:40.
Citera
2019-12-04, 16:38
Medlem
Citat:
Men exakt vad det är som mannen vill berätta kommer att stanna i rättssalen. Åklagaren kommer att begära att den delen av förhandlingen sker bakom stängda dörrar.

Kunde man ge sig fan på.

Han kanske ska säga att någon annan begärt brottet ....? ....
Citera
2019-12-04, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Hade hon verkligen det? Känns inte som denna tjej haft någon tillsyn i vardagen av sina föräldrar. Även rätt skyddslös och utan vardaglig emotionell omsorg. Hon blev inte anmäld försvunnen på fyra dagar. Fyra dagar är lång tid vilket får mig att tro att dessa föräldrar inte hade förmågan eller omsorgen att bry sig om var deras dotter var på dagarna eller på kvällar och nätter.

Känslan av en ungdom som drivit runt förstärks också när ni som tar föräldrarna i försvar, du mamman i detta fall, inte ens klarar av att svara på följdfrågor. Var bodde W och hos vem ?

Jag håller med ... Om det går 4 dagar innan man oroas på allvar och anmäler försvinnandet, så lär närstående ha trott "Hon är nog hos den eller den .." men ingen är så engagerad att det kollas upp var hon är.
Det har inte ens framkommit om W brukade höra av sig varje dag, som det har framkommit om 20 -åringen i Tollarp som hittats död.
Alla verkar ha trott på det "goda ödet". Men W brukade kanske prata om hennes och MGM:s tjafs med någon som borde ha oroat sig ...
Citera
2019-12-04, 17:02
Medlem
lousys avatar
Fy fan vad tragisk den här historien är. Jag körde förbi Uddevalla för inte så längesen och kände för att hoppa ur bilen och hjälpa till i sökandet när jag såg skallgången.
Citera
2019-12-04, 17:05
Medlem
monocerotiss avatar
[quote=Nossttam|69501482]
Citat:
Ursprungligen postat av monocerotis
Polisen hittade blod, samt att blodhundar markerade. (inga normala mängder)
QUOTE]

Jag måste ha missat det här med blodet. Finns det någon källa på det? Tack på förhand
Ja.. Inget jag delar med mig
Mvh
Citera
2019-12-04, 17:08
Medlem
Mgm har sagt att han skall göra ett uttalande under omhäktningen på fredagen.
Tror han kommer säga att allt var en olycka.
Vad tror ni han kommer säga?
Citera
2019-12-04, 17:08
Medlem
montealbanos avatar
Tänkte på att pappan frågat GM om Wilma och han lovade att han inte mördat henne..Det kan ju bero på att pappan noterat oroande beteenden hos sin son , typ som han i Fagersta, annars är den konversationen väldigt udda. Inget man antar i första hand att ens son nog mördat sin flickvän då hon är borta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in